Tattovere sit barns navn ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. januar 2013

Krussedulle

lillepuller skriver:

Hej piger hvad synes i om at få en tatto med sit barns navn på
Jeg har tænkt på at få min søns navn tattoveret på min håndled og self for alle de børn jeg engang får .

Hvad synes om det og har du selv gjort det?

Syntes at det er en rigtig fin ide!

Skal selv have en stor tatovering, som skal repræsentere mine børn
Og vil også gerne have deres navne

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. januar 2013

emschen09

Jeg har tegningen af tatoveringen liggende klar.

Der står hendes navn og fødselsdato + lidt tribal/blomster

Glæder mig til at få den lavet...

Anmeld

17. januar 2013

Bertris

lillepuller skriver:

Jeg har tænkt på at få min søns navn tattoveret på min håndled og self for alle de børn jeg engang får .

Nu er jeg selv meget glad for tatoveringer, og synes det er så smuk en tanke at få "foreviget" sit barn på sin krop, har jeg allerede også planer om når vores skat kommer.
- og det med håndledet burde heller ikke være et problem
der ved jeg min kæreste har snakket om at få det skrevet, jeg har tilgengæld overvejet min fod

men det kommer jo an på ens egen smag, og måske arbejde

håndleddet kan være svært at skjule (siger jeg som har en direkte på hånden xD ) hvis man ikke har helt lang bluse på eller lign

Anmeld

17. januar 2013

Bassemor<3

lillepuller skriver:

Jeg har fået det, fortryder den på ingen måde ! MEN jeg HADER den, udelukkende fordi den blev en total katastrofe fordi tattoværen har lavet et lorte arbejde ! og jeg GLÆDER mig til at få den lavet om !

Men helt klart go for it ! MEN find en god tattovør !

Anmeld

17. januar 2013

Bassemor<3

Her er min katastrofe tattoo som jeg elsker og hader ! jeg elsker tanken bag men jeg HADER at den er blevet så grim pga. tattovøren
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

17. januar 2013

Laulund87

prinsessensfar skriver:

hej du er jeg ikk lige en pige, men jeg synes det er en super ide du har, men håndledet ville jeg nu ikk andbefale, da tatto hurtigt vil blive slidt ned dette sted. da du bruger dine hænder meget i daglig dagen..

just a good advice

MP.

Min på håndleddet ser ud som ny og den er snart 3 år gammel.. Har godt nok aldrig hørt om at en på håndleddet skulle blive slidt

Anmeld

17. januar 2013

JS<3

prinsessensfar skriver:

hej du er jeg ikk lige en pige, men jeg synes det er en super ide du har, men håndledet ville jeg nu ikk andbefale, da tatto hurtigt vil blive slidt ned dette sted. da du bruger dine hænder meget i daglig dagen..

just a good advice

MP.

Undskyld jeg blander mig. 

Jeg har håndleds tattoo, den er næsten 5 år gammel og er så fin som ny (:

Anmeld

17. januar 2013

Mettefpigen

MoarHvidovre skriver:

DJeg har mine børns navne tatoveret på min ankel - som den eneste tatovering.

Den er simpelthen så flot :-) min basse hedder lukas og vil gerne have L tattoveret og kigget meget på dit L ;-)

Anmeld

17. januar 2013

Lise

Mon jeg er den eneste der synes at det er fjollet?

Jeg kunne ikke drømme om at få deres navne tatoveret - de forpligter jo også hvis man får flere børn.

Jeg er generelt heller ikke vild med tatoveringer, så det spiller jo nok ind. Har en grim lille en hen over røven, som jeg fik da jeg var 21 - heldigvis er der ingen der kan se den

Anmeld

17. januar 2013

Tranebaer

Husk på at det for tiden er meget moderne at få tattoveret skrift, og håndleddet er et meget moderne sted at få det tattoveret..

Og moden skifter jo, for ti-femten år siden var det populært med tattoos på anklen, tribals og amagernummerplader over numsen (noget som mange synes er afskyeligt i dag).

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.