Møgkæreste

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. januar 2013

B&J

Anonym skriver:

Det er bare svært synes jeg, for på den ene eller den anden måde er det altid mig der ender med at få skylden og ikke at blive hørt.

jamen så ud med ham det er jo ikke en god kæreste der heller ikke gider lytte

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. januar 2013

LR85

Anonym skriver:

Han har meddelt mig at han deltager som aftalt, men at vi skal have en seriøs snak når at han kommer.

Puha. Dey lyder heller ikke helt rart

Anmeld

8. januar 2013

Anonym trådstarter

LR85 skriver:

Puha. Dey lyder heller ikke helt rart

Nej det gør det ikke.

Anmeld

8. januar 2013

lisbethita

Anonym skriver:

Ja det tror jeg også at jeg vil lade vær med fremover.

Hehe det er du mere end velkommen til hvis du kommer forbi Odense M

He he... det sker af og til! Han skal sgu være ordentlig ved dig. Jeg hader måske også bare, når folk ikke holder det de lover. Han sætter jo dig i en træls situation. Men jeg er måske med alderen også blevet mere "f*** dig, så kan jeg heldigvis klare mig selv" og jeg vil hellere være alene end at være sammen med en, hvis jeg ikke bliver værdsat. Det er ikke sikkert, at det er tilfældet med dig. Men jeg HADER når kærester er smålige og brokker sig over at betale for at besøge en. Så bliv sgu da væk, hvis det er så stort et problem! Undskyld...mit hormonelle sind tænder let af lige nu.

Han virker bare til at trænge til et spark i røven.

Pas på dig selv!

Anmeld

8. januar 2013

lisbethita

B&J skriver:

jamen så ud med ham det er jo ikke en god kæreste der heller ikke gider lytte

Er så enig! Jeg bliver da mere og mere harm på den knægt!

Anmeld

8. januar 2013

lisbethita

Anonym skriver:

Nej det gør det ikke.

Hvad filen vil han snakke med dig om? Det er skisme da ham, der burde snakkes med - ikke dig! Du har i hvert fald ikke gjort noget forkert. Nogle gange skal man huske sig selv og skal huske, hvad der er rigtigt eller forkert. Fordi ellers kan han måske godt finde på at vende den mod dig, og det vil ikke være fair.

IGEN...husk, at du er bedre tjent uden, hvis han ikke kan opføre sig ordentligt. Men derfor bliver man jo ked af det alligevel, ikke?

Sig til, hvis du har brug for et par trøstende ord på et tidspunkt!

Anmeld

8. januar 2013

Father

Anonym skriver:

Nej han kender ikke min veninde og hendes mand, men har selv givet udtryk for at han godt vil deltage noget mere i de forskellige sammenkomster, sammen med mig.

På samme måde har jeg eksempelvis deltaget i, at han skulle hjælpe en af sine kammerater og kammeratens familie med at flytte. I dette tilfælde havde han endda panlagt det uden at aftale det med mig inden, selvfølgelig deltog jeg, det er jo hans kammerat som betyder noget for ham.

I det hele taget ser vi ret ofte hans venner i forhold til mine.

Jeg har valgt at være kærester med ham og derfor må jeg jo tage hans omgangskreds med, da de er en del af ham, men jeg ønsker også at dette går den anden vej. (Det er bare min holdning)

Men det der gør mig irriteret og ked af det er nu mere at han først har sagt ja og derefter vil melde fra i sidste øjeblik.

Havde ikke lige fanget det med, at han faktisk havde sagt ja.

Anmeld

8. januar 2013

Anonym trådstarter

lisbethita skriver:

Hvad filen vil han snakke med dig om? Det er skisme da ham, der burde snakkes med - ikke dig! Du har i hvert fald ikke gjort noget forkert. Nogle gange skal man huske sig selv og skal huske, hvad der er rigtigt eller forkert. Fordi ellers kan han måske godt finde på at vende den mod dig, og det vil ikke være fair.

IGEN...husk, at du er bedre tjent uden, hvis han ikke kan opføre sig ordentligt. Men derfor bliver man jo ked af det alligevel, ikke?

Sig til, hvis du har brug for et par trøstende ord på et tidspunkt!

Ja jeg synes det er utroligt at han kommer med den udtalelse, det burde da have været mig, hvis det endelig skulle være en af os.

Og tro mig, han er bare så god til at få den vendt mod mig, for jeg er virkelig dårlig til at diskutere og bliver bare hurtigt ked af det i stedet.

Jo tak.

Anmeld

8. januar 2013

Anonym trådstarter

Father skriver:

Havde ikke lige fanget det med, at han faktisk havde sagt ja.

Det er i orden.

Anmeld

9. januar 2013

Giraffen

Anonym skriver:

Det var måske en meget god ide egentlig.

Men det sidste jeg hørte fra ham igår var at han ville deltage i barnedåben som aftalt, men at når han kom til sjælland skulle vi have en seriøs snak. Jeg forstår ikke hvorfor at han ikke kan se det fra min side af og får det hele til at virke som om det er mig der er helt galt på den. Det er lige så jeg begynder at tvivle.

bare han da ikke tager med til barnedåben og stopper forholdet bagefter ej jeg ved ikke om jeg ville ha lyst til at ha ham med til dåben efter sådan en udmelding...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.