Så får jeg svar i morgen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. juni 2009

Mullemus86

Hej Caroline..
Har fulgt lidt med i dine prøvelser og vil bare fortælle, at jeg for at du får to fine streger i morgen..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. juni 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
Mullemus86 skriver:

Hej Caroline..
Har fulgt lidt med i dine prøvelser og vil bare fortælle, at jeg for at du får to fine streger i morgen..

tak, hvor er du sød!
Ja, det har været en barsk omgang og jeg frygter den slet ikke er overstået endnu... håber bare der ikke bare starter en ny uge i morgen, hvis du forstår!?

Anmeld

21. juni 2009

Betina88

Caroline86 skriver:

ved ikke om jeg ender hos lægen i morgen..er så bange for at få taget endnu en for tidlig test
Men tager i hvert fald en hjemmetest i morgen tidlig, og så må vi se om ikke jeg ringer til længen bagefter...

Lad os håbe på det bedste ..

Men du må nok ringe til lægen i morgen efter testen ..

Anmeld

21. juni 2009

Mullemus86

Det kan jeg godt forstå..! Men, mon ikke kvalmen og manglende appetit, er et tegn på, at de 5,0 er blevet til 20-noget? Ved bare hvor lang tiden til i morgen føles... Håber du er rigtig træt og kan gå tidligt i seng

Anmeld

21. juni 2009

Moderator

Mullemus86 skriver:

Det kan jeg godt forstå..! Men, mon ikke kvalmen og manglende appetit, er et tegn på, at de 5,0 er blevet til 20-noget? Ved bare hvor lang tiden til i morgen føles... Håber du er rigtig træt og kan gå tidligt i seng

jeg er MEGA træt, men kan absolut ikke fald ei søvn..
Dels pga. kvalmen, men også pga. jeg er så spændt... men mon ikke jeg bare kan holde mig vågen til i morgen tidligt! hæhæ

Anmeld

21. juni 2009

silden85

Caroline86 skriver:

Dels pga. kvalmen, men også pga. jeg er så spændt... men mon ikke jeg bare kan holde mig vågen til i morgen tidligt! hæhæ

krydser finger for at der er 2 streger imorgen tidligt glæder mig til at læse svaret imorgen

Anmeld

21. juni 2009

missKat

jeg kan heller ikke sove i nat over spændingen på resultatet

jeg håber bare så inderligt for jer den er der!!!!

Anmeld

22. juni 2009

Henriette72

Hejsa

Håber du har fået lidt søvn og at du har fået de 2 streger du skal ha'

Knus

Anmeld

22. juni 2009

baby2010

Ja, Caroline, kom så med svaret!

Anmeld

22. juni 2009

Moderator

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.