Så blev det testdag........

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. januar 2013

Nessie

-Sigrid- skriver:

Jeg var lige inde for at tjekke på dig og TILLYKKE søde 

Åååårhhh, tusind tak

Hvordan går det med dig, og din ikke-helt-så-lille-pige-mere?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. januar 2013

Happiness

Jaaaiiii!!!! Hvor er det bare en SKØN nyhed!!!!

STORT tillykke!!! Tænk engang at Daniel skal være storebror!! 

Anmeld

7. januar 2013

Nessie

Happiness skriver:

Jaaaiiii!!!! Hvor er det bare en SKØN nyhed!!!!

STORT tillykke!!! Tænk engang at Daniel skal være storebror!! 

Ja, det er HELT fantastisk
Tør dog ikke helt tro på det endnu. Skal lige have bekræftet ved skanningen at alt er ok derinde

Så vi skal passe på ikke at tale om det i nærheden af Daniel, for lige pludselig får han sagt noget han ikke skulle, han gentager nærmest alt hvad vi siger

Anmeld

7. januar 2013

Happiness

Nessie skriver:

Ja, det er HELT fantastisk
Tør dog ikke helt tro på det endnu. Skal lige have bekræftet ved skanningen at alt er ok derinde

Så vi skal passe på ikke at tale om det i nærheden af Daniel, for lige pludselig får han sagt noget han ikke skulle, han gentager nærmest alt hvad vi siger

En lille "papegøje"

Jeg forstår dig godt, I har jo også været en del igennem! Men det er SÅ meget jeres tur nu!

Anmeld

7. januar 2013

Nessie

Happiness skriver:

En lille "papegøje"

Jeg forstår dig godt, I har jo også været en del igennem! Men det er SÅ meget jeres tur nu!

Ja, han snakker helt vildt, og nogen gange snakker han vist bare for at snakke

Den anden dag moslede han op ad en skråning ude i skoven, mens snakken gik, og vi sagde flere gange at vi ikke kunne høre ham, men det var åbenbart lige meget

Vi har talt om graviditet og baby når han er der, men det er (heldigvis) ikke gået op for ham endnu, at det er mor der har en baby i maven

Anmeld

8. januar 2013

-Sigrid-

Nessie skriver:

Åååårhhh, tusind tak

Hvordan går det med dig, og din ikke-helt-så-lille-pige-mere?

Hehe velbekomme Har du en fornemmelse for kønnet

Jeg har tabt mig 15,4 kg og får topkaraktere så for mig er det rigtig godt  

Min ikke-så-lille-pige er MEGET tæt på at gå, hun siger "a det!" heletiden og er generelt bare rigtig dygtig og sød <3

Anmeld

8. januar 2013

Nessie

-Sigrid- skriver:

Hehe velbekomme Har du en fornemmelse for kønnet

Jeg har tabt mig 15,4 kg og får topkaraktere så for mig er det rigtig godt  

Min ikke-så-lille-pige er MEGET tæt på at gå, hun siger "a det!" heletiden og er generelt bare rigtig dygtig og sød <3

He he, nej ikke endnu  Nu skal vi lige have første skanning overstået, og se at alt er som det skal være. Og om der er 1 eller 2

Hvor bliver hun stor, slet ikke til at forstå at tiden alligevel er gået så hurtigt
Det er så sjovt når de begynder at gå, lige pludselig spadserer de bare rundt som om de altid har gjort det

Daniel snakker helt vildt, og bliver naturligvis fornærmet, hvis vi ikke lige svarer. Den ene dag sagde han surt: "hør så efter mor"!!!!, haha, prøvede bare at føre en samtale med hans far

Anmeld

8. januar 2013

-Sigrid-

Nessie skriver:

He he, nej ikke endnu  Nu skal vi lige have første skanning overstået, og se at alt er som det skal være. Og om der er 1 eller 2

Hvor bliver hun stor, slet ikke til at forstå at tiden alligevel er gået så hurtigt
Det er så sjovt når de begynder at gå, lige pludselig spadserer de bare rundt som om de altid har gjort det

Daniel snakker helt vildt, og bliver naturligvis fornærmet, hvis vi ikke lige svarer. Den ene dag sagde han surt: "hør så efter mor"!!!!, haha, prøvede bare at føre en samtale med hans far

Iiiih hvor spændende Jeg var sikker på at det var en lille dame da jeg var 8 uger henne, så det kunne godt være du også vidste det, du vidste det jo ved Daniel, ikke?

Det tror jeg er en af de mest sagte sætninger imellem mødre

Så nogenlunde som at kravle, sidde op, trille og alt det andet

Hahaha hvor sjovt! Men han er jo også ved at være en gammel ung mand

Anmeld

8. januar 2013

Nessie

-Sigrid- skriver:

Iiiih hvor spændende Jeg var sikker på at det var en lille dame da jeg var 8 uger henne, så det kunne godt være du også vidste det, du vidste det jo ved Daniel, ikke?

Det tror jeg er en af de mest sagte sætninger imellem mødre

Så nogenlunde som at kravle, sidde op, trille og alt det andet

Hahaha hvor sjovt! Men han er jo også ved at være en gammel ung mand

Jeg tror at min skræk for at det går galt igen overskygger alt andet, tør slet ikke rigtig tænke på det.

Eller måske kan jeg ikke "mærke" det, fordi der er én af hver? Nej, håber nu at der kun er 1 derinde

Jo, jeg havde en god fornemmelse med Daniel, men var noget længere henne.

De er så sjove, de små, men det bliver man nok ved med at sige, indtil de bliver nogle rigtig trælse teenagere

Anmeld

8. januar 2013

-Sigrid-

Nessie skriver:

Jeg tror at min skræk for at det går galt igen overskygger alt andet, tør slet ikke rigtig tænke på det.

Eller måske kan jeg ikke "mærke" det, fordi der er én af hver? Nej, håber nu at der kun er 1 derinde

Jo, jeg havde en god fornemmelse med Daniel, men var noget længere henne.

De er så sjove, de små, men det bliver man nok ved med at sige, indtil de bliver nogle rigtig trælse teenagere

Det kan jeg godt forstå, det føltes slet ikke rigtigt vel ?

Det ville da være skønt hvis du kunne få 3 børn uden flere behandlinger

Ja, det er vist også mere normalt

Til den tid griner vi stadig af dem - men mere over hvor latterlige end hvor søde

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.