At træne hjemme?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. januar 2013

LilleChelle

Jeg har en bold, sjippetov og en hulahopring til at træne derhjemme. 

Pladsen er desværre ikke så stor, men havde den været det, har jeg har en crosstrainer. Jeg elsker dem. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. januar 2013

Giraffen

Mamalou skriver:

Halløjsa

Er der mon nogle herind med erfaring med træning hjemme i stuen?

Jeg er medlem af et fitness center, men som alenemor er det bare svært at få til at passe sammen, så jeg får det ikke brugt. Jeg løber lidt, men når det er så koldt, så bliver det ikke til så meget. 

Så jeg vil rigtig gerne høre jeres erfaringer? Træning med eller uden dvd? Hvis der bruges dvd hvilken?

Fortæl

Vh. Louise

jeg er gået over til det og har faktisk ikke været i bedre form nogensinde end jeg er nu

jeg vil klart klart klart anbefale Jillian Michaels Dvd'er/video'er de er virkelig gode

hun kører 3-2-1 princip (3 min styrke, 2 min kondition, 1 min mave - det gentages 3 gange = ca 20 min i alt (ca 26 med opvarmning+udstrækning)

jeg har købt nogle håndvægte og så bruger jeg min datters legegulv som måtte

hun har lavet en der hedder 30 day shred:

http://www.youtube.com/watch?v=ve-WiQKi_W8&feature=related

der er idéen at man laver level 1 10 dage, level 2 10 dage osv 

Jeg er nu startet på Ripped in 30 der efter min mening er endnu bedre og meget mere hardcore - den har jeg dog desværre ikke ku finde på youtube

jeg forsøger at træne hver dag, ellers ca 5 dage om ugen

Anmeld

7. januar 2013

Giraffen

Mettemus skriver:

Jeg har brugt Jillian Michaels 30 Day Shred, som kræver et minimum af udstyr og som kun tager 20 minutter om dagen. Det er tilpas hårdt og simpelt, så det er til at finde ud af uden "rigtig" instruktør. Det er tre levels, hvor man så laver et level ti dage i træk, rykker videre til det næste indtil man når til 30 dage. Det hele ligger på youtube, her er et link:

http://www.youtube.com/watch?v=1Pc-NizMgg8

det er også den jeg har anbefalet ka virkelig anbefale hendes Ripped In 30 - den er endnu vildere og endnu bedre og sikke en forskel man ka mærke på kroppen!

Anmeld

7. januar 2013

FrkZier

Mamalou skriver:

Halløjsa

Er der mon nogle herind med erfaring med træning hjemme i stuen?

Jeg er medlem af et fitness center, men som alenemor er det bare svært at få til at passe sammen, så jeg får det ikke brugt. Jeg løber lidt, men når det er så koldt, så bliver det ikke til så meget. 

Så jeg vil rigtig gerne høre jeres erfaringer? Træning med eller uden dvd? Hvis der bruges dvd hvilken?

Fortæl

Vh. Louise

da jeg havde læseferie op til min studenter eksamen anskaffede jeg mig en stepbænk, yogamåtte, sjippetorv, abb-roller og så en af de der elastikker til at have på fødderne til lårtræning

og så søgte jeg bare på google efter instruks. videoer

det var SUPER effektivt, og dejligt at ku glo tv imens og lige hurtig tage en halv times træning når det passede

Anmeld

7. januar 2013

Mamalou

B&J skriver:

jeg har en crosstrainer i stuen ja det er ikke pænt, men jeg kan sætte en film på eller høre musik og den står der og kigger på mig og når jeg har brugt den i 30 minutter med fuld fart jamen så er jeg super glad bagefter

Man kan vel altid hænge en blomst på den 

Hvor anskaffer man sig sådan en? Og hvad koster den? 

Anmeld

7. januar 2013

Mamalou

Nemesis skriver:

wiifitt...det er simpelthen hårdt, afveklsende, sjovt og man kan jo lave sit eget træningsprogram eller prøve en masse forskelligt fra gang til gang..og så er man ikke rigtig alene for man har sin personlige træner med derinde.

Den ingeragerer med dig og snakker til dig og har både yoga, aerobic, balance games og muscle workout.

Det er min træningmetode.

:-) Sisse

Åhh det har jeg faktisk slet ikke tænkt på. Gir det motion sådan for real og med sved på panden?

Anmeld

7. januar 2013

Mamalou

Tulle28 skriver:

Jeg er flittig hjemme på stuegulvet Jeg har en kettlebell på 10 kg som jeg laver øvelser med (der findes bl.a. øvelser på iform's hjemmeside, hvis du søger derinde) og så har jeg en trænings dvd med Tracy Andersson. Motion-online har også nogle programmer der ikke kræver så meget udstyr og plads, jeg bruger deres cirkel træning, der er forskellige programmer, som man kan tilpasse ens form og den tid man har til rådighed. Rigtig smart Nu har jeg en baby på 4 mdr. Så hun ligger på mine ben rigtig tit mens jeg laver mavebøjninger, det synes hun (heldigvis) er rigtig sjovt. Man kan jo ligeså godt få noget ud af den tid, man alligevel er på gulvet

Jeg tror jeg skal have tjekket de hjemmesider ud du anbefaler. Er det lige til at gå til? Hvilken motionsform er dvden med? OG kan den anbefales?

Anmeld

7. januar 2013

B&J

Mamalou skriver:

Man kan vel altid hænge en blomst på den 

Hvor anskaffer man sig sådan en? Og hvad koster den? 

Jeg skal være ærlig jeg fandt min på Facebook brugt, dog kun i 3mdr med kvatering og det hele med fordi hun havde fået en skade også kunne hun ikke bruge den og jeg købte den for 500kr jeg var så glad og den havde dog kostet 3000kr

men ellers tror jeg den koster alt fra 2500 også op af.... hvis du ikke finder den brugt lige som jeg gjorde, jeg er så glad for den fordi jeg kan jo se en super god film imens også køre jeg bare der ud af også tænker jeg jo ikke på tiden på den imens

Anmeld

7. januar 2013

Mamalou

Dinna88 skriver:

du kan træne lige så effektivt derhjemme, som i et center!

min kæreste har en curlstang, som vi bruger til styrketræning af hele kroppen. når vi flytter skal vi have en romaskine, og så er til slut er pilates godt til de små muskler

Det er lige det jeg kan, mangler bare inspiration så jeg kan komme i gang

Hvad er en curlstang? 

Anmeld

7. januar 2013

Mamalou

Mette. skriver:

Vi har en spinning cykel som jeg bruger hver anden dag Det fungerer rigtig godt, for jeg kan heller ikke få det til at passe med træning i center.

Er den ikke dyr? 

Det er svært at få det til at passe med motionscenteret, desværre, for jeg elsker virkelig flere af de hold de har og træner bedste, når der er en der råber efter mig... Lidt svært at praktisere hjemme

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.