Hvordan

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.840 visninger
44 svar
0 synes godt om
14. januar 2013

Anonym trådstarter

Tager i temperatur på jeres børn?

Min datter er knap 3 og syg. Hun er lidt varm og vil derfor se om hun har feber. Men hun skriger ligeså snart hun ser termometeret. Hun sparker og løber sin vej. Så kan jeg altså ikke få mig selv til det. Synes det er så grænseoverskridende
Hvad gør i andre?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. januar 2013

Laulund87

I  numsen og sådan har det altid været. Det er den eneste måde jeg stoler på at få den rette temperatur. Hun siger intet til det, men hun er jo også vant til at det er normalt.

Anmeld

14. januar 2013

henh01

den lille på 2 år får taget sin i numsen, den store på 8 år tager den i munden

Anmeld

14. januar 2013

henh01

henh01 skriver:

den lille på 2 år får taget sin i numsen, den store på 8 år tager den i munden

HAHAHAHA Altså med et MUND termometer!! Ikke det samme som lillebror får taget sin temp med i numsen

Anmeld

14. januar 2013

Stjerneskud

Jeg brugte også et numsetermometer, men min datter ville ikke have det. Det var nærmest fysisk overgreb at tage hendes emperatur. Derfor købte jeg et øretermometer, som skulle være lige så akkurate som numsetermometer

Anmeld

14. januar 2013

Anonym trådstarter

Laulund87 skriver:

I  numsen og sådan har det altid været. Det er den eneste måde jeg stoler på at få den rette temperatur. Hun siger intet til det, men hun er jo også vant til at det er normalt.

Vi har også kun et til numsen, men jeg kan ikke få hende overtalt og vil ikke gøre det når hun ligger og råber nej nej.
Det er 3 gang hun er syg hvor vi har brug for at tage temperatur, så det er ikke noget hun er vant til.

Anmeld

14. januar 2013

MorEllen

Da min pige var helt lille brugte jeg et rektaltermometer, men da hun var omkring ett år fik hun plutselig meget imod det.. Hun skreg og vred sig, så det føltes som et overgreb at måle på hende. Så vi rådførte os med apoteket og købte et øretermometer. Vi er tilfreds med det og stoler på at det måler rigtig. Ved at de bruger det samme termometer på flere børneafdelinger.

Anmeld

14. januar 2013

Anonym trådstarter

henh01 skriver:

HAHAHAHA Altså med et MUND termometer!! Ikke det samme som lillebror får taget sin temp med i numsen

Jeg vil også tage den i numsen, men hun flipper helt ud også synes jeg det er lidt for grænseoverskridende og minder lidt for meget om overgreb.
Har prøvede at spørge om hun vil prøve vores til munden, men det vil hun heller ikke.

Anmeld

14. januar 2013

Laulund87

Anonym skriver:

Vi har også kun et til numsen, men jeg kan ikke få hende overtalt og vil ikke gøre det når hun ligger og råber nej nej.
Det er 3 gang hun er syg hvor vi har brug for at tage temperatur, så det er ikke noget hun er vant til.

Ja så duer det jo ikke.. Så må du have fat i et til øret eller sådan noget

Anmeld

14. januar 2013

Anonym trådstarter

Stjerneskud skriver:

Jeg brugte også et numsetermometer, men min datter ville ikke have det. Det var nærmest fysisk overgreb at tage hendes emperatur. Derfor købte jeg et øretermometer, som skulle være lige så akkurate som numsetermometer

Ja, lige præcis sådan jeg har det.

Hvad er det for et øre termometer i har?
Vi havde nemlig et da hun var lille, men det sagde en forskelig temperatur hver gang, så det stolede ved ikke på.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.