Anonym skriver:
Hej tøser 
Jeg har faktisk tænkt længe over det, fordi egentlig føler jeg lidt at jeg bare bør blande mig uden om, men jeg er åbenbart mere smålig end jeg selv troede, fordi:
jeg har en veninde/bekendt som for 6 år siden havde en ulykke og slog sin ryg så alvorligt at hun nu ikke kan arbejde, hun for derfor kontanthjælp med handicap tillæg.. det er jo dejligt at der er mulighed for hun kan det nu hun ikke kan arbejde mere.
da jeg så var hjemme at spise hos hende her for et par uger siden, sad hun stolt og fortalte om alle hendes dansejobs i weekenderne på diverse diskoteker rundt omkring i hovedstadsområdet 
SÅ er det at jeg jo tænker, hmmm.. du er for syg til at arbejde - men du kan SAGTENS danse i weekenderne og tjene sorte penge på det? 
jeg sagde ikke noget til hende, det jeg i første omgang egentlig ville blande mig uden om, men kan bare mærke at det irritere mig grænseløst..
hvad gør man her fra??
sikke en veninde man er

selvom jeg godt kan se at socialt bedrageri er forkert så syntes jeg man skal tænke sig om en extra gang alligvel!!
man ødelægger for pokker folks liv hvis man hænger sig i bagateller
hvem siger ik hun også lider over ryggen om mandagen?
men at danse er hendes eneste frimulighed for at kan have det godt med sig selv??
ville du virkelig helst se hun bare kun ligger på sofaen derhjemme og piller næse???
skal hun virkelig ik have en mulighed for at kan sige jeg har et godt liv trods alt!!
syntes du er for sippet og syntes at man skal tænke sig om
ja undskyld, men jeg kender også en del mennesker der (bedrager) men jeg vil ik gå og melde mine venner
for det gør man sku bare ikk
og for den sags skyld så er det folks egen hovedpine hvis det blir opdaget og gør det ik så er det bare sådan
hold nu op med smålighed og pas jeres egne sager siger jeg blot