Var du venner med din kæreste før i blev kærester?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. januar 2013

Kris89

venner er måske så meget sagt.

vi havde fælles venner.

vi havde arbejdet det samme sted (forskudt for hinanden), men vi snakkede ikke privat sammen. hvis vi rendte ind i hinanden snakkede vi, men ikke mere end det, før jeg tog initiativet til for alvor at starte en samtale med drengen og "presse" ham lidt til at skulle snakke med ham.

som han siger når jeg spurgte hvorfor han ikke pressede på overfor mig (ofte mig der skrev til ham) "jamen jeg havde da ikke drømt om at du var interesseret i mig på den måde" dejlige mand

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. januar 2013

Babydrøm

Jesuisunefemme skriver:

Nu sad jeg lige og læste den anden tråd om hvor mange rigtige venner man har og så skriver mange at deres kærester også er deres ven. (og jeg siger ikke det ikke er rigtigt.)

Men.. det jeg så tænker er, at det plejer jeg også at sige, altså at min kæreste er min bedste ven, men vi var også kammerater i 2½ år før der kom nogen romantik ind i billedet non what so ever.

og så tænker jeg bare at ja, selvfølgelig er man "venner" med sin kæreste/fortæller ham alt.. (forhåbentligt) Men min personlige holdning er jo nok at jeg ikke synes det er helt det samme som hvis man var rigtige kammerater i et godt stykke tid inden.

(Det er et udtryk for min holdning og den er jeg berettigedet til, lige så vel som i er berettigedet til at være uenige, så hold tonen sober please.)

Vores defination på venner er måske forskellig, men jeg satser på at vi taler samme sprog allesammen.

Dette er ikke til andet end min egen nysgerrighed.

Det var kærlighed ved første blik, da jeg mødte min  Vi fandt hurtigt ud af at det skulle være os, 3 uger efter første date, skulle han 3 mdr. ud og sejle. Derved besluttede vi også hurtigt at det skulle være os, og vi ville vente på hinanden

Anmeld

16. januar 2013

TeamRocket

Nej vi var ikke venner inden, vi mødtes til en fest og blev kærester ugen efter. Men nu er han tilgengæld min eneste ven, lidt trist, men alle mine venner/veninder er faldet fra efter vi fik børn og aldrig rigtigt havde tid til at gå ud :-S så han er ikke min bedste ven- han er min eneste ven.

Anmeld

16. januar 2013

frkanonym

Jesuisunefemme skriver:

Nu sad jeg lige og læste den anden tråd om hvor mange rigtige venner man har og så skriver mange at deres kærester også er deres ven. (og jeg siger ikke det ikke er rigtigt.)

Men.. det jeg så tænker er, at det plejer jeg også at sige, altså at min kæreste er min bedste ven, men vi var også kammerater i 2½ år før der kom nogen romantik ind i billedet non what so ever.

og så tænker jeg bare at ja, selvfølgelig er man "venner" med sin kæreste/fortæller ham alt.. (forhåbentligt) Men min personlige holdning er jo nok at jeg ikke synes det er helt det samme som hvis man var rigtige kammerater i et godt stykke tid inden.

(Det er et udtryk for min holdning og den er jeg berettigedet til, lige så vel som i er berettigedet til at være uenige, så hold tonen sober please.)

Vores defination på venner er måske forskellig, men jeg satser på at vi taler samme sprog allesammen.

vi fandt sammen næsten med det samme 

jeg var sammen med en kammerat, hvor vi sad og drak et par øl. så ringede han til sin gode kammerat (som var min kærestes svoger dengang) og spurgte, om vi ik måtte kigge op. det gjorde vi så. og der sad min kæreste så! det var kærlighed ved første blik fra min side. men jeg havde lige været i bad, dvs krøller, ingen makeup, jogginbukser og en top. haha, var rigtig lækker og udover det, så min kammerat og jeg var tossede, og begge blondiner på daværende tidspunkt, så vi fik da den idé, at vi skulle skrive "blondie01" og "blondie02" i panden af hinanden, og så gik vi lidt amok med den sorte tusch så der sad jeg så..

