Anonym skriver:
Jeg er simpelthen så skuffet over min kæreste at jeg slet ikke ved hvad jeg skal sige til ham.
Han bor på fyn og jeg på sjælland, det er meningen at vi skal til barnedåb sammen her på sjælland i næste weekend.
Jeg spurgte ham så for ca. 1,5 mdr. siden, da jeg fik invitationen fra en veninde, om han ville med, det ville han gerne. På dette tidspunkt havde han ikke noget job.
For 14 dage siden valgte han så at tage sit gamle job tilbage igen, hvilket betyder for ham at han skal arbejde hver weekend, dvs også den dag vi har sagt ja til at skulle til barnedåb.
Da han fortalte mig han havde taget sit job igen, mindede jeg ham om at huske at bede om fri den dag vi skal til barnedåb og har mindet ham om det op til flere gange. Da vi for et par dage siden talte sammen havde han stadig ikke fået styr på det med at holde fri, typisk ham. Men vi fandt dog en løsning.
Idag da vi snakker sammen begynder han at sige, at han fortryder at han har sagt ja til at tage med, pga. det er dyrt for ham at tage til sjælland og siger bl.a. at han synes det er dumt for så kort tid han alligevel kun kan være her i.
Jeg bliver så mega skuffet og mega ked af det. Det er en måned siden vi gav min veninde besked om at vi gerne ville deltage i dåben, svarfristen hed d. 16 dec. min veninde og hendes mand har bestilt mad udefra til dåben hvor vi jo er inkl. i det antal de har bestilt til. Desuden er det ikke første gang at han brokker sig over at skulle bruge penge på transporten over til mig, faktisk er det mere reglen end undtagelsen, nok også derfor at jeg bliver så ked af det. Men når jeg prøver at forklare ham det, så har han ingen forståelse for mig og det ender bare med at vi begynder at råbe af hinanden og må afslutte samtalen. 
JEg var også bare taget selv afsted. Du skal i hvert fald ikke betale for ham. ØV....!!! Jeg ville nok tage en lille pause med at tage initiativ til ting og sager, hvis jeg var dig. Han må vise, at han vil dig. Ellers er du jo bedre tjent uden.
Held og lykke med det.