Fik afslag på Kontanthjælp idag :'(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. januar 2013

Bb3031

Anonym skriver:

Har skrevet udfaldet! den er desværre god nok... Ingen er berretiget til kontanthjælp før efter 2 måneder , og det gælder alle som er færdig med en uddannelse... alle vil få afslag.... med få undtagelser ( dette skal der klages over ) for nogen får lov til at få det, selvom de ikke er forsørgere

men det er en regl som åbenbart hele tiden har været der, den er bare først blevet '' bekræftet'' her den 3 januar, så det eneste man kan gøre er at søge enkeltydelse.

Så uretfærdig på dine vegne, at jeg så er blevet godkendt. Ved også at der er andre fra min klasse, bosat i anden kommune end jeg, som har fået godkendt kontanthjælp. Meget mærkeligt at der er så stor en forskel. Det er da til at blive godt og grundigt fortvivlet over. 

Hvis den regl var REGLEN, som skal overholdes, så forstår jeg ikke at så mange kan blive godkendt og få, som dig, ikke bliver. Jeg har været i kontakt med min sagsbehandler flere gange inden udfaldet i går og på intet tidspunkt har han sagt, at jeg ikke var berettiget - tvært imod.

Årh det hjælpe jo ikke dig. Håber I finder en løsning inden du om 2 måneder kan blive godkendt. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. januar 2013

Anonym trådstarter

Peiner skriver:

Så uretfærdig på dine vegne, at jeg så er blevet godkendt. Ved også at der er andre fra min klasse, bosat i anden kommune end jeg, som har fået godkendt kontanthjælp. Meget mærkeligt at der er så stor en forskel. Det er da til at blive godt og grundigt fortvivlet over. 

Hvis den regl var REGLEN, som skal overholdes, så forstår jeg ikke at så mange kan blive godkendt og få, som dig, ikke bliver. Jeg har været i kontakt med min sagsbehandler flere gange inden udfaldet i går og på intet tidspunkt har han sagt, at jeg ikke var berettiget - tvært imod.

Årh det hjælpe jo ikke dig. Håber I finder en løsning inden du om 2 måneder kan blive godkendt. 

jamen lige præsis , sagde os til min sagsbehandler at jeg vidste at andre har fået lov til at få kontanthjælp , og det sagde hun jamen det beklager vi , det er en fejl.

Anmeld

8. januar 2013

Bb3031

Anonym skriver:

jamen lige præsis , sagde os til min sagsbehandler at jeg vidste at andre har fået lov til at få kontanthjælp , og det sagde hun jamen det beklager vi , det er en fejl.

Det lyder simpelthed alt for besynderligt. På min ansøgning har jeg tydeligt anført at jeg blev færdig d. 12.12.12 på HGS, mit eksamensbevis blev lagt ved. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.