Har I fået børnepenge idag?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. januar 2013

An&Jo

Her tikkede de fint ind imorges..

Denne gang er de brugt på en ny autostol til Johannes. Drengene har begge fået nye sko da de trængte, jeg har fået nogen basisbluser jeg skal bruge i mit nye arbejde, og ja så valgte vi at bruge nogen penge på at købe Apple tv, det er noget vi har ønsket os længe, og nu havde vi lige pengene til det..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. januar 2013

K&S

Wampires skriver:

mener det er noget med hvornår man får fra.. altså årstal der stod noget på Borger.dk med at man fra den dag man får mister X% pr. år fremadrettet og hvis vi får fra et andet startsår hvor satsen har været noget andet end Jer kan det vel være derfor?

Mente helt bestemt det var 4099.. men bliver da i tvivl nu...

beklager men gider altså ikke Netbankspladder for det lige nu... (HADER NemID...)

Jeg tror, I har fået 4299 kr.

Anmeld

18. januar 2013

MortilElias2010

Solstrålebørn skriver:

Såååå skal der shoppes løs eller indgår de i budgettet? 

Her skal der shoppes løs, når de engang tikker ind på kontoen, de er ikke kommet endnu... 

Ja de er ankommet og er automatisk indført i budgettet. Vi håber meget snart på bedre tider med fast arbejde til undertegnede, men det ser desværre stadigvæk sort ud på den konto. 

Anmeld

19. januar 2013

BetonSlotsPrinsesserne

Solstrålebørn skriver:

Såååå skal der shoppes løs eller indgår de i budgettet? 

Her skal der shoppes løs, når de engang tikker ind på kontoen, de er ikke kommet endnu... 

Mine er fastlagt i budgetet, så nu blev de røde tal lige tryllet om til pæne sorte tal igen - inde på kontoen

Fået mine idag

Anmeld

19. januar 2013

Valle81

Her indgår de februar i budgettet, vi har desværre ikke råd til andet. Ungerne mangler jo ikke noget, men kunne da være sjovt at kunne shoppe helt amok hver 3. Måned. Det kan være det kommer en dag

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.