Møgkæreste

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. januar 2013

Anonym trådstarter

Giraffen skriver:

jeg tror jeg ville prøve at lægge ham lidt på is - ikke kontakte ham så meget, for på den måde kan han måske bedre mærke om han så kommer til at savne dig - for "brok" (ved ikke lige hvad jeg ellers skal kalde det) plejer at ha en rigtig dårlig effekt på mænd

til dig - øv for en klaphat

Det var måske en meget god ide egentlig.

Men det sidste jeg hørte fra ham igår var at han ville deltage i barnedåben som aftalt, men at når han kom til sjælland skulle vi have en seriøs snak. Jeg forstår ikke hvorfor at han ikke kan se det fra min side af og får det hele til at virke som om det er mig der er helt galt på den. Det er lige så jeg begynder at tvivle.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. januar 2013

Anonym trådstarter

JS<3 skriver:

Jeg havde ikke ville bruge min energi på at tvinge ham med! Han har tilsyneladende ikke lyst, at komme med to undskyldninger, lyder som en løgn i mine øre. Og helt ærligt, så er det ingen glæde at han tager med hvis ikke han gider.

Uanset hvor i verden min kæreste var, ville jeg til hver en tid være ved ham. (Selvfølgelig må han tá på kursus uden mig, men havde han brug for jeg kom havde jeg ikke tøvet) Heldigvis så bor han lige her hos mig.

Han har meddelt at han deltager, men at når han kommer så skal vi have en seriøs snak.

Jeg har det på samme måde som dig, har han brug for mig så er jeg der for ham så godt som jeg nu kan, til hver en tid. 

Anmeld

8. januar 2013

Anonym trådstarter

B&J skriver:

jeg syntes i skal få snakket sammen og evt lære bedre at forstå hinanden måske skal det bare ikke være jer

Det er bare svært synes jeg, for på den ene eller den anden måde er det altid mig der ender med at få skylden og ikke at blive hørt.

Anmeld

8. januar 2013

UnderCover37

Anonym skriver:

Fordi at en aftale er en aftale, selvfølgelig er det heller ikke så bogstavligt ment, som det er skrevet. Jeg kan slet ikke gå så langt.

Jeg mener med det, at hvis han vælger ikke at deltage og holder fast i sin beslutning, så skal han ikke regne med mig længere.

Det er stort set altid  mig der tager turen over til ham, da han arbejder hver weekend og alle hverdage. Han hjælper dog med udgiften til transporten engang imellem, men oftest er det mig der må punge ud.

Se, se - det giver så meget mere mening
Og jeg ville nu heller ikke kunne gå SÅ langt

Det sagt og med de nye ting du nævner omkring transport så kan jeg sagtens se hvor du kommer fra OG forstå at du står og skal beslutte med dig selv om I skal fortsætte som et par eller ej!

(Utroligt at han faktisk brokker sig over udgifterne til transporten når du oftes står med den!  Dét er sgu dårlig stil!)

Håber I finder en løsning og at det her måske giver jer lejlighed til at få talt om jeres forhold, måden det fungerer (eller ikke gør) på med at ses og om der er fremtid i det som det ser ud lige nu.

Anmeld

8. januar 2013

Anonym trådstarter

LR85 skriver:

Jeg kan godt forstå dig. som du siger handler det mere om princippet og han skal have LYST til a komme til dig. 

Tag alene afsted, og prøv for guds skyld a nyde det!! 

Så må du se hvor jeres forhold bærer hen af. 

Han har meddelt mig at han deltager som aftalt, men at vi skal have en seriøs snak når at han kommer.

Anmeld

8. januar 2013

Anonym trådstarter

FrkZier skriver:

jeg forstår godt du er skuffet, det ville jeg også være..

mange vil nok bare sige at han bare ikke er SÅ vild med dig osv.

men jeg synes bare der er flere aspekter man skal tage til overvejelse inden man kommer med den konklussion, du siger i bor langt fra hinanden, dvs du ser ham ikke hver dag, så du VED ikke hvordan hans situation står til, han kan have en kæmpe gæld han meget gerne vil have betalt af og derfor vurdere dette vigtigere end en barnedåb - der kan være mange ting der spiller ind, det er altså ikke nødvendigvis fordi han ikke gider bruge tid/penge på at komme over til dig og tage til barnedåb, og han er ligeglad med dig..

