At træne hjemme?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. januar 2013

Mamalou

Mettemus skriver:

Jeg har brugt Jillian Michaels 30 Day Shred, som kræver et minimum af udstyr og som kun tager 20 minutter om dagen. Det er tilpas hårdt og simpelt, så det er til at finde ud af uden "rigtig" instruktør. Det er tre levels, hvor man så laver et level ti dage i træk, rykker videre til det næste indtil man når til 30 dage. Det hele ligger på youtube, her er et link:

http://www.youtube.com/watch?v=1Pc-NizMgg8

Det ser meget simpelt ud Hvad gør man efter de 30 dage?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. januar 2013

Mamalou

PT skriver:

Jeg har en xbox med tilhørende træningsudstyr, som er rigtig god. Desværre får jeg ikke brugt den så meget, som jeg gerne ville

Giver det godt nok motion sådan for real med sved på panden og alting?

Anmeld

7. januar 2013

Mamalou

Kloster skriver:

Jeg har en gammel motionscykel, som jeg pisker på nogle gange om ugen.

Jeg har godt nok købt nogle måneder i motionscenteret, men når jeg skal ene afsted, er jeg SÅÅÅÅ dårlig til at komme afsted.

Men jeg får brugt motionscyklen foran tv'et ell også får jeg løbet nogle ture ude i det fri.

Jeg løber også, men synes det er for koldt og jeg skal have min søn med i vognen, og det kan godt gøre det lidt besværligt en gang i mellem.

Hvad koster en cykel?

Anmeld

7. januar 2013

Mamalou

LilleChelle skriver:

Jeg har en bold, sjippetov og en hulahopring til at træne derhjemme. 

Pladsen er desværre ikke så stor, men havde den været det, har jeg har en crosstrainer. Jeg elsker dem. 

Jeg har en hulahop ring og en bold... Men får det ikker rigtig brugt... 

Anmeld

7. januar 2013

Mamalou

Giraffen skriver:

jeg er gået over til det og har faktisk ikke været i bedre form nogensinde end jeg er nu

jeg vil klart klart klart anbefale Jillian Michaels Dvd'er/video'er de er virkelig gode

hun kører 3-2-1 princip (3 min styrke, 2 min kondition, 1 min mave - det gentages 3 gange = ca 20 min i alt (ca 26 med opvarmning+udstrækning)

jeg har købt nogle håndvægte og så bruger jeg min datters legegulv som måtte

hun har lavet en der hedder 30 day shred:

http://www.youtube.com/watch?v=ve-WiQKi_W8&feature=related

der er idéen at man laver level 1 10 dage, level 2 10 dage osv 

Jeg er nu startet på Ripped in 30 der efter min mening er endnu bedre og meget mere hardcore - den har jeg dog desværre ikke ku finde på youtube

jeg forsøger at træne hver dag, ellers ca 5 dage om ugen

Det er også foreslået af en anden, og det lyder meget tiltagende. Jeg bor dog i lejlighed, og tænker det er lidt synd for underboen eller hvad tænker du? Ellers har jeg en lukket altan, hvor jeg helt sikkert ikke bliver hørt... Må have computeren med derud og lidt mere tøj på

Hvad gør man efter de tredive dag? 

Anmeld

7. januar 2013

Mamalou

B&J skriver:

Jeg skal være ærlig jeg fandt min på Facebook brugt, dog kun i 3mdr med kvatering og det hele med fordi hun havde fået en skade også kunne hun ikke bruge den og jeg købte den for 500kr jeg var så glad og den havde dog kostet 3000kr

men ellers tror jeg den koster alt fra 2500 også op af.... hvis du ikke finder den brugt lige som jeg gjorde, jeg er så glad for den fordi jeg kan jo se en super god film imens også køre jeg bare der ud af også tænker jeg jo ikke på tiden på den imens

Jeg er ikke helt klar over hvor meget den fylder, men jeg tror faktisk at jeg kunne have en i soveværelset. Er den flytbar? Og larmer den? Jeg skal jo træne når mindstemanden sover

Anmeld

7. januar 2013

B&J

Jeg er ikke helt klar over hvor meget den fylder, men jeg tror faktisk at jeg kunne have en i soveværelset. Er den flytbar? Og larmer den? Jeg skal jo træne når mindstemanden sover

min larmer ikke..... ikke ud over de suuuu suuu der kommer når man træder ned og op, men det er jo noget barnet vender sig hurtig til

og den fylder faktisk en pæn del sådan en.... den er ikke så lille sådan en monster og nej flytbar er den ikke ud over du kan skubbe den løfte den skal man være 2

Anmeld

7. januar 2013

Tulle28

Mamalou skriver:

Jeg tror jeg skal have tjekket de hjemmesider ud du anbefaler. Er det lige til at gå til? Hvilken motionsform er dvden med? OG kan den anbefales?

Det er vist nemmere du selv lige læser
http://www.amazon.com/The-Tracy-Anderson-Method-Wo rkout/dp/B001F2HZHI

Den er vildt effektiv - men det er hårdt!

Anmeld

7. januar 2013

Mamalou

B&J skriver:

min larmer ikke..... ikke ud over de suuuu suuu der kommer når man træder ned og op, men det er jo noget barnet vender sig hurtig til

og den fylder faktisk en pæn del sådan en.... den er ikke så lille sådan en monster og nej flytbar er den ikke ud over du kan skubbe den løfte den skal man være 2

Tror desværre det bliver for omstædigt, når det er sådan et "monster". Det ville ellers være det jeg ville foretrække, men tror ikke helt der er plads... 

Anmeld

7. januar 2013

Mamalou

Tulle28 skriver:

Det er vist nemmere du selv lige læser
http://www.amazon.com/The-Tracy-Anderson-Method-Wo rkout/dp/B001F2HZHI

Den er vildt effektiv - men det er hårdt!

Takker

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.