Var du venner med din kæreste før i blev kærester?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. januar 2013

Jesuisunefemme

tarkoflen skriver:

Hmm jeg ved ikke, om jeg vil sige, at min kæreste er min ven, for han er jo min kæreste og han er en af de mennesker, jeg stoler aller mest på, og som tager mig 100% som jeg er! Men om det er det samme som en rigtig god ven, det er det vel, men han er først og fremmest min kæreste

Vi har kendt hinanden perifært siden folkeskolen, og så sås vi lidt oftere fra vi var 25 og til vi blev kærester, så vi var venner/gode bekendte først

Den tolkning er jeg enig i, og er måske også essensen i mit indlæg Altså at MIN kæreste er MIN bedste ven er jo kun i kraft af at i rent faktisk VAR bedste venner før, men i dag er han nemlig som du skriver først og fremmest min kæreste, men jeg synes der er gået sport i at skrive/sige at ens kæreste er ens bedste ven, nok fordi det får en til at virke som om man er tættere på sin kæreste. Hvilket jeg ikke tror noødvendigvis er sandheden.

Lige nogen tanker herfra  fordi du skrev det så godt.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. januar 2013

Muhmi

Baby2påvej skriver:

Ikke drille, skal jo snart føde, så fokus er andre steder

Hihii... Jooo... Men skal nok lade være nu... Næsten... Synes bare det var da et lortet sted at tage hen hihiih

Anmeld

16. januar 2013

Fenja09

Jesuisunefemme skriver:

Nu sad jeg lige og læste den anden tråd om hvor mange rigtige venner man har og så skriver mange at deres kærester også er deres ven. (og jeg siger ikke det ikke er rigtigt.)

Men.. det jeg så tænker er, at det plejer jeg også at sige, altså at min kæreste er min bedste ven, men vi var også kammerater i 2½ år før der kom nogen romantik ind i billedet non what so ever.

og så tænker jeg bare at ja, selvfølgelig er man "venner" med sin kæreste/fortæller ham alt.. (forhåbentligt) Men min personlige holdning er jo nok at jeg ikke synes det er helt det samme som hvis man var rigtige kammerater i et godt stykke tid inden.

(Det er et udtryk for min holdning og den er jeg berettigedet til, lige så vel som i er berettigedet til at være uenige, så hold tonen sober please.)

Vores defination på venner er måske forskellig, men jeg satser på at vi taler samme sprog allesammen.

Dette er ikke til andet end min egen nysgerrighed.

Min kæreste og jeg var kærster første gang for snart 15 år siden ( uden at være venner først), derefter var vi venner i lige omkring 9 år og besluttede så at prøve igen - vi har boet sammen 6 år til sommer.

Jeg definere ham som ven, fordi han kender mig bedre end mange andre - både på godt og skidt. Dermed ikke sagt at jeg fortæller ham alt - synes ikke en kæreste er berettiget til at vide alt hvad der foregår, men han ved meget - og meget om mig som menneske. Ligeså vel som jeg ved rigtig meget om ham.

/Fenja

Anmeld

16. januar 2013

banana3

Jesuisunefemme skriver:

Nu sad jeg lige og læste den anden tråd om hvor mange rigtige venner man har og så skriver mange at deres kærester også er deres ven. (og jeg siger ikke det ikke er rigtigt.)

Men.. det jeg så tænker er, at det plejer jeg også at sige, altså at min kæreste er min bedste ven, men vi var også kammerater i 2½ år før der kom nogen romantik ind i billedet non what so ever.

og så tænker jeg bare at ja, selvfølgelig er man "venner" med sin kæreste/fortæller ham alt.. (forhåbentligt) Men min personlige holdning er jo nok at jeg ikke synes det er helt det samme som hvis man var rigtige kammerater i et godt stykke tid inden.

(Det er et udtryk for min holdning og den er jeg berettigedet til, lige så vel som i er berettigedet til at være uenige, så hold tonen sober please.)

Vores defination på venner er måske forskellig, men jeg satser på at vi taler samme sprog allesammen.

Dette er ikke til andet end min egen nysgerrighed.

Vi var ikke venner først, men i dag er han klart min skønne kæreste OG bedste ven ! Kan på ingen måde forestille mig en hverdag uden ham!

Anmeld

16. januar 2013

Jesuisunefemme

Muhmi skriver:

Vi var heller ikke bedste venner dengang, men det er vi blevet med tiden

Og nej der var ingen romantik i de første sex mdr.. Jo der var tiltrækning fra min side, men på det tidspunkt var jeg mega horny og havde nok humpet det meste der var kommet min vej Hihi.. Det var slet ikke meningen at vi skulle blive kærester jeg ville bare have noget diller

Jah okay. Jamen thank God for din diller-trang..

Anmeld

16. januar 2013

2babygirls

Muhmi skriver:

Hihii... Jooo... Men skal nok lade være nu... Næsten... Synes bare det var da et lortet sted at tage hen hihiih

Så ikke engang den ændrede det, så typisk hahaha

Anmeld

16. januar 2013

tarkoflen

Jesuisunefemme skriver:

Den tolkning er jeg enig i, og er måske også essensen i mit indlæg Altså at MIN kæreste er MIN bedste ven er jo kun i kraft af at i rent faktisk VAR bedste venner før, men i dag er han nemlig som du skriver først og fremmest min kæreste, men jeg synes der er gået sport i at skrive/sige at ens kæreste er ens bedste ven, nok fordi det får en til at virke som om man er tættere på sin kæreste. Hvilket jeg ikke tror noødvendigvis er sandheden.

Lige nogen tanker herfra  fordi du skrev det så godt.

Jeg er så enig

Anmeld

16. januar 2013

Muhmi

Jesuisunefemme skriver:

Jah okay. Jamen thank God for din diller-trang..

haha... Så laver jeg også en fejl... SEKS mdr. ikke sex mdr. hehehe

Anmeld

16. januar 2013

Muhmi

Baby2påvej skriver:

Så ikke engang den ændrede det, så typisk hahaha

Anmeld

16. januar 2013

Den lykkelige

Vi var ikke venner før, kan man vist rolig sige..  ALT gik mega hurtig her.. Og jo han er min bedste ven.. så kan i sige hvad i vil 
Men han giver mig det som man normalt kan "forvente" i et super venskab.. har jeg aldrig prøvet med nogen venner overhovedet.. lige meget hvor "gode venner" de så var.. Så jo jeg er en af dem som siger han er min bedste ven.. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.