Så får jeg svar i morgen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. juni 2009

Valle81

Caroline86 skriver:

Jeg tog en hjemmetest mandag morgen, som var negativ... men det giver jo også mening når hcg-tallet var 5.0.... Jeg kan nok ikke teste positiv med g-test før tidligst lørdag (hvor den jo burde være fordoblet 2 gange), men jeg er bare rigtig nede i et hul lige nu, og tror slet ikke på at jeg er gravid
Jeg vil det rigtig gerne, og Daniel vil det rigtig gerne, men jeg tror bare ikke på det... Er ked af det og træt, og jeg har mest lyst til bare at putte mig under dynen og sove i en uge..

Hejsa

Jeg forstår..............

Som du ved så mistede vi to gange.

Jeg fik jo taget blodprøve og mit HCG tal var 50 3 dage efter kom SA/mens.......

Det er ikke for at sige at du ikke er det, men jeg har fundet ud af at man kan teste positivt for tidligt, for havde jeg ikke testet og fået taget blodprøve havde jeg blot gået tre/fire dage over tid, hvilket jeg nok ikke ville have tænkt så meget over pga SA måneden før. Og så havde jeg ikke vidst jeg var gravid, men jeg vidste det g det var et KÆMPE slag i hovedet.

Knus fra Mig, som håber du er gravid og ikke ender alt for skuffet

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. juni 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
Valle81 skriver:

Hejsa

Jeg forstår..............

Som du ved så mistede vi to gange.

Jeg fik jo taget blodprøve og mit HCG tal var 50 3 dage efter kom SA/mens.......

Det er ikke for at sige at du ikke er det, men jeg har fundet ud af at man kan teste positivt for tidligt, for havde jeg ikke testet og fået taget blodprøve havde jeg blot gået tre/fire dage over tid, hvilket jeg nok ikke ville have tænkt så meget over pga SA måneden før. Og så havde jeg ikke vidst jeg var gravid, men jeg vidste det g det var et KÆMPE slag i hovedet.

Knus fra Mig, som håber du er gravid og ikke ender alt for skuffet

tak søde...
Jeg fortryder at jeg fik taget den blodprøve så tidligt... jeg skulle bare vente og se tiden an som jeg havde LOVET mig selv at gøre..jeg fik min straf og kan nu vente alligevel..
Men lige nu tror jeg slet ikke på det, og vil bare have min mens overstået så jeg kan komme videre med mit liv - uden baby..

Anmeld

17. juni 2009

MetteT

Caroline86 skriver:

tak søde...
Jeg fortryder at jeg fik taget den blodprøve så tidligt... jeg skulle bare vente og se tiden an som jeg havde LOVET mig selv at gøre..jeg fik min straf og kan nu vente alligevel..
Men lige nu tror jeg slet ikke på det, og vil bare have min mens overstået så jeg kan komme videre med mit liv - uden baby..

Jeg krydser alt hva jeg overhovedet kan...
Men du blir altså nødt til at få fri på søndag, så du kan komme med og vi kan muntre dig lidt op søde....  

Stort knus fra Mette...

Anmeld

17. juni 2009

Moderator

MetteT skriver:

Jeg krydser alt hva jeg overhovedet kan...
Men du blir altså nødt til at få fri på søndag, så du kan komme med og vi kan muntre dig lidt op søde....  

Stort knus fra Mette...

ja, der er nok ikke andet for...

Anmeld

17. juni 2009

Valle81

Caroline86 skriver:

tak søde...

Kan godt forstå dine frustrationer, men måske er den der:0) Der kan ske meget på et par dage

Det bliver spændende ast høre resultatet på næste blodprøve:0)

Krydser stadig fingre,

knus herfra

Anmeld

17. juni 2009

missKat

Kæreste Caroline!!
har først lige set dit indlæg nu...
sikke da noget hø altså!
kan godt forstå din frustration
man når bare SÅ hurtigt at få tankerne helt op at køre og så ihhhh altså.

men vi krydser stadig for at den er der for jer!!!!
du ved hvor du kan finde mig

knus K

Anmeld

18. juni 2009

Moderator

en kort update:
Stadig ingen mens, og jeg synes ikke smerterne peger i retning af at den har tænkt sig at komme foreløbig!?
men..jeg venter stadig

Anmeld

18. juni 2009

MetteT

Caroline86 skriver:

en kort update:
Stadig ingen mens, og jeg synes ikke smerterne peger i retning af at den har tænkt sig at komme foreløbig!?
men..jeg venter stadig

Mette

Anmeld

18. juni 2009

Betina88

Hej , Caroline86 ..

Jeg håber virkelig at prøven bli'r positiv ..

Jeg krydser fingre for dig og håber alt går som det ska' ..

Anmeld

18. juni 2009

Karo

Hej Caroline

Åh kender godt det med at gå og vente. Det er bare så surt og sk... svært. Sidste måned gik jeg 5 dage overtid og jeg var bare et stort nervevrag. For jeg havde taget en test men den var negativ, men da jeg gik en uge over tid med Marcus før jeg havde en positiv, så vidste jeg godt at det var fortideligt, men samtidig udeblev min mens. Jeg rendte i pendul fart på toilettet hele tiden for at se om mensen var kommet. Nej, ventetiden er bestemt ikke sjov

Jeg håber virkeligt for dig et du er gravid og selvom det er svært så prøv at tænk på noget andet.

Katja

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.