Tattovere sit barns navn ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. januar 2013

Mor og meget mere

Profilbillede for Mor og meget mere
Lise skriver:

Mon jeg er den eneste der synes at det er fjollet?

Jeg kunne ikke drømme om at få deres navne tatoveret - de forpligter jo også hvis man får flere børn.

Jeg er generelt heller ikke vild med tatoveringer, så det spiller jo nok ind. Har en grim lille en hen over røven, som jeg fik da jeg var 21 - heldigvis er der ingen der kan se den

Jeg synes i hvert fald, der er gået inflation i det, og at det ikke virker udpræget originalt, når så mange får det lavet..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. januar 2013

PernilleogLouis

Jeg har min dreng navn stående i nakken også har jeg et citat hvor hans navn indgår på underarmen. Hans far har også en - meget større - hele hans underarm 

Anmeld

17. januar 2013

Bertris

prinsessensfar skriver:

hej du er jeg ikk lige en pige, men jeg synes det er en super ide du har, men håndledet ville jeg nu ikk andbefale, da tatto hurtigt vil blive slidt ned dette sted. da du bruger dine hænder meget i daglig dagen..

just a good advice

MP.

Mitch tror du tænker på dem der er direkte på hånden, for ja de bliver hurtigt slidt :p 

Bare se på den jeg har på min hånd

Anmeld

17. januar 2013

Camilla..

Hej piger hvad synes i om at få en tatto med sit barns navn på
Jeg har tænkt på at få min søns navn tattoveret på min håndled og self for alle de børn jeg engang får .

Hvad synes om det og har du selv gjort det?

Jeg har min søns navn her

- det er vidst svar nok

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

17. januar 2013

Maja_4000

PernilleogLouis skriver:

Jeg har min dreng navn stående i nakken også har jeg et citat hvor hans navn indgår på underarmen. Hans far har også en - meget større - hele hans underarm 

Vil du ikke ligge billede ind af den du har i nakken ? Det overvejer jeg lidt

Anmeld

17. januar 2013

LillepigensFar

Laulund87 skriver:

Min på håndleddet ser ud som ny og den er snart 3 år gammel.. Har godt nok aldrig hørt om at en på håndleddet skulle blive slidt

nårh okay, kan jo være du er en af de aldige,, kender nu mange som har fortrudt de har fået den på håndledet fordi de hurtigt bliver grimme og falmende i farveno87y87yu

Anmeld

17. januar 2013

Alexander071106sMor

lillepuller skriver:

Jeg har tænkt på at få min søns navn tattoveret på min håndled og self for alle de børn jeg engang får .

Hej.

Jeg har selv begge mine børn tatoveret med små bogstaver samt deres fødselsdatoer på undersiden af mit venstre hånled , og det er jeg rigtig glad for 

Anmeld

17. januar 2013

Faith

Jeg har mine tvillingedrenges navne tatoveret ved mit kraveben. Skal også have den yngstes navn tatoveret på et tidspunkt.

Anmeld

17. januar 2013

MaleneJensen

lillepuller skriver:

Jeg har selv min datters navn tattoveret og når jeg her om nogle få måneder får min søn skal hans navn også laves For mig betyder det rigtig meget for så har jeg altid mine børn på mig, lyder måske lidt underligt men jeg føler kun positivt ved det

Her er min tattoo med min datters navn så kommer hendes lillebror til af stå nedenunder

Anmeld

17. januar 2013

Mor1012

lillepuller skriver:

ville bare vise min ( den er rød fordi den lige var blevet lavet )

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.