Var du venner med din kæreste før i blev kærester?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. januar 2013

Sabsy

Uuuh det bliver indviklet nu
Jeg har kendt min kæreste i næsten 5år, og han var ven af familien (min eksmand og jeg) og midt i skilsmissen trådte han til og hjalp mig og det har nu udviklet sig så vi har været sammen i 8mdr nu

Men er der en der gør jeg føler mig som prinsesse, så er det ham

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. januar 2013

frk1991

Jeg har svaret ja mig og min kæreste blev bedste venner da jeg begyndte på hans skole i 8 klasse og var bedste venner helt indtil slutningen af 9 klasse, hvor vi blev kærester da vi sad til engelsk eksamen begge 2;-) og nu snart 6 år senere, er vi stadigvæk kærester og venter nu vores første barn sammen:-)

Anmeld

16. januar 2013

B&J

jeg møtte min over internettet, så vi skrev sammen i ½års tid som venner, men da vi så begyndte at ringe samme, så var der bare et eller andet og det var der også da han tog fra KBH over til nordjylland til mig ja så tog han aldrig hjem igen

Anmeld

16. januar 2013

Moar2011

ja, jeg var venner rmed min eks inden vi blev kæreste - den mest dejligeste mand ..
men ligeså snart vi fik et forhold sammen gik det ned af bakke

Anmeld

16. januar 2013

roenlund

Jeg har kendt min mand siden jeg gik i 4 klasse, i ungdomsårene var vi rigtig gode venner og har så haft nogle år hvor vi ikke snakkede ret meget sammen mest pga mine kærester, men han har altid været en jeg vidste 100% var der for mig og at jeg altid kunne ringe, hvilket jeg også har gjort mere end en gang...

Efter en meget svær tid omkring mine forældres skilsmisse begyndte vi at snakke meget sammen igen og jeg flyttede ind oppe ved ham og 6 mdr senere blev vi kærester... det er så 10,5 år siden nu

vil faktisk ikke længere kalde ham min bedste ven for nu er han jo min mand som jeg stadig ved jeg kan stole 100% på men nogengange er det sværere at snakke om tingene idag da vi jo begge har så mange følelser blandet ind...

Anmeld

16. januar 2013

ESV

Jesuisunefemme skriver:

Nu sad jeg lige og læste den anden tråd om hvor mange rigtige venner man har og så skriver mange at deres kærester også er deres ven. (og jeg siger ikke det ikke er rigtigt.)

Men.. det jeg så tænker er, at det plejer jeg også at sige, altså at min kæreste er min bedste ven, men vi var også kammerater i 2½ år før der kom nogen romantik ind i billedet non what so ever.

og så tænker jeg bare at ja, selvfølgelig er man "venner" med sin kæreste/fortæller ham alt.. (forhåbentligt) Men min personlige holdning er jo nok at jeg ikke synes det er helt det samme som hvis man var rigtige kammerater i et godt stykke tid inden.

(Det er et udtryk for min holdning og den er jeg berettigedet til, lige så vel som i er berettigedet til at være uenige, så hold tonen sober please.)

Vores defination på venner er måske forskellig, men jeg satser på at vi taler samme sprog allesammen.

Dette er ikke til andet end min egen nysgerrighed.

Jeg havde været venner med min kæreste i over 10 år før vi blev kærester.

Anmeld

16. januar 2013

Victoria2013

Mødte min kæreste over internettet først og så tror jeg vi mødtes 2-3 gange som venner og chattede/sms'ede til hinanden. Vi var vel venner ½ års tid på den måde før vi blev kærester

Anmeld

16. januar 2013

Monski

FrkZier skriver:

da jeg mødte min kæreste (for ca 7 år siden) var jeg vild med ham fra start og omvendt, men det er først nu her for 1½ år siden vi for alvor har fået styr på vores forhold og er blevet fast kærester, men vi har snakket sammen ofte i alle årene siden vi mødtes første gang, når vi har set hinanden har det dog også involveret ikke platoniske aktiviteter

Hvor er det dog en fed måde at sige det på!
.. Og det lyder præcis som min kæreste og jeg.

Anmeld

16. januar 2013

o1Mutte

Jeg vil sige at min mand er min bedste ven. Vi står sammen og kan tale om alt. Vi er ikke altid enige, men det skal man vist heller ikke være Han er den der kender mig bedst. Har trykket 'Andet' da vi var kærester/venner med fordele den første tid Vi ville ikke have et forhold nogen af os, men det fik vi så

Anmeld

16. januar 2013

Papillon

Jeg tænker, at det nok har mere med kemi at gøre, end hvor længe man har kendt hinanden. Ligesom med andre mennesker i ens liv  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.