Var du venner med din kæreste før i blev kærester?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. januar 2013

Jesuisunefemme

MiichellaMalou skriver:

ja men han blev et svin til sidst og to dage efter jeg var gået fra ham havde han allerede gang i en anden tøs :s
følte var lidt og skide på det lange forhold vi havde på to år hvor han også havde været på knæ.. og alt muligt.

Øv, ja det var ikke rart. Så er det nok til det bedste alligevel.. selv om det da må havde gjort ondt.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. januar 2013

Muhmi

Jesuisunefemme skriver:

Var der så slet ikke noget romantik eller noget i de 6 mdr?

Tænker bare i mit univers er 6 mdr. ikke så længe.. altså til at kalde sig bedste venner, men vi er jo alle sammen forskellige.

Vi var heller ikke bedste venner dengang, men det er vi blevet med tiden

Og nej der var ingen romantik i de første sex mdr.. Jo der var tiltrækning fra min side, men på det tidspunkt var jeg mega horny og havde nok humpet det meste der var kommet min vej Hihi.. Det var slet ikke meningen at vi skulle blive kærester jeg ville bare have noget diller

Anmeld

16. januar 2013

FrkZier

Muhmi skriver:

Lortet de mar?  Hvor er det?  

lloret de mar ligger i spanien

Anmeld

16. januar 2013

Muhmi

Baby2påvej skriver:

Arg dumme ordbog hahaha

Anmeld

16. januar 2013

tarkoflen

Hmm jeg ved ikke, om jeg vil sige, at min kæreste er min ven, for han er jo min kæreste og han er en af de mennesker, jeg stoler aller mest på, og som tager mig 100% som jeg er! Men om det er det samme som en rigtig god ven, det er det vel, men han er først og fremmest min kæreste

Vi har kendt hinanden perifært siden folkeskolen, og så sås vi lidt oftere fra vi var 25 og til vi blev kærester, så vi var venner/gode bekendte først

Anmeld

16. januar 2013

Jesuisunefemme

hannetheis skriver:

Syntes det er svært at svare på for vil ikke sige vi var venner før vi var kærester.
Vi har kendt hinanden fra børn og leget lidt sammen. en dag begyndte vi at snakke mere sammen end vi før har gjort. Og sådan gik det vel i 1,5 md før vi var kærester.
Jeg var 17 og han 18. Han er min første rigtige kæreste med sexuelt forhold til. Og vi har nu været sammen i 9,5 år.

Så vil ikke kalde os venner før vi var rigtige kærester

Ja, det er jo det med at definere hvad venner er.. men her jeg enig med dig. vil kalde det for et langvarigt bekendtskab det i havde hvis jeg skulle kalde det noget. Men så kender man da også lidt mere til hinanden, måske..

Anmeld

16. januar 2013

Muhmi

FrkZier skriver:

lloret de mar ligger i spanien

hihihi... okay

Anmeld

16. januar 2013

2babygirls

Muhmi skriver:

Ikke drille, skal jo snart føde, så fokus er andre steder

Anmeld

16. januar 2013

MorTilEn2013Dreng

Jesuisunefemme skriver:

Øv, ja det var ikke rart. Så er det nok til det bedste alligevel.. selv om det da må havde gjort ondt.

tænkte mere, nå så kan man se hvor meget man egentlig betød for ham selvom vi faktisk var ved at planlæg bryllup osv. men han har også kontaktet mig for to måneder siden hvor han skrev han savnede vores tid og gerne ville have sex med mig igen :s selvom han har ny kæreste

Anmeld

16. januar 2013

booster_88

Vi havde lige hurtigt mødt hinanden ikke noget vildt. Og så på vej på ski ferie i østrig, så holdte han mig i hånden under mit tæppe i bussen Og da vi kom hjem var vi stadig sammen, men det var først efter en måned eller lign. vi blev kærester.

Og jah nu ti år efter, har vi fået barn, købt hus og jah

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.