Har I fået børnepenge idag?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. januar 2013

Solstrålebørn

morethanperfect skriver:

Ja , mine mangler ikke noget i hvert fald

Åh , jeg glæder mig ikke til jeg skal på su

Hvad skal du igang med siden du skal på su? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. januar 2013

helle85

Solstrålebørn skriver:

Såååå skal der shoppes løs eller indgår de i budgettet? 

Her skal der shoppes løs, når de engang tikker ind på kontoen, de er ikke kommet endnu... 

her indgår de i budgettet.

Anmeld

18. januar 2013

Isabella_mor

vi sparer dem op...

fordi vi står og skal have nye vinduer i hele lejligheden da det er PISSE KOLDT om vinteren. det er ca 20000 kroner for vinduer + dør til altanen, og så måske 10000 for vindue til køkkenet.. heldigvis behøver vi ikke skifte vindue på børneværelset da de var nye da vi overtog lejligheden. 

så det sparer vi op til, så de ryger med i puljen. og så regner vi med på et tidspunkt at når vi skal sælge lejligheden så får vi en god pris.

Anmeld

18. januar 2013

tarkoflen

Nu bliver jeg altså nysgerrig, hvor mange penge får man i børnepenge? Synes det lyder til at være nogle store og lækre ting, l skal have allesammen

Aner ikke hvad vi gør med børnepenge endnu, jeg har termin i april, så vi må vente noget tid med at få den første indbetaling

Anmeld

18. januar 2013

Koen.

tarkoflen skriver:

Nu bliver jeg altså nysgerrig, hvor mange penge får man i børnepenge? Synes det lyder til at være nogle store og lækre ting, l skal have allesammen

Aner ikke hvad vi gør med børnepenge endnu, jeg har termin i april, så vi må vente noget tid med at få den første indbetaling

Vi får med 2 børn under 3 år 8000 et eller andet, det er vildt mange penge

Anmeld

18. januar 2013

Koen.

tarkoflen skriver:

Vi får med 2 børn under 3 år 8000 et eller andet, det er vildt mange penge

Anmeld

18. januar 2013

come2

wamse skriver:

Han har åbenbart udviklet en allergi for lopper, så bare et bid sætte en kæmpe reaktion igang. Han klør og bider sig helt vildt, så han får store sår og betændelse i kroppen. Han taber pelsen, og får det dårligt

Han får en lægeordineret loppemiddel nu, som koster 125 pr pipette, men han klør sig alligevel. Så afsted for 3 gang nu på 1½ måned

Vi har lige været afsted med vores. Hun havde samme problem. Hun fik en indsprøjning med klørstillende og en med antibiotika + piller med hjem. det er ovre nu.

God bedring med vapsen

Anmeld

18. januar 2013

Wampires

Profilbillede for Wampires
Erik sept. '11, Magnus juli '18, Viktor Juli '20

Denne omgang BP kommer til at redde os så vi kan få mad resten af måneden...

Men ellers sættes de ind på opsparingen eller bruges på nyt tøj og sko til sønnen de indgår ikke som fast del i budgettet er lige glad og overrasket hver gang min konto pludselig er forøget med 4000 kr

Anmeld

18. januar 2013

CaWi

tarkoflen skriver:

Jeg mener vi får ca 4200 kr for vores. (det hedder 0-3år)

Anmeld

18. januar 2013

Wampires

Profilbillede for Wampires
Erik sept. '11, Magnus juli '18, Viktor Juli '20
tarkoflen skriver:

Tjek borger.dk det er noget med at der er et fast beløb der ændres år for år og så derfra så falder det i % frem til næste aldersgruppe eller sådan noget...

fik denne gang 4.099 kr

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.