Tattovere sit barns navn ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. januar 2013

Mariajny

lillepuller skriver:

Hej piger hvad synes i om at få en tatto med sit barns navn på
Jeg har tænkt på at få min søns navn tattoveret på min håndled og self for alle de børn jeg engang får .

Hvad synes om det og har du selv gjort det?

Jep jeg har min søns navn på hele venstre under-arm, og selvfølgelig skal den lille prinsesse også skrives et sted på kroppen, når hun er døbt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. januar 2013

CeViss

Tanja. skriver:

Jeg har et hjerte på håndledet med et L i for Lærke, der skal så tilføjes et Hjerte mere med et L i for Liam

Vil du ikke ligge et billede ind af den ? 

Anmeld

21. januar 2013

Hønsemor

Jeg har kun min store drengs navn + fødselsdagsdato tatoveret indtil videre, og han fylder hele indersiden af min venstre underarm, min lille dreng skal også have en plads med navn og dato når han er døbt og navnet afslørret..

som en god nok skriver så er det noget alle mødre nærmest for lavet idag, men ser det ikke som værende at ligne alle andre, og ser det heller ikke som 'in your face' som en anden skriver.. Ser det som en permenent måde at hylde sine børn og sin krop og jeg ser det især som en måde at vise man er stolt af sine børn - ikke at disse ting ikke kan gøres og vises på anden måde 

så selvom vi er mange som ligner hinanden og praler af vores børn, så synes jeg det er en god idé.. For helt ærligt, alle mødre ligner vel hinanden i det vi har det til fælles at vi er mødre og ja at vi vel alle på en eller anden måde praler med vores børn?! 

Anmeld

21. januar 2013

Thalia

Hønsemor skriver:

Jeg har kun min store drengs navn + fødselsdagsdato tatoveret indtil videre, og han fylder hele indersiden af min venstre underarm, min lille dreng skal også have en plads med navn og dato når han er døbt og navnet afslørret..

som en god nok skriver så er det noget alle mødre nærmest for lavet idag, men ser det ikke som værende at ligne alle andre, og ser det heller ikke som 'in your face' som en anden skriver.. Ser det som en permenent måde at hylde sine børn og sin krop og jeg ser det især som en måde at vise man er stolt af sine børn - ikke at disse ting ikke kan gøres og vises på anden måde 

så selvom vi er mange som ligner hinanden og praler af vores børn, så synes jeg det er en god idé.. For helt ærligt, alle mødre ligner vel hinanden i det vi har det til fælles at vi er mødre og ja at vi vel alle på en eller anden måde praler med vores børn?! 

Nu var det mig der brugte "in your face" formuleringen, så jeg vil godt lige understrege at det ikke er en kritik af de der vælger at få tatoveret navne.

Jeg har set masser af smukke tatoveringer med navne som jeg synes klæder andre mødre rigtigt godt. Stilmæssigt er det bare slet ikke mig

Anmeld

21. januar 2013

Dinna88

Bum, bum. Hvordan har jeg det med det....... Som nogle andre skriver, så er trenden indenfor tatovering virkelig kraftig i bølger. Og nu er trenden VIRKELIG ens barns navne.

Men! Jeg synes ikke det kan sammenlignes med 90'ernes tribals og Amagernummerplader. Jeg synes det her handler om mangfoldighed og udtryk af følelser. Det er slet ikke slemt at have en tatovering i dag, og derudover, så er det virkelig blevet nemmere at fortælle ens kære at man elsker dem. Vi gør det i et LANGT større omfang end før. (ja, nu kan jeg ikke finde artiklen om det, men jeg sad netop i foregårs og læste det)

Jeg selv vil nok ikke få dem tatoveret. Jeg har en tatovering for min familie på min ene arm, men det er et citat. Der er ingen tvivl om jeg skal have mere på for mine kommende børn og min kæreste, men det bliver ikke direkte navne eller noget. Det bliver symboler i form af tekst eller andet.

Anmeld

21. januar 2013

Moar2011

lillepuller skriver:

Jeg har tænkt på at få min søns navn tattoveret på min håndled og self for alle de børn jeg engang får .

jeg har en på håndledet og vil gerne have bygget mere på den ..

Anmeld

21. januar 2013

Hønsemor

Thalia skriver:

Nu var det mig der brugte "in your face" formuleringen, så jeg vil godt lige understrege at det ikke er en kritik af de der vælger at få tatoveret navne.

Jeg har set masser af smukke tatoveringer med navne som jeg synes klæder andre mødre rigtigt godt. Stilmæssigt er det bare slet ikke mig

Nu tog jeg bestemt ikke din kommentar som kritik overhovedet! Og lagde intet i din kommentar, brugte bare lige din kommentar fordi jeg huskede din kommentar 

Så ingen læsning imellem linierne her!

Anmeld

21. januar 2013

FogL

lillepuller skriver:

Ja, Freyjas navn, en sommerfugl og en masse stjerner har jeg tattoveret på min skulder. Elsker den, og når der kommer flere, skal de også vikles ind.

I kan da lige få et billede fra the making
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

22. januar 2013

BabyMama2

Jeg har en tatovering med min datters navn & skal også have af de andre børn når jeg en dag får dem.. Jeg har intet imod det og synes at du skal gøre hvad du føler du har lyst til

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

22. januar 2013

mulle85

jeg har min ældste søns navn på mit håndled, ammer min den yngste, men når jeg ikke gør det mere skal hans navn også tusses på min krop! vil kun have tatoos der betyder noget, og vil jo aldrig fortryde mine børns navne!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.