Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Hej Caroline..Har fulgt lidt med i dine prøvelser og vil bare fortælle, at jeg for at du får to fine streger i morgen..
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Mullemus86 skriver: Hej Caroline..Har fulgt lidt med i dine prøvelser og vil bare fortælle, at jeg for at du får to fine streger i morgen..
Caroline86 skriver:ved ikke om jeg ender hos lægen i morgen..er så bange for at få taget endnu en for tidlig test Men tager i hvert fald en hjemmetest i morgen tidlig, og så må vi se om ikke jeg ringer til længen bagefter...
Mullemus86 skriver:Det kan jeg godt forstå..! Men, mon ikke kvalmen og manglende appetit, er et tegn på, at de 5,0 er blevet til 20-noget? Ved bare hvor lang tiden til i morgen føles... Håber du er rigtig træt og kan gå tidligt i seng
Caroline86 skriver:jeg er MEGA træt, men kan absolut ikke fald ei søvn.. Dels pga. kvalmen, men også pga. jeg er så spændt... men mon ikke jeg bare kan holde mig vågen til i morgen tidligt! hæhæ
jeg er MEGA træt, men kan absolut ikke fald ei søvn.. Dels pga. kvalmen, men også pga. jeg er så spændt... men mon ikke jeg bare kan holde mig vågen til i morgen tidligt! hæhæ
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128