Har I fået børnepenge idag?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.380 visninger
84 svar
0 synes godt om
18. januar 2013

Solstrålebørn

Såååå skal der shoppes løs eller indgår de i budgettet? 

Her skal der shoppes løs, når de engang tikker ind på kontoen, de er ikke kommet endnu... 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. januar 2013

wamse

Her er de kommet

De går til at betale regninger, og så skal kæresten, mine 2 børn og jeg ud at spise sammen i aften

Min hund skal lige en tur til dyrlægen igen Det har indtil videre kostet 2400 på 1½ måned

Anmeld

18. januar 2013

anynom

Solstrålebørn skriver:

Såååå skal der shoppes løs eller indgår de i budgettet? 

Her skal der shoppes løs, når de engang tikker ind på kontoen, de er ikke kommet endnu... 

Her er de gået ind - og de skal "desværre" bare dække et underskud efter december i denne omgang. Plejer ellers at tage på shoppingtur med min mor og moster

Anmeld

18. januar 2013

Solstrålebørn

wamse skriver:

Her er de kommet

De går til at betale regninger, og så skal kæresten, mine 2 børn og jeg ud at spise sammen i aften

Min hund skal lige en tur til dyrlægen igen Det har indtil videre kostet 2400 på 1½ måned

Hvad er der galt med vovse? 

Anmeld

18. januar 2013

Solstrålebørn

JulieWH skriver:

Her er de gået ind - og de skal "desværre" bare dække et underskud efter december i denne omgang. Plejer ellers at tage på shoppingtur med min mor og moster

Sådan er det jo nogle gange... 

Anmeld

18. januar 2013

wamse

Solstrålebørn skriver:

Hvad er der galt med vovse? 

Han har åbenbart udviklet en allergi for lopper, så bare et bid sætte en kæmpe reaktion igang. Han klør og bider sig helt vildt, så han får store sår og betændelse i kroppen. Han taber pelsen, og får det dårligt

Han får en lægeordineret loppemiddel nu, som koster 125 pr pipette, men han klør sig alligevel. Så afsted for 3 gang nu på 1½ måned

Anmeld

18. januar 2013

Moar2011

Har os fået
De ska gemmes nogen af dem til tøj til bassen og så går det lidt til regninger

Hvad r børnetilskud , r det det fra faren?

Anmeld

18. januar 2013

Solstrålebørn

wamse skriver:

Han har åbenbart udviklet en allergi for lopper, så bare et bid sætte en kæmpe reaktion igang. Han klør og bider sig helt vildt, så han får store sår og betændelse i kroppen. Han taber pelsen, og får det dårligt

Han får en lægeordineret loppemiddel nu, som koster 125 pr pipette, men han klør sig alligevel. Så afsted for 3 gang nu på 1½ måned

Ej hvor er det træls for ham... Håber der snart er noget der hjælper, så han kan komme af med det kløende.... 

Anmeld

18. januar 2013

Solstrålebørn

Storms-Mor skriver:

Har os fået
De ska gemmes nogen af dem til tøj til bassen og så går det lidt til regninger

Hvad r børnetilskud , r det det fra faren?

Okey... 

Ved ikke hvad det hedder det faderen betaler... 

Anmeld

18. januar 2013

hannetheis

Her skal pengene gå til en ny tørretrumpler der lige er fået i stykker. Ellers tøj til børnene og lidt til opsparingen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.