dagen efter MÅTTE jeg bare have min kærestes nummer, så jeg tog fat i min kammerat, som sendte nummeret til min kærestes svoger, og derigennem måtte jeg så få nummeret til min kæreste. så mødtes vi samme dag, og kærligheden blomstrede og har gjort lige siden  det er 3½ år siden idag 

Anmeld

16. januar 2013

CaWi

Jesuisunefemme skriver:

Ja vi vat venner i 4 år før vi blev kærester. Vi havde begge andre kærester på daværende tidspunkt.

Efter de fire år reddede han mig ud af et meget dårligt forhold, og vi har været sammen siden

Han er min redningsmand og min bedste ven

Anmeld

16. januar 2013

Drømme

Jesuisunefemme skriver:

Jeg har stemt ja

vi gik i skole sammen og efter et par uger, tror jeg, begyndte vi at snakke sammen.

på det tidspunkt var jeg sammen med en anden, og selvom Mathias var vild med mig fra føste gang han så mig (fortæller han mig igen og igen ) gik der flere måneder før jeg rigtig lagde mærke til ham, og han havde opgivet håbet om det kunne blive os to, da jeg som sagt var sammen med en anden.

2-3 måneder efter vi så hinanden første gang, var vores venskab blevet godt, vi snakkede sammen hver dag både i skolen og efter skolen, og da jeg var i praktik i madrid (og han i dk) snakkede vi en nat indtil klokken var 5, og jeg skulle i praktik dagen efter (blev kaldt Danish Zombie den søndag i praktikken xD) og siden da gik det stærkt. En halv måned efter slog jeg op med min ex, og Mathias og jeg fandt sammen, hvorefter jeg boede ved ham på skolehjemmet indtil jeg fik min egen lejlighed, ca 2 uger efter..

hold op der skete meget dengang

det er 2 år og 2 måneder siden vi fandt sammen, og nu har vi Sophia og er forlovet og jeg er LYKKELIG  

Anmeld

16. januar 2013

SanneJensen

Jeg har stemt ''andet'' ..

Min kæreste og jeg lærte hinanden at kende da jeg var 17, hvor han var en ''ven af familien''.. Han snakkede rigtigt meget med min mor faktisk  Så var han og nogle andre med min mor og jeg på ferie, og der begyndte vi at snakke sammen, gå ture alene hvor vi lige kunne ryge en smøg og sådan.

Da vi kom hjem fra ferie inviterede han så en veninde og jeg til fest i hans lejlighed (hvor vi var sammen første gang, gad vide om han havde bagtanker LOL ) .. Derefter ''så'' vi hinanden i et par måneder, inden vi bestemte os for at blive kærester.

Og det har vi så været lige siden, og jeg er knap 21 nu. Og min kæreste er lige fyldt 26

Anmeld

16. januar 2013

Dinna88

Okay, så det er sådan her.....

Hvis man ikke kendte hinanden INDEN man blev kærester, så kan man altså ikke være bedste venner på samme tid? Min kæreste er helt sikkert min bedsteven. Han er OGSÅ min kæreste, men han er bestemt også en bedste ven. Men jeg ville aldrig sige "han er min kæreste og min ven" - det giver jo ikke mening. Men han er min kæreste og min bedste ven. Jeg har ikke en  anden ven som jeg er  bedre ven med, end jeg er med min kæreste. Så ja, han er min bedste ven. 

Anmeld

16. januar 2013

Frk. Himmelblå

Vi var bekendte i tre år.

:-) Fælles venner og mange gange "skål" med hinanden, men ikke egentlige venner :-)

Anmeld

16. januar 2013

Clisolka

Jeg har kendt min kæreste i ca 14 år nu pga. den samme vennekreds. Igennem årene har vi haft de små on-and-off forhold når vi begge var singler. For 4½ år siden begyndte vi at være fast sammen som kærester 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.