Har I fået børnepenge idag?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. januar 2013

Koen.

Ingen anelse om de er kommet, klokken er lidt for tidlig til min hjerne gider tjekke netbank men er de skal de alligevel nok bare gemmes til der er behov for dem

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. januar 2013

Koen.

Ingen anelse om de er kommet, klokken er lidt for tidlig til min hjerne gider tjekke netbank men er de skal de alligevel nok bare gemmes til der er behov for dem

Anmeld

18. januar 2013

Troldemommi

De er kommet men ved faktisk ikke hvad vi skal bruge dem på, mangler vist ikke noget  

Anmeld

18. januar 2013

Benjamins'mor

Ved ikke om de er gået ind, men klokken er heller ikke så mange endnu.

Her indgår de ikke budgettet men ved ikke hvad de skal bruges til .
Dog bliver de ikke bare brugt på ligegyldige ting
Måske vi sætter nogle på benjamins børne opsparing

Anmeld

18. januar 2013

LykkeB

Solstrålebørn skriver:

Såååå skal der shoppes løs eller indgår de i budgettet? 

Her skal der shoppes løs, når de engang tikker ind på kontoen, de er ikke kommet endnu... 

Her er pengene lige gået ind denne her gang skal de bruges til at vi kan lave nyt værelse til bettemand, da vi flytter i næste måned og han endelig får sit nye værelse! Der udover skal de bruges til tøj/sko til institutionsstart og resten skal bruges til fotograf, da han får taget billeder hver måned, hans første leveår, så man kan i høj grad sige at pengene bliver brugt på ham denne her gang 

Anmeld

18. januar 2013

bobbles

Solstrålebørn skriver:

Her skal der shoppes løs, når de engang tikker ind på kontoen, de er ikke kommet endnu... 

her går den desværre til husleje :-( kommunen havde kun udbetalt mig 5000 i kh denne måned pga at de trak fuld Børne have og vuggestue plads da jeg havde fået af vide at man intet skulle foretage sig hvis man havde haft fri plads i 2012 tror ikke jeg lytter til sådan noget en anden gang

Anmeld

18. januar 2013

Guldfisken

Her er de også kommet, og de skal bruges på Stjernen

Anmeld

18. januar 2013

Hvem?

Solstrålebørn skriver:

Her går de hver gang ind på drengenes opsparinger - så de er kke talt med i noget og blir heller ikke brugt.

Anmeld

18. januar 2013

MariaKyedDK

Solstrålebørn skriver:

Jeg har heller ikke modtaget endnu

Anmeld

18. januar 2013

Kay

har ik tjekket men går ud fra de er kommet og de skal... tja... har nok allerede brugt dem  på tøj til lille pigen der er på vej op i str. 74 trods hun kun er 4 måneder

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.