Så får jeg svar i morgen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. juni 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
og stadig ingen mens.. er nu på 35. dagen
Jeg skal teste igen i morgen, og for en gangs skyld har jeg IKKE smugtestet
håber godt nok jeg får det "rigtige" svar i morgen...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. juni 2009

Snuffler25

fingre for dig !! Vil tjekke jævnligt imorgen for at se om du har sat dit resultat ind

Selv burde jeg få mens imorgen, hvis min cyklus er 33 dage denne måned, som den var sidste.. - så jeg går lidt og håber, at min mens IKKE kommer imorgen hehe

Held og lykke!!

Anmeld

21. juni 2009

Moderator

Snuffler25 skriver:

fingre for dig !! Vil tjekke jævnligt imorgen for at se om du har sat dit resultat ind

Selv burde jeg få mens imorgen, hvis min cyklus er 33 dage denne måned, som den var sidste.. - så jeg går lidt og håber, at min mens IKKE kommer imorgen hehe

Held og lykke!!

så vil jeg da lige krydse en hel masse for dig også...
Så håber vi på 2 gange mens der IKKE kommer...og 4 streger på testene (husk nu kun at tage én...ellers skal vi hpbe på flere streger )
knus

Anmeld

21. juni 2009

missKat

Caroline86 skriver:

og stadig ingen mens.. er nu på 35. dagen
Jeg skal teste igen i morgen, og for en gangs skyld har jeg IKKE smugtestet
håber godt nok jeg får det "rigtige" svar i morgen...

hvor er det bare SPÆNDENDE søde

jeg krydser og krydser

knusser

Anmeld

21. juni 2009

Snuffler25

Caroline86 skriver:

så vil jeg da lige krydse en hel masse for dig også...
Så håber vi på 2 gange mens der IKKE kommer...og 4 streger på testene (husk nu kun at tage én...ellers skal vi hpbe på flere streger )
knus

Hvor er du sød - TAK 
Jeg tror ikke jeg tager en test imorgen dog... - vil hellere tirsdag morgen tror jeg. Jeg har kun 1 test liggende og ja, tænker min mens vel kan komme på alle tidspunkter i løbet af imorgen.. - så hvis den slet ikke er kommet imorgen, tester jeg tirsdag morgen :p

Tænker det også sagtens kan være min krop der endnu engang spiller mig et puds, hvis ikke mens kommer imorgen... - at min cyklus så måske kommer op på endnu flere dage Blev ret overrasket over at den sidste måned gik fra 27 dage til 33.. æv!

Hvorfor skal kroppen være så underlig? Det har jeg haft det lidt svært ved at acceptere må jeg nok erkende..

Anmeld

21. juni 2009

Dansker i England

Jeg har fulgt lidt med i dine prøvelser de sidste par uger, og jeg krydser fingre for dig i morgen.

Anmeld

21. juni 2009

Stineve

Caroline86 skriver:

tak søde.. ja, han er helt fantastisk!!
Fik I talt om tapas? håber det bliver rigtig godt!
knuser

Hej Caroline, ja vi har snakket lidt om det, og han synes også det lød som en rigtig god idé.. nu er han bare begyndt at snakke om vi også skal grille noget lækkert kød..

så det varer sikkert længe inden han får bestemt sig... hehe..

p.s glæder mig virkelig til hører hvad din test siger i morgen!...

Anmeld

21. juni 2009

Moderator

øv øv øv... har simpelthen så meget kvalme at jeg stort set ikke har sovet de sidste 2 døgn... Stadig ingen mens, så det HAR bare at være gode tegn med den kvalme... Det er ikke sådan en "jeg skal kaste op"-kvalme... men en der bare sidder der hele tiden... Er sulten hele tiden, men har svært ved at spise noget oga. kvalmen og det jeg tror jeg har lyst til har jeg bare SLET ikke lyst til 5 min efter...
Glæder mig til i morgen, men er stadig bange for ikke at få svar...

Anmeld

21. juni 2009

Betina88

Caroline86 skriver:

øv øv øv... har simpelthen så meget kvalme at jeg stort set ikke har sovet de sidste 2 døgn... Stadig ingen mens, så det HAR bare at være gode tegn med den kvalme... Det er ikke sådan en "jeg skal kaste op"-kvalme... men en der bare sidder der hele tiden... Er sulten hele tiden, men har svært ved at spise noget oga. kvalmen og det jeg tror jeg har lyst til har jeg bare SLET ikke lyst til 5 min efter...
Glæder mig til i morgen, men er stadig bange for ikke at få svar...

Det viser sig måske at være positivt ..

Glæder mig til at høre , hvordan det har gået hos lægen i morgen ..

Anmeld

21. juni 2009

Moderator

Betina88 skriver:

Det viser sig måske at være positivt ..

Glæder mig til at høre , hvordan det har gået hos lægen i morgen ..

ved ikke om jeg ender hos lægen i morgen..er så bange for at få taget endnu en for tidlig test
Men tager i hvert fald en hjemmetest i morgen tidlig, og så må vi se om ikke jeg ringer til længen bagefter...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.