Har du frivilligt arbejde?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. januar 2013

TNBC

Anonym skriver:

Hvor er det fedt! Så er det jo begge veje man får en masse ud af det!

Ja det er dejligt.. så jeg ikke var alene juleaften..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. januar 2013

MorDk

Yurie skriver:

Jeg ved godt at du siger ik vil og