Hvordan

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. januar 2013

MortilElias2010

Min søn vil hellere end gerne have taget sin temperatur i måsen, og han fik så et doktorsæt i fødselsdagsgave - den skulle vi nok lige have tænkt på for nu går han og tager temperaturen på os allesammen med hans legetøjstermometer I måsen (udenpå tøjet)  Han er lige fyldt 3 år i søndags. Men jeg regner med at købe et øretermometer i løbet af året, så vi har det ved hånden skulle han ændre mening eller Vi skulle 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. januar 2013

sabrina89

Stjerneskud skriver:

Jeg brugte også et numsetermometer, men min datter ville ikke have det. Det var nærmest fysisk overgreb at tage hendes emperatur. Derfor købte jeg et øretermometer, som skulle være lige så akkurate som numsetermometer

Samme situation som hjemme ved os

Anmeld

14. januar 2013

Anonym trådstarter

Stjerneskud skriver:

Det er et braun thermo scan. Samme mærke som de også bruger på sygehuset.

Tak, det har vi købt i dag, men hun vil stadigvæk ikke i nærheden af det. Men nu virkede hun ikke særlig varm inden hun blev lagt i seng, så gad ikke lige tage kampen med hende.

Anmeld

14. januar 2013

Pige2009

Anonym skriver:

Tager i temperatur på jeres børn?

Min datter er knap 3 og syg. Hun er lidt varm og vil derfor se om hun har feber. Men hun skriger ligeså snart hun ser termometeret. Hun sparker og løber sin vej. Så kan jeg altså ikke få mig selv til det. Synes det er så grænseoverskridende
Hvad gør i andre?

Jeg tager sjældent Lauras temperatur, men når jeg går, er det også bagi, da resultatet er mest sikkert

Men lad da være, hvis du kun tror hun har lidt feber...

Anmeld

14. januar 2013

Anonym trådstarter

Tulle28 skriver:

Vi har købt et øretermometer fra Braun på apoteket og det er altså virkelig godt. Jeg overvejede også om jeg skulle købe et numsetermometer da vi skulle have nyt, for det gamle øretermometer vi havde var SÅ elendigt... Jeg synes nemlig også at det er meget grænseoverskridende at stikke et termometer op i numsen på de små - når der nu findes alternativer.

Det har vi også købt i dag. Men det vil hun heller ikke i nærheden af. Jeg ved ikke lige hvorfor hun har sådan en fobi for termometre.
Men hun virkede ikke særlig varm her til aften, så tænker at det er fint nok.
Men jeg vil lidt bedre kunne tvinge hende til at tage temperaturen i øret hvis det er nødvendigt, i forhold til numsen. Det er virkelig grænseoverskridende når der bliver kæmpet så meget imod også lige når det er numsen.
Ville lidt bedre kunne holde hende og tage den i øret hvis det bliver nødvendigt.

Anmeld

14. januar 2013

B&J

jeg bruger vores til øret jeg har købt på apoteket den har aldrig slået fejl og viser det samme som den i måsen jeg kan bare ikke lig den der, og har aldrig kunne så der for syntes jeg heller ikke min dreng skal have den der

Anmeld

14. januar 2013

Anonym trådstarter

Baagøe skriver:

Jeg tager sjældent Lauras temperatur, men når jeg går, er det også bagi, da resultatet er mest sikkert

Men lad da være, hvis du kun tror hun har lidt feber...

Nu har vi købt et til øret. Hvis det så ikke viser den helt nøjagtige temperatur går det nok. Hovedårsagen er jo at vide om hun har feber eller ej. Om den så siger 38,7 eller 39 betyder ikke så meget.

Har heller ikke taget hendes temperatur i dag. Det var bare da jeg snakkede med lægen i morges, der sagde at hvis hun var varm så skulle jeg tvinge hende til at få den målt.

Anmeld

14. januar 2013

Frk. Himmelblå

Anonym skriver:

Tager i temperatur på jeres børn?

Min datter er knap 3 og syg. Hun er lidt varm og vil derfor se om hun har feber. Men hun skriger ligeså snart hun ser termometeret. Hun sparker og løber sin vej. Så kan jeg altså ikke få mig selv til det. Synes det er så grænseoverskridende
Hvad gør i andre?

Apoteket forhandler Braun termometre til øret. De samme som bruges på de fleste af sygehusenes børneafdelinger. 

Vi har købt et og er SÅ glade for at slippe for anus-pineriet!

(Vores ældste er også 3)

Køb dog aldrig billige øretermometre. Vi forsøgte os med et, og så kunne man snildt have 38 i det ene øre, og 35,9 i det andet... Ikke super præcist, nej..

Anmeld

14. januar 2013

Anonym trådstarter

B&J skriver:

jeg bruger vores til øret jeg har købt på apoteket den har aldrig slået fejl og viser det samme som den i måsen jeg kan bare ikke lig den der, og har aldrig kunne så der for syntes jeg heller ikke min dreng skal have den der

Det har vi også købt nu. Jeg kan også godt huske hvordan det var i måsen, så kan godt forstå hende.
Nu skal vi bare lige have hende til at blive gode venner med øreternometeret.

Anmeld

14. januar 2013

Anonym trådstarter

Frk. Himmelblå skriver:

Apoteket forhandler Braun termometre til øret. De samme som bruges på de fleste af sygehusenes børneafdelinger. 

Vi har købt et og er SÅ glade for at slippe for anus-pineriet!

(Vores ældste er også 3)

Køb dog aldrig billige øretermometre. Vi forsøgte os med et, og så kunne man snildt have 38 i det ene øre, og 35,9 i det andet... Ikke super præcist, nej..

Ja, vi havde også købt et billigt et til øret. Nu har vi købt det til øret fra apoteket.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.