tinasmor skriver:
Det er jo bare en smagssag. Jeg siger jo ikke, at jeg ser personen som billig eller tarvelig, men det er bare slet ikke min smag. hvis du vil tusses over hele kroppen så er det jo din egen sag og fordi du synes du ser smukt, jeg på den anden led, kan ikke se det er særlig kønt og slet ikke når man som 50-60 årig skal rende rundt med arme fyldt med tatoveringer. Jeg synes generelt ikke det er særlig feminint. Nej, tatoveringer er slet ikke til mig. hverken til mænd eller kvinder og det er jo en ærlig sag. hver sin smag. Der er jo også en grund til at den branche der tjener flest lige nu hvis man sammenligner dem som fjerner tidligere tatoveringer kontra den som laver dem. Ja så er det pt dem som fjerner dem som skovler flest penge ind. Det giver jo en indikation på, at der sidder mange i Danmark som tidligere har fået lavet noget de ville ønske de ikke have fået gjort.
Hvorfor er det skidt at have tatoveringer på armene som 50-60-årig?
Men du skrev jo netop "tarvelig og billigt", eller hvilke ord du nu brugte, og det forbinder jeg ikke med en smagssag. Altså, hvad er det helt konkret ved tatoveringer der er tarvelige og billige?
Jeg kan slet ikke se noget billigt over mine tatoveringer f.eks. det er to citater samt roser. Det ene citat er for min familie, det andet er en minde tatovering om en god tid.
Men er helt indforstået med at det er en smagssag, men du har nu et ret besynderligt syn på det
Og mht. fjernelse af tatoveringer - det er ikke tatoveringer der er et par år gamle. Det er her ældre tatoveringer, som f.eks. tribals, grimme klicheer, amagernummerpladen SAMT tatoveringer lavet i køkkenet ved en misbruger. Og faktum er også, at disse tatoveringer slet ikke laves i samme omfang. Du kan læse mit første indlæg i tråden hvis du vil!
Anmeld