Så får jeg svar i morgen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. juni 2009

mortil(nichlasogmathias)

Caroline86 skriver:

Var ved lægen i går og få taget blodprøve (HCG) og jeg skal ringe og få svaret i morgen tidlig.. jeg er mega spændt, men regner med at jeg ikke er gravid, desværre... Så i morgen ved jeg om jeg skal være mor før eller efter jeg afslutter min udd. (forhåbentlig i hvert fald)...
Jeg er kun gået 2 dage over nu, men jeg fik taget en hcg prøve da jeg alligevel skulle have målt blodsukker.. Jeg drømte i nat at tallet var 7,7 , men jeg skal nok opdatere i morgen..
kryds fingre for at den er der, tøser!!
Knus Caroline, som ikke ved om hun får sovet i nat, af bar' spænding!!!

uhhhh jeg krydser alt hva jeg kan søde

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. juni 2009

Nanna1985

Årh træls med alt den ventetid.. Håber at du er gravid  

Anmeld

17. juni 2009

Henriette72

Jeg krydser også alt hvad jeg kan

Anmeld

17. juni 2009

Karo

Jeg krydser også fingere herhjemme.

Anmeld

17. juni 2009

Mathilde

Øv hvor træls at du ikke kan få svar... Det er bare så hårdt at gå og vente Jeg skal nok krydse fingre

Er det ikke muligt at tage en hjemmetest?

Anmeld

17. juni 2009

Valle81

HAr læst ang graviditets test og HCG at HCG tallet skal være over 25 til at give positivt udslag på hjemmetests:0)

Anmeld

17. juni 2009

Henriette72

Valle81 skriver:

HAr læst ang graviditets test og HCG at HCG tallet skal være over 25 til at give positivt udslag på hjemmetests:0)

Også de der super følsomme?

Anmeld

17. juni 2009

haps

Caroline86 skriver:

det troede jeg ikke kunne lade sig gøre..
Har lige talt med lægen - tallet lå på 5,0 og deres grænse er 4,0...så de kunne ikke sige med sikkerhed om jeg er gravid!!! arrgh... vil jo bare gerne vide det.. fik i efteråret (noget tid efter min abort) taget en der sagde 0,8...
jeg ryster over HELE kroppen nu...
knus en meget forvirret, måske gravid Caroline...

Prøv med en hjemmetest - jeg har brugt dem fra netto (de er billige 2 for 40 kr) og begge gang jeg har testet positiv har været nærmest samme dag, som jeg skulle have haft min menustration..
Held og lykke med det - krydser fingre for jer

Anmeld

17. juni 2009

Valle81

Henriette72 skriver:

Også de der super følsomme?

Dem kender jeg ikke:0)

Søgte på google på HCG og fandt dette:0)

http://www.min-mave.dk/artikler/graviditet/almindelige-undersoegelser-under-graviditeten/graviditetshormonet-hcg.htm

Knus Christina

Anmeld

17. juni 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
Jeg tog en hjemmetest mandag morgen, som var negativ... men det giver jo også mening når hcg-tallet var 5.0.... Jeg kan nok ikke teste positiv med g-test før tidligst lørdag (hvor den jo burde være fordoblet 2 gange), men jeg er bare rigtig nede i et hul lige nu, og tror slet ikke på at jeg er gravid
Jeg vil det rigtig gerne, og Daniel vil det rigtig gerne, men jeg tror bare ikke på det... Er ked af det og træt, og jeg har mest lyst til bare at putte mig under dynen og sove i en uge..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.