At træne hjemme?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. januar 2013

Mettemus

Mamalou skriver:

Det ser meget simpelt ud Hvad gør man efter de 30 dage?

jeg ville skifte lidt mellem level 2 og 3. Hun har også flere andre træningsvideoer på youtube, bl.a. yoga. Så der er lidt forskelligt t vælge imellem. Jeg kan ret godt lide, at det er så let at gå til - to ½ liters flasker med vand i som håndvægte, og så er du igang. Ikke noget med først at skulle ud at bruge en formue på udstyr - smart

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. januar 2013

Mamalou

Mettemus skriver:

jeg ville skifte lidt mellem level 2 og 3. Hun har også flere andre træningsvideoer på youtube, bl.a. yoga. Så der er lidt forskelligt t vælge imellem. Jeg kan ret godt lide, at det er så let at gå til - to ½ liters flasker med vand i som håndvægte, og så er du igang. Ikke noget med først at skulle ud at bruge en formue på udstyr - smart

Jeg havde gjort mig samme tanke med de tomme flasker. Jeg hopper med på vognen og træner på den måde. Dejligt at det også er gratis og lige til at gå til

Tak for hjælpen

Anmeld

8. januar 2013

Mamalou

Giraffen skriver:

lidt larmer det nok, men man ka jo altid gøre det på hensigtsmæssige tidspunkter

jeg gjorde faktisk det at jeg kørte level 2 (jeg sprang level 1 over) i næsten en måned og så derefter level 3 i en måned

jeg har også set flere, der bare er startet forfra

Men jeg tror det er godt at veksle lidt for jeg ku godt mærke til sidst at min krop var lidt punkt-trænet, så nogle muskler var vildt stærke mens andre var blevet lidt overset i den uge

men nu er jeg gået igang med "ripped in 30" og når jeg er færdig med det har jeg så syv forskellige enkelt-programmer jeg ka veksle mellem så det er fint

men når det kun er 3x6 minutter så gør det ikke så meget at det er det samme som man har lavet før

Det er selvfølgelig rigtigt, men jeg kan næsten kun træne om aften, når min søn sover. Og jeg tror ikke underboen synes om, at jeg hopper rundt Men altanen er lukket, og jeg tænker det vil være et fint sted... 

Så der er vist ingen undskyldninger for at komme i gang Tak for hjælpen.

Vh. Louise

Anmeld

8. januar 2013

Mamalou

VIPpigen skriver:

Jeg har savnet rigtig meget pilates, og boldtræning fra jeg gik i fitnesscenter. Så af manden ønskede jeg mig en pakke med bold, vægte (1 kg) og en træningsdvd med Charlotte bircow. Jeg gik i gang i sidste uge da banditten startede i dp igen. Og jeg syntes faktisk den er rigtig god. Jeg finder samtidigt træningsvideoer på youtube, og links på pinterest. Så jeg har lidt at væksle mellem, og fokusområder.

måtte lige invistere i en træningsmåtte da jeg gled rundt på gulvet mens jeg trænede på bolden. Men nøj det er lækkert at være i gang igen.

Jeg vil også rigtig gerne i gang igen og gerne hjemme. Det gør det hele nemmere når det kan klares hjemme og på de tidspunkter der nu er tid

Anmeld

9. januar 2013

Giraffen

Mamalou skriver:

Det er selvfølgelig rigtigt, men jeg kan næsten kun træne om aften, når min søn sover. Og jeg tror ikke underboen synes om, at jeg hopper rundt Men altanen er lukket, og jeg tænker det vil være et fint sted... 

Så der er vist ingen undskyldninger for at komme i gang Tak for hjælpen.

Vh. Louise

go go go ! er sikker på du vil blive så glad for det jeg har de sidste par år sidde fast på ca 64 kg - nu her efter fødslen og FØRST efter jeg gik igang med den video sagde vægten 57,5 i morges

og altså - jeg har ikke ændret madvaner eller noget - det er ren træning for mit vedkommende

Anmeld

9. januar 2013

bøllen

Mamalou skriver:

Halløjsa

Er der mon nogle herind med erfaring med træning hjemme i stuen?

Jeg er medlem af et fitness center, men som alenemor er det bare svært at få til at passe sammen, så jeg får det ikke brugt. Jeg løber lidt, men når det er så koldt, så bliver det ikke til så meget. 

Så jeg vil rigtig gerne høre jeres erfaringer? Træning med eller uden dvd? Hvis der bruges dvd hvilken?

Fortæl

Vh. Louise

Jeg har en wii med sådan et bræt ( kan ikke huske hvad det hedder ) og spil dertil. Før trænede jeg hjemme og det var fint.

lige nu bruger jeg power herhjemmeherhjemme

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.