At træne hjemme?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.790 visninger
45 svar
0 synes godt om
6. januar 2013

Mamalou

Halløjsa

Er der mon nogle herind med erfaring med træning hjemme i stuen?

Jeg er medlem af et fitness center, men som alenemor er det bare svært at få til at passe sammen, så jeg får det ikke brugt. Jeg løber lidt, men når det er så koldt, så bliver det ikke til så meget. 

Så jeg vil rigtig gerne høre jeres erfaringer? Træning med eller uden dvd? Hvis der bruges dvd hvilken?

Fortæl

Vh. Louise

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. januar 2013

B&J

jeg har en crosstrainer i stuen ja det er ikke pænt, men jeg kan sætte en film på eller høre musik og den står der og kigger på mig og når jeg har brugt den i 30 minutter med fuld fart jamen så er jeg super glad bagefter

Anmeld

7. januar 2013

Nemesis

wiifitt...det er simpelthen hårdt, afveklsende, sjovt og man kan jo lave sit eget træningsprogram eller prøve en masse forskelligt fra gang til gang..og så er man ikke rigtig alene for man har sin personlige træner med derinde.

Den ingeragerer med dig og snakker til dig og har både yoga, aerobic, balance games og muscle workout.

Det er min træningmetode.

:-) Sisse

Anmeld

7. januar 2013

Tulle28

Jeg er flittig hjemme på stuegulvet Jeg har en kettlebell på 10 kg som jeg laver øvelser med (der findes bl.a. øvelser på iform's hjemmeside, hvis du søger derinde) og så har jeg en trænings dvd med Tracy Andersson. Motion-online har også nogle programmer der ikke kræver så meget udstyr og plads, jeg bruger deres cirkel træning, der er forskellige programmer, som man kan tilpasse ens form og den tid man har til rådighed. Rigtig smart Nu har jeg en baby på 4 mdr. Så hun ligger på mine ben rigtig tit mens jeg laver mavebøjninger, det synes hun (heldigvis) er rigtig sjovt. Man kan jo ligeså godt få noget ud af den tid, man alligevel er på gulvet

Anmeld

7. januar 2013

Dinna88

du kan træne lige så effektivt derhjemme, som i et center!

min kæreste har en curlstang, som vi bruger til styrketræning af hele kroppen. når vi flytter skal vi have en romaskine, og så er til slut er pilates godt til de små muskler

Anmeld

7. januar 2013

Mette.

Mamalou skriver:

Halløjsa

Jeg er medlem af et fitness center, men som alenemor er det bare svært at få til at passe sammen, så jeg får det ikke brugt. Jeg løber lidt, men når det er så koldt, så bliver det ikke til så meget. 

Så jeg vil rigtig gerne høre jeres erfaringer? Træning med eller uden dvd? Hvis der bruges dvd hvilken?

Fortæl

Vh. Louise

Vi har en spinning cykel som jeg bruger hver anden dag Det fungerer rigtig godt, for jeg kan heller ikke få det til at passe med træning i center.

Anmeld

7. januar 2013

Mettemus

Jeg har brugt Jillian Michaels 30 Day Shred, som kræver et minimum af udstyr og som kun tager 20 minutter om dagen. Det er tilpas hårdt og simpelt, så det er til at finde ud af uden "rigtig" instruktør. Det er tre levels, hvor man så laver et level ti dage i træk, rykker videre til det næste indtil man når til 30 dage. Det hele ligger på youtube, her er et link:

http://www.youtube.com/watch?v=1Pc-NizMgg8

Anmeld

7. januar 2013

AnneBJ

Mettemus skriver:

Jeg har brugt Jillian Michaels 30 Day Shred, som kræver et minimum af udstyr og som kun tager 20 minutter om dagen. Det er tilpas hårdt og simpelt, så det er til at finde ud af uden "rigtig" instruktør. Det er tre levels, hvor man så laver et level ti dage i træk, rykker videre til det næste indtil man når til 30 dage. Det hele ligger på youtube, her er et link:

http://www.youtube.com/watch?v=1Pc-NizMgg8

Anmeld

7. januar 2013

PT

Profilbillede for PT
Når forandringens vinde blæser, bygger nogle læhegn, mens andre rejser vindmøller

Jeg har en xbox med tilhørende træningsudstyr, som er rigtig god. Desværre får jeg ikke brugt den så meget, som jeg gerne ville

Anmeld

7. januar 2013

Kloster

Mamalou skriver:

Halløjsa

Fortæl

Vh. Louise

Jeg har en gammel motionscykel, som jeg pisker på nogle gange om ugen.

Jeg har godt nok købt nogle måneder i motionscenteret, men når jeg skal ene afsted, er jeg SÅÅÅÅ dårlig til at komme afsted.

Men jeg får brugt motionscyklen foran tv'et ell også får jeg løbet nogle ture ude i det fri.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.