Har I fået børnepenge idag?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. januar 2013

lisbethita

Solstrålebørn skriver:

Såååå skal der shoppes løs eller indgår de i budgettet? 

Her skal der shoppes løs, når de engang tikker ind på kontoen, de er ikke kommet endnu... 

Hehe...vores indgår IKKE i budgettet. Det har været mit krav. Men jeg har været på udsalg på forhånd og har brugt dem. Det er ellers sjældent jeg bruger dem alle på en gang, men min datter skal starte i børnehave, så hun skulle have en masse og så har jeg købt noget til den nye baby :-)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. januar 2013

Wampires

Profilbillede for Wampires
Erik sept. '11, Magnus juli '18, Viktor Juli '20
morethanperfect skriver:

Okay .. Det lyder da underligt ..

kan se det er ændret inde på Borger.dk...

sikkert nogle af de nye regler der er trådt i kraft

Sådan her står der inde på Borger.dk:

Børne- og ungeydelsen er inddelt i satser, som afhænger af dit barns alder. Du får et fast beløb per barn.

Satserne for 2013 er:

• 0-2-årige: 4.299 kr. per kvartal

• 3-6-årige: 3.402 kr. per kvartal

• 7-14-årige: 2.679 kr. per kvartal

• 15-17-årige: 893 kr. per måned.

Børne- og ungeydelsen er skattefri. Vær opmærksom på, at satserne bliver ændret hvert år.

Anmeld

18. januar 2013

AMM00

Jeg bruger ikke pengene, de går direkte til en opsparing som jeg har lavet.. Børnepengene bruges ikke, og min søn manglet ikke noget.. Men skal stadig ud og shoppe til ham fra vores egen løn

Anmeld

18. januar 2013

bøllen

Her ryger pengene på en opsparing . Så bliver de brugt løbende hvis de mangler. Den her gang skal De store skal have nye senge , og  så er der købt flyverdragt og vinterjakke til mindste manden til næste vinter . Resten gemmes

Anmeld

18. januar 2013

emsaroto

Jeg har shoppet nogen af dem væk

Tog en shopping pose i h&m også fyldte jeg ting i til Oskar, uden at kigge på prisen, overhovedet!

Nu brænder mit kort .. 

Anmeld

18. januar 2013

Clisolka

Solstrålebørn skriver:

Her skal der shoppes løs, når de engang tikker ind på kontoen, de er ikke kommet endnu... 

De er blinket ind på kontoen - her skal jeg have købt en masse nyt tøj til Isabella, syntes hendes bukser er ved at blive for små 

Anmeld

18. januar 2013

Nessie

Vores er også kommet, og er væk igen

Ingen penge til udsalg eller noget, det var dyrt at holde både jul og nytår, og da jeg så lige var så smart at smadre vores kogeplader lillejuleaften, ja så går børnepengene + ekstra til nye kogeplader

Anmeld

18. januar 2013

Silas&Mille

Her skal de går til lidt af hvert.

Ungerne skal forkøles en smule, der skal betales en enkelt regning der hænger lidt efter og så skal der sættes penge til side, så vi kan spare op til at flytte en gang

Anmeld

18. januar 2013

Maja_4000

Vi har næsten kun haft en indkomst her i januar , så de går til at dække vores underskud

Anmeld

18. januar 2013

Nadia&Daniel

Solstrålebørn skriver:

Nogle er allerede brugt på Laura, lidt går ind på Laura's konto og resten går til budgetkontoen til kommende regning af vuggestue..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.