Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
-Sigrid- skriver: Ellers ville jeg gerne tage den ;D Forhåbelig
Ellers ville jeg gerne tage den ;D
Forhåbelig
Ha ha ha, jeg lover dig at vi nok skal tage alle dem med hjem, der kommer ud
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Nessie skriver: Ha ha ha, jeg lover dig at vi nok skal tage alle dem med hjem, der kommer ud
Det kan jeg leve med, arbejdet med en graviditet (og at lave baby) er så hårdt at man har fortjent ALT hvad man kan få ud af det
Stort tillykke.
Nessie skriver: Tusind tak, det er SÅ skønt at det lykkedes igen
Tusind tak, det er SÅ skønt at det lykkedes igen
JA det er
-Sigrid- skriver: Det kan jeg leve med, arbejdet med en graviditet (og at lave baby) er så hårdt at man har fortjent ALT hvad man kan få ud af det
Ja, det er ikke det nemmeste "job" i verden, men det er heldigvis glemt, når man får søde smil og skønne nus
modesty skriver: Stort tillykke.
Tusind tak
Nessie skriver: Ja, det er ikke det nemmeste "job" i verden, men det er heldigvis glemt, når man får søde smil og skønne nus
Det er i hvert fald glemt HVOR slemt det er
-Sigrid- skriver: Det er i hvert fald glemt HVOR slemt det er
Ja, her var det da også glad glemt, men ømme bryster, kvalme på mærkelige tidspunkter og et bækken der begynder at rumstere, bringer da lige alle besværlighederne frem igen
Nessie skriver: Ja, her var det da også glad glemt, men ømme bryster, kvalme på mærkelige tidspunkter og et bækken der begynder at rumstere, bringer da lige alle besværlighederne frem igen
Hehe det tror jeg på!
Nessie skriver: Tusind tak, det er helt fantastisk, og helt uvirkeligt, og vi tør slet ikke tro på det endnu
Tusind tak, det er helt fantastisk, og helt uvirkeligt, og vi tør slet ikke tro på det endnu
Kan jeg godt forstå.
Men der er virkelig fantastisk, du skal være MOR igen.
Virkelig skønt.
Må jeg spørge, om det også er i Brædstrup/Horsens den nye guldklump er lavet ?
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128