Så blev det testdag........

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. januar 2013

tarkoflen

Nessie skriver:

Vi "joker" tit med at vi skal trampes på, skubbes til og rulles rundt i skidtet, men så bliver det godt til sidst

Det SKAL bare ende godt, så meget vi har været igennem, og skuffelsen med æggene, der alligevel var så flotte, det kan da kun ende godt

Ja nogle gange må man se det "sjove" i en håbløs situation!

Jeg har også endelig fået noget godt ud af, at jeg gik ned med stress! Har fået frivilligt arbejde som stress rådgiver i SIND erhverv! Tænk engang for lige knap et år siden, var jeg sikker på, at jeg aldrig fik det godt igen! Og nu kan jeg faktisk få lov til at hjælpe andre, der har det på samme måde som jeg havde det!

Fedt at du er så positiv, jeg tror på at 3. gang også er lykkens gang for jer nu!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. januar 2013

Nessie

tarkoflen skriver:

Ja nogle gange må man se det "sjove" i en håbløs situation!

Jeg har også endelig fået noget godt ud af, at jeg gik ned med stress! Har fået frivilligt arbejde som stress rådgiver i SIND erhverv! Tænk engang for lige knap et år siden, var jeg sikker på, at jeg aldrig fik det godt igen! Og nu kan jeg faktisk få lov til at hjælpe andre, der har det på samme måde som jeg havde det!

Fedt at du er så positiv, jeg tror på at 3. gang også er lykkens gang for jer nu!

Hvor er det godt
Og dejligt at de bruger dem der virkelig har prøvet det på egen krop, det er nemmere at forstå hvordan folk kan have det.
Skønt at du er så glad for det

Vi bliver nødt til at tro på det, det er jo sidste chance

Anmeld

6. januar 2013

tarkoflen

Nessie skriver:

Hvor er det godt
Og dejligt at de bruger dem der virkelig har prøvet det på egen krop, det er nemmere at forstå hvordan folk kan have det.
Skønt at du er så glad for det

Vi bliver nødt til at tro på det, det er jo sidste chance

Det er et helt nyt projekt, så jeg skal være med til at starte det op jeg var den eneste til intro mødet der selv har prøvet det, en havde en mor, der var gået ned to gange, og resten var psykologistuderende, socialrådgivere, psykoterapeuter og sådan nogle... Men jeg tror måske også jeg kunne have en anden indgangsvinkel, fordi jeg har prøvet det på egen krop

Ja det er l og jeg hepper alt hvad jeg kan! Så må vi håbe at lidt heppen på sidelinien kan hjælpe

Anmeld

6. januar 2013

Nessie

tarkoflen skriver:

Det er et helt nyt projekt, så jeg skal være med til at starte det op jeg var den eneste til intro mødet der selv har prøvet det, en havde en mor, der var gået ned to gange, og resten var psykologistuderende, socialrådgivere, psykoterapeuter og sådan nogle... Men jeg tror måske også jeg kunne have en anden indgangsvinkel, fordi jeg har prøvet det på egen krop

Ja det er l og jeg hepper alt hvad jeg kan! Så må vi håbe at lidt heppen på sidelinien kan hjælpe

Det lyder da rigtig spændende, er da helt sikker på at det giver noget ekstra at have prøvet det selv. Også overfor dem du skal tale med.
Synes da bare i behandlingen at det har været rart at tale med de sygeplejersker, som selv har været det samme igennem.

Anmeld

6. januar 2013

tarkoflen

Nessie skriver:

Det lyder da rigtig spændende, er da helt sikker på at det giver noget ekstra at have prøvet det selv. Også overfor dem du skal tale med.
Synes da bare i behandlingen at det har været rart at tale med de sygeplejersker, som selv har været det samme igennem.

Ja det håber jeg

Anmeld

6. januar 2013

M (:

Nessie skriver:

Mændene synes nok at vi kvinder er en smule overpylrede og -bekymrede ind i mellem, men det må de jo selv ligge og rode med

Kan godt mærke på manden at hans glæde også er rimelig afdæmpet denne gang, vi skal lige have den første skanning overstået.

Men når 4 graviditeter + minimum én biokemisk bag sig, og alle anstrengelserne "kun" har givet 1 barn, så tør man ikke rigtig tro på det endnu.

Haha, ja, det er deres problem!

Ja, jeg tror heller ikke jeg ville turde give fuld gas for glæden, hvis jeg stod i jeres situration! Håber virkelig alt hvad jeg kan, at denne lille spire bliver til en sund og rask lillebrøster! 

Anmeld

6. januar 2013

Viventerjer

Nessie skriver:

Det føles meget uretfærdigt, og det er hårdt at skulle igennem behandling, men de fleste ender heldigvis med at få en baby ud af alle anstrengelserne.

Håber I er ok, og kommer nogenlunde hurtigt ovenpå igen.

Tak skal du have

Hvor er du dejlig opløftende positiv og et lille forbillede inden for det her .. Det er lykkedes for dig og det skal bare også lykkedes for os

Knus herfra

Anmeld

6. januar 2013

Nessie

M (: skriver:

Haha, ja, det er deres problem!

Ja, jeg tror heller ikke jeg ville turde give fuld gas for glæden, hvis jeg stod i jeres situration! Håber virkelig alt hvad jeg kan, at denne lille spire bliver til en sund og rask lillebrøster! 

Vi er meget glade, og glæder os over diverse graviditetstegn, men det lurer hele tiden i baghovedet at det jo stadig kan gå helt galt..
Men det skal nok gå godt, kunne bare godt snart tænke mig at få den skanning overstået

Anmeld

6. januar 2013

Nessie

Viventerdig skriver:

Hvor er du dejlig opløftende positiv og et lille forbillede inden for det her .. Det er lykkedes for dig og det skal bare også lykkedes for os

Knus herfra

Vi har jo (desværre) prøvet en del efterhånden, og ved at man bliver nødt til at se det positive i tingene og tro på at det skal lykkes, ellers går man bare helt ned med flaget

Anmeld

6. januar 2013

Viventerjer

Nessie skriver:

Vi har jo (desværre) prøvet en del efterhånden, og ved at man bliver nødt til at se det positive i tingene og tro på at det skal lykkes, ellers går man bare helt ned med flaget

Vi som regl også gode til og genfinde håbet .. Men det er svære og svære for hvert øjeblik der går desvære ..

Vi har håb endu heldigvis

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.