.. blot lige hvad jeg tænker omkring det

Selvom vi ikke bor sammen kender jeg skam til hans økonomiske situation.

Han har gæld ja og havde det bare været den han valgte at bruge sine penge til, men det er det desværre ikke.

Men ja du har da ret i at der selvfølgelig er flere aspekter man skal tage til overvejelse. Han siger at han elsker mig og vi har trods alt holdt hinanden ud i 4 år.  

Anmeld

8. januar 2013

Anonym trådstarter

UnderCover35 skriver:

Se, se - det giver så meget mere mening
Og jeg ville nu heller ikke kunne gå SÅ langt

Det sagt og med de nye ting du nævner omkring transport så kan jeg sagtens se hvor du kommer fra OG forstå at du står og skal beslutte med dig selv om I skal fortsætte som et par eller ej!

(Utroligt at han faktisk brokker sig over udgifterne til transporten når du oftes står med den!  Dét er sgu dårlig stil!)

Håber I finder en løsning og at det her måske giver jer lejlighed til at få talt om jeres forhold, måden det fungerer (eller ikke gør) på med at ses og om der er fremtid i det som det ser ud lige nu.

Ja jeg håber også det ender med at der kommer noget positivt ud af det til sidst.

Anmeld

8. januar 2013

UnderCover37

Anonym skriver:

Ja jeg håber også det ender med at der kommer noget positivt ud af det til sidst.

Forhåbentligt gør der det

Anmeld

8. januar 2013

lisbethita

Anonym skriver:

Jeg er simpelthen så skuffet over min kæreste at jeg slet ikke ved hvad jeg skal sige til ham.

Han bor på fyn og jeg på sjælland, det er meningen at vi skal til barnedåb sammen her på sjælland i næste weekend.

Jeg spurgte ham så for ca. 1,5 mdr. siden, da jeg fik invitationen fra en veninde, om han ville med, det ville han gerne. På dette tidspunkt havde han ikke noget job.

For 14 dage siden valgte han så at tage sit gamle job tilbage igen, hvilket betyder for ham at han skal arbejde hver weekend, dvs også den dag vi har sagt ja til at skulle til barnedåb.

Da han fortalte mig han havde taget sit job igen, mindede jeg ham om at huske at bede om fri den dag vi skal til barnedåb og har mindet ham om det op til flere gange. Da vi for et par dage siden talte sammen havde han stadig ikke fået styr på det med at holde fri, typisk ham. Men vi fandt dog en løsning.

Idag da vi snakker sammen begynder han at sige, at han fortryder at han har sagt ja til at tage med, pga. det er dyrt for ham at tage til sjælland og siger bl.a. at han synes det er dumt for så kort tid han alligevel kun kan være her i.

Jeg bliver så mega skuffet og mega ked af det. Det er en måned siden vi gav min veninde besked om at vi gerne ville deltage i dåben, svarfristen hed d. 16 dec. min veninde og hendes mand har bestilt mad udefra til dåben hvor vi jo er inkl. i det antal de har bestilt til. Desuden er det ikke første gang at han brokker sig over at skulle bruge penge på transporten over til mig, faktisk er det mere reglen end undtagelsen, nok også derfor at jeg bliver så ked af det. Men når jeg prøver at forklare ham det, så har han ingen forståelse for mig og det ender bare med at vi begynder at råbe af hinanden og må afslutte samtalen.

JEg var også bare taget selv afsted. Du skal i hvert fald ikke betale for ham. ØV....!!! Jeg ville nok tage en lille pause med at tage initiativ til ting og sager, hvis jeg var dig. Han må vise, at han vil dig. Ellers er du jo bedre tjent uden.

Jeg bor på Fyn og kan da lige give ham et spark i røven for dig!!

Held og lykke med det.

Anmeld

8. januar 2013

Anonym trådstarter

JEg var også bare taget selv afsted. Du skal i hvert fald ikke betale for ham. ØV....!!! Jeg ville nok tage en lille pause med at tage initiativ til ting og sager, hvis jeg var dig. Han må vise, at han vil dig. Ellers er du jo bedre tjent uden.

Jeg bor på Fyn og kan da lige give ham et spark i røven for dig!!

Held og lykke med det.

Ja det tror jeg også at jeg vil lade vær med fremover.

Hehe det er du mere end velkommen til hvis du kommer forbi Odense M

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.