Møgkæreste

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. januar 2013

modesty

Jeg synes ikke at det her burde være så stor en konflikt som du/I har gjort det til.

Det handler nok i bund og grund om at din kæreste ikke gider at tage med til den barnedåb. Det med transportomkostninger virker for mig som en dårlig undskyldning. Han har sagt ja for at gøre dig glad, og det er selvfølgelig åndssvagt at han ikke bare kan melde klart ud fra starten. Men så er det heller ikke værre. I stedet for at reagere som du gør, synes jeg at du skulle have sagt til ham at han bare kunne blive hjemme, og at han en anden gang skal melde klart ud hvad han tænker fra starten af.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. januar 2013

lisbethita

Anonym skriver:

Ja jeg synes det er utroligt at han kommer med den udtalelse, det burde da have været mig, hvis det endelig skulle være en af os.

Og tro mig, han er bare så god til at få den vendt mod mig, for jeg er virkelig dårlig til at diskutere og bliver bare hurtigt ked af det i stedet.

Jo tak.

Det var også mit gæt, at han nok var typen der var super god til at vende den. Men hold fast i dig selv, og at du VED, at det ikke er dig, der er noget galt med. Han må da ryge og rejse, hvis ikke han opfører sig ordentligt.

De der mænd skal altså være søde ved os!!

Anmeld

9. januar 2013

Anonym trådstarter

Giraffen skriver:

bare han da ikke tager med til barnedåben og stopper forholdet bagefter ej jeg ved ikke om jeg ville ha lyst til at ha ham med til dåben efter sådan en udmelding...

Det har jeg også tænkt på om han måske kunne finde på. Men jeg snakkede med ham igen igår aftes og der var han i rigtig godt humør og nævnte slet intet om det.

Anmeld

9. januar 2013

Anonym trådstarter

lisbethita skriver:

Det var også mit gæt, at han nok var typen der var super god til at vende den. Men hold fast i dig selv, og at du VED, at det ikke er dig, der er noget galt med. Han må da ryge og rejse, hvis ikke han opfører sig ordentligt.

De der mænd skal altså være søde ved os!!

Godt gættet.

Ja, de skal så!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.