At træne hjemme?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. januar 2013

B&J

Mamalou skriver:

Tror desværre det bliver for omstædigt, når det er sådan et "monster". Det ville ellers være det jeg ville foretrække, men tror ikke helt der er plads... 

nej den fylder godt og den er ikke pæn

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. januar 2013

Giraffen

Mamalou skriver:

Det er også foreslået af en anden, og det lyder meget tiltagende. Jeg bor dog i lejlighed, og tænker det er lidt synd for underboen eller hvad tænker du? Ellers har jeg en lukket altan, hvor jeg helt sikkert ikke bliver hørt... Må have computeren med derud og lidt mere tøj på

Hvad gør man efter de tredive dag? 

lidt larmer det nok, men man ka jo altid gøre det på hensigtsmæssige tidspunkter

jeg gjorde faktisk det at jeg kørte level 2 (jeg sprang level 1 over) i næsten en måned og så derefter level 3 i en måned

jeg har også set flere, der bare er startet forfra

Men jeg tror det er godt at veksle lidt for jeg ku godt mærke til sidst at min krop var lidt punkt-trænet, så nogle muskler var vildt stærke mens andre var blevet lidt overset i den uge

men nu er jeg gået igang med "ripped in 30" og når jeg er færdig med det har jeg så syv forskellige enkelt-programmer jeg ka veksle mellem så det er fint

men når det kun er 3x6 minutter så gør det ikke så meget at det er det samme som man har lavet før

Anmeld

7. januar 2013

PT

Profilbillede for PT
Når forandringens vinde blæser, bygger nogle læhegn, mens andre rejser vindmøller
Mamalou skriver:

Giver det godt nok motion sådan for real med sved på panden og alting?

Jeg har mest brugt den til zumba, og det giver sved på panden big time

Jeg har en tilhørende kinnect, så jeg kan se mig selv på skærmen. Det er rigig godt, når jeg laver styrketræning og pilates.

Anmeld

7. januar 2013

VIPpigen

Jeg har savnet rigtig meget pilates, og boldtræning fra jeg gik i fitnesscenter. Så af manden ønskede jeg mig en pakke med bold, vægte (1 kg) og en træningsdvd med Charlotte bircow. Jeg gik i gang i sidste uge da banditten startede i dp igen. Og jeg syntes faktisk den er rigtig god. Jeg finder samtidigt træningsvideoer på youtube, og links på pinterest. Så jeg har lidt at væksle mellem, og fokusområder.

måtte lige invistere i en træningsmåtte da jeg gled rundt på gulvet mens jeg trænede på bolden. Men nøj det er lækkert at være i gang igen.

Anmeld

7. januar 2013

tinasmor

Mamalou skriver:

Halløjsa

Er der mon nogle herind med erfaring med træning hjemme i stuen?

Jeg er medlem af et fitness center, men som alenemor er det bare svært at få til at passe sammen, så jeg får det ikke brugt. Jeg løber lidt, men når det er så koldt, så bliver det ikke til så meget. 

Så jeg vil rigtig gerne høre jeres erfaringer? Træning med eller uden dvd? Hvis der bruges dvd hvilken?

Fortæl

Vh. Louise

Zumba på DVD. Det eneste minus er, at det hurtig bliver ensformig

Anmeld

8. januar 2013

Dinna88

Mamalou skriver:

Det er lige det jeg kan, mangler bare inspiration så jeg kan komme i gang

Hvad er en curlstang? 

http://www.sport-tiedje.dk/dk/Curl-Stang-stjernelaas-SZ-120T det er sådan een her

Anmeld

8. januar 2013

Mette.

Mamalou skriver:

Er den ikke dyr? 

Det er svært at få det til at passe med motionscenteret, desværre, for jeg elsker virkelig flere af de hold de har og træner bedste, når der er en der råber efter mig... Lidt svært at praktisere hjemme

Jo, den er dyr, men der findes rigtig mange prisklasser af dem. Jeg vil dog sige at for os har den virkelig været pengene værd.

Anmeld

8. januar 2013

Isaac's mor

Mamalou skriver:

Halløjsa

Er der mon nogle herind med erfaring med træning hjemme i stuen?

Jeg er medlem af et fitness center, men som alenemor er det bare svært at få til at passe sammen, så jeg får det ikke brugt. Jeg løber lidt, men når det er så koldt, så bliver det ikke til så meget. 

Så jeg vil rigtig gerne høre jeres erfaringer? Træning med eller uden dvd? Hvis der bruges dvd hvilken?

Fortæl

Vh. Louise

Jeg bruger det der 'fitness wii' (kan ikk lige huske hva det hedder), det dælme hårdt

Anmeld

8. januar 2013

Nemesis

Mamalou skriver:

Åhh det har jeg faktisk slet ikke tænkt på. Gir det motion sådan for real og med sved på panden?

ohh yes!

og det er sjovt og meget er det er altså også svært :-)

Sisse

Anmeld

8. januar 2013

LilleChelle

Mamalou skriver:

Jeg har en hulahop ring og en bold... Men får det ikker rigtig brugt... 

Hehe :p Så er det bare igang :p 
baby nyder også godt af bolden  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.