Var du venner med din kæreste før i blev kærester?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Var du venner med din kæreste før i blev kærester?

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

5.833 visninger
59 svar
0 synes godt om
16. januar 2013

Jesuisunefemme

Nu sad jeg lige og læste den anden tråd om hvor mange rigtige venner man har og så skriver mange at deres kærester også er deres ven. (og jeg siger ikke det ikke er rigtigt.)

Men.. det jeg så tænker er, at det plejer jeg også at sige, altså at min kæreste er min bedste ven, men vi var også kammerater i 2½ år før der kom nogen romantik ind i billedet non what so ever.

og så tænker jeg bare at ja, selvfølgelig er man "venner" med sin kæreste/fortæller ham alt.. (forhåbentligt) Men min personlige holdning er jo nok at jeg ikke synes det er helt det samme som hvis man var rigtige kammerater i et godt stykke tid inden.

(Det er et udtryk for min holdning og den er jeg berettigedet til, lige så vel som i er berettigedet til at være uenige, så hold tonen sober please.)

Vores defination på venner er måske forskellig, men jeg satser på at vi taler samme sprog allesammen.

Dette er ikke til andet end min egen nysgerrighed.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. januar 2013

MorTilEn2013Dreng

Jesuisunefemme skriver:

Nu sad jeg lige og læste den anden tråd om hvor mange rigtige venner man har og så skriver mange at deres kærester også er deres ven. (og jeg siger ikke det ikke er rigtigt.)

Men.. det jeg så tænker er, at det plejer jeg også at sige, altså at min kæreste er min bedste ven, men vi var også kammerater i 2½ år før der kom nogen romantik ind i billedet non what so ever.

og så tænker jeg bare at ja, selvfølgelig er man "venner" med sin kæreste/fortæller ham alt.. (forhåbentligt) Men min personlige holdning er jo nok at jeg ikke synes det er helt det samme som hvis man var rigtige kammerater i et godt stykke tid inden.

(Det er et udtryk for min holdning og den er jeg berettigedet til, lige så vel som i er berettigedet til at være uenige, så hold tonen sober please.)

Vores defination på venner er måske forskellig, men jeg satser på at vi taler samme sprog allesammen.

jeg var havde kendt min eks i 15 år før vi nogensinde blev kærester. men nu snakker vi desværre ikke sammen mere

Anmeld

16. januar 2013

FrkZier

da jeg mødte min kæreste (for ca 7 år siden) var jeg vild med ham fra start og omvendt, men det er først nu her for 1½ år siden vi for alvor har fået styr på vores forhold og er blevet fast kærester, men vi har snakket sammen ofte i alle årene siden vi mødtes første gang, når vi har set hinanden har det dog også involveret ikke platoniske aktiviteter

Anmeld

16. januar 2013

2babygirls

Jesuisunefemme skriver:

Så min mand i lufthavnen på vej til lortet de mar og måtte bare have ham, og det fik jeg heldigvis også

Anmeld

16. januar 2013

Muhmi

Min mand og jeg var venner i godt et halvt år før vi blev kærester... Rigtig gode venner! Så derfor betegner jeg ham som min bedste ven

Anmeld

16. januar 2013

Jesuisunefemme

MiichellaMalou skriver:

jeg var havde kendt min eks i 15 år før vi nogensinde blev kærester. men nu snakker vi desværre ikke sammen mere

Det var godt nok også længe, en skam i ikke kan tale sammen mere.

Anmeld

16. januar 2013

Muhmi

Baby2påvej skriver:

Så min mand i lufthavnen på vej til lortet de mar og måtte bare have ham, og det fik jeg heldigvis også

Lortet de mar?  Hvor er det?  

Anmeld

16. januar 2013

Jesuisunefemme

FrkZier skriver:

da jeg mødte min kæreste (for ca 7 år siden) var jeg vild med ham fra start og omvendt, men det er først nu her for 1½ år siden vi for alvor har fået styr på vores forhold og er blevet fast kærester, men vi har snakket sammen ofte i alle årene siden vi mødtes første gang, når vi har set hinanden har det dog også involveret ikke platoniske aktiviteter

Hihi.. ej hvor dejligt i har fået styr på det. Det har været længe undervejs, så er det rart når det lykkedes.^^

Anmeld

16. januar 2013

Jesuisunefemme

Baby2påvej skriver:

Ej hvor sjovt, hvordan greb du det an? altså du kendte ham ikke før?

Anmeld

16. januar 2013

2babygirls

Muhmi skriver:

Lortet de mar?  Hvor er det?  

Sig mig ved du ikke det
Det er der alle unge tager på drukferie hahaha. Lige som sunny beach

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.