at melde folk for socialt bedrageri?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. januar 2013

Doffie

Carina:-) skriver:

Er man en god veninde når man snyder sig til penge der i sidste ende går fra dig?

Hun er en ud af mange,og lukker alle øjnene er der til sidst ikkenoget der ligner velfærd.

Det er en asocial holdning at mene man bareskal rage til sig.

Må man også godt stjæle i netto bare dt ikke opdages?

Det rør ikk mig, jeg får alligevel ikk noget ud af de skattepenge  Det kan virkelig ikke hidse mig op 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. januar 2013

sandramor

Loa skriver:

Hvor har folk bare travlt med andre.
Ændrer det dit liv og din situation at melde hende?? Hvis du får det bedre og føler du bliver mindre snydt så meld hende dog. Hvorfor dog spørge herinde. Skulderklap over du gør det rigtige?

Det var dog en skræmmende kommentar at komme med...... Jesus Christ.....
Så kan man godt regne med at hvis du ser en forbrydelse bliver begået så gør du ihvertfald ikke noget ved det? Fordi det ændre jo da ikke noget i dit liv??
Holy Moses.... Godt alle ikke er af din mening så ville det da gå helt galt!

Jeg sys absolut TS skal melde det til kommunen da det er bedrageri.. Og ingen skal ha lov til at snyde samfundet for så mange penge !

Jeg har også engang meldt en til kommunen som jeg vidste 100% snød kommunen for alle de enlige tillæg For vedkommende boede sammen med sin kæreste og havde gjort det i 4 år og jeps det blev en MEGET dyr fornøjelse for vedkommende men Hey så skal folk sku lade være med at snyde systemet...

Anmeld

16. januar 2013

hautecouture

Doffie skriver:

Det rør ikk mig, jeg får alligevel ikk noget ud af de skattepenge  Det kan virkelig ikke hidse mig op 

Så det hidser dig heller ikke op, hvis nogle har indbrud eller hvis en tank eller butik bliver udsat for tyveri, for du får ikke noget ud af de ting eller de penge der er stjålet?

ej undskyld, men kan bare slet ikke følge den tankegang...

hvis jeg vidste nogle snød systemet ville jeg sgu melde det ASAP, for de stjæler fra os alle. - Jeg ringede da også til politiet da vi havde haft indbrud istedet for at sætte mig på røven og sige "Nå ja, shit happens - dem der har gjort det har nok mere brug for de ting/penge end os" ... 

Anmeld

16. januar 2013

TNBC

hautecouture skriver:

Så det hidser dig heller ikke op, hvis nogle har indbrud eller hvis en tank eller butik bliver udsat for tyveri, for du får ikke noget ud af de ting eller de penge der er stjålet?

hvis jeg vidste nogle snød systemet ville jeg sgu melde det ASAP, for de stjæler fra os alle. - Jeg ringede da også til politiet da vi havde haft indbrud istedet for at sætte mig på røven og sige "Nå ja, shit happens - dem der har gjort det har nok mere brug for de ting/penge end os" ... 

Uhyggeligt at der er nogen der tænker sådan.
En kvinde så en bil i grøften og ringede efter politiet, men gad ik tjekke om der var nogen i bilen fordi hun havde lune rundstykker i bilen, der kunne blive kolde hvis hun steg ud.
Manden der ikke ville hjælpe en mor og en baby der var i livsfare, fordi han ikke ville have våde sko.
Skal vi bare være ligeglade med andre og hvad andre gør, så længe vi selv har det godt?

Anmeld

16. januar 2013

kiwiol

Doffie skriver:

Gør du ikke? Bliver dit barn ikke passet? Skal dit barn/børn ikke i skole? Går du ikke til læge? Har du ikke en uddannelse? Køre du ikke på vejene?

Alle disse ting bliver blandt andet betalt ud af skattepengene.  Dvs. når folk snyder, så er der færre penge til de ting.

Syge bliver sendt hurtigere hjem fra sygehusene, for det er for dyrt at have dem liggende. Sygeplejer må rende hurtigere, hjemmehjælperene for mindre og mindre tid hos de ældre, skolelærere bliver fyret og skoler lukket, pædagoger bliver fyret.

Anmeld

16. januar 2013

Elgaard73

Jeg havde meldt hende... Og i samme omgang havde jeg også meldt stedet/stederne der betaler hende sort for at danse...

Anmeld

16. januar 2013

Carina:-)

Doffie skriver:

Det gør du da??

Du går til lægen ik?

Dit barn bliver passet?

Fødte du uden jordmor?

Får du børnepenge?

Har dualdrig været på sygehuset?

Planlægger du t dø inden du bliver gammel sådan at du ikke får brug for f.eks ældreplejen?

Hvordan tror du at alle de ting bliver finanseret?

Anmeld

16. januar 2013

Doffie

hautecouture skriver:

Har andet at bruge min tid på

Der sker så mange andre langt mere forfærdelige ting der er mere værd at bruge tid på

Godt der er plads til forskellige meninger og holdninger 

Anmeld

16. januar 2013

Carina:-)

Doffie skriver:

Har andet at bruge min tid på

Der sker så mange andre langt mere forfærdelige ting der er mere værd at bruge tid på

Godt der er plads til forskellige meninger og holdninger 

Så håber jeg du siger nej tak til alle de dejlige ydelser/goder der er at få.

For du må jo ikkemene du har brug for dem. . .

Anmeld

16. januar 2013

Taco78

Profilbillede for Taco78
Carina:-) skriver:

Det gør du da??

Du går til lægen ik?

Dit barn bliver passet?

Fødte du uden jordmor?

Får du børnepenge?

Har dualdrig været på sygehuset?

Planlægger du t dø inden du bliver gammel sådan at du ikke får brug for f.eks ældreplejen?

Hvordan tror du at alle de ting bliver finanseret?

Det skulle jeg til at skrive.

Jeg forstår simpelthen ikke den holdning....

/ Taco78 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.