Tattovere sit barns navn ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. januar 2013

Camilla..

lillepuller skriver:

Hej det er rigtig flot

Hvor fik du lavet det og hvor meget gav du?

For håndledet er flot men lige der hvor du har lavet det er rigtig flot hmm bliver i tvivl nu

500kroner inden på istergade..

Tak..

Men, der er nogle steder hvor de ikke vil lave dem der.. da det vidst nok er ulovligt..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. januar 2013

LillepigensFar

Simon Isaksen skriver:

Jeg har nu ikke mistet noget farve eller noget i den jeg har på håndledet :p , men det kan da være Claus der bare er en god tatovør :p

det er faktisk lige nettop claus der frarådet at man skulle få dem på håndledet.

Anmeld

20. januar 2013

Simon Isaksen

LillepigensFar skriver:

det er faktisk lige nettop claus der frarådet at man skulle få dem på håndledet.

Gjorde han ikke ved mig da :p , men min bliver heller ikke slidt af

Anmeld

20. januar 2013

HopinWishin

Min mand har fået tatoveret et billede af min datters hånd rundt om min finger.. og så med hendes fødselsdato nedenunder...  den synes jeg er noget særligt =)

Anmeld

21. januar 2013

Muffinmus

Tja, alle andre gør det jo, nogle af de tattoos der bliver lavet flest af lige nu på piger med børn. Så hvis du vil ligne alle andre så skal du bare gøre det. Ellers findes der mange andre smukke måder at hylde liv på jo:-D

Anmeld

21. januar 2013

christina92

Monica P skriver:

Jeg ville rigtig gerne have en tatovering med Johannes navn i men jeg tør bare ikke  jeg er ikke bange for et nålestik men jeg er bange for 100000 

Monica

Det skal ikke stoppe dig! Det føles ikke som 100000 nålestik

Håber du en dag for drømmen opfyldt!

Anmeld

21. januar 2013

Troldemommi

christina92 skriver:

Det skal ikke stoppe dig! Det føles ikke som 100000 nålestik

Håber du en dag for drømmen opfyldt!

Lige nu venter jeg vores andet barn så en dag efter graviditeten skal jeg også have mig taget sammen, og så kan jeg få dem begge på samme tid, så skal jeg kun være modig 1 gang

Monica

Anmeld

21. januar 2013

christina92

MariaE skriver:

Tja, alle andre gør det jo, nogle af de tattoos der bliver lavet flest af lige nu på piger med børn. Så hvis du vil ligne alle andre så skal du bare gøre det. Ellers findes der mange andre smukke måder at hylde liv på jo:-D

Anmeld

21. januar 2013

christina92

Monica P skriver:

Lige nu venter jeg vores andet barn så en dag efter graviditeten skal jeg også have mig taget sammen, og så kan jeg få dem begge på samme tid, så skal jeg kun være modig 1 gang

Monica

Det lyder som en god plan Jeg var SÅÅÅ nervøs da jeg fik lavet den første, men det gjorde bare slet ikke så ondt som frygtet! Den første var på håndledet. Faktisk ikke mere ondt end at jeg godt turde at få lavet nr. 2 bag øret

Anmeld

21. januar 2013

Thalia

Jeg kan rigtig godt lide ideen om at få en tatovering der symboliserer ens børn, men rent personligt ville jeg ikke gide have deres navne tatoveret. Jeg synes det bliver sådan lidt "In your face" agtigt, og jeg foretrækker tatoveringer der er mere diskrete.

Jeg går selv med overvejelser omkring en tatovering til minde om min ældste søn som jeg mistede for nogle år siden. I den forbindelse overvejer jeg enten at få tatoveret en tegning han lavede til mig i sin tid, af ham og mig der holder i hånd, eller en ranke med solsikker.

Solsikken var min søns favoritblomst, og samtidig symboliserer den også det særlige sammenhold der var mellem min mand og min søn. Blandt andet deler min mand og jeg mindet om at min ældste søn gerne ville have blomster med hjem til mig en dag da de var på vej hjem fra kontrol på sygehuset og de sammen gik til blomsterhandleren og købte solsikker til mig.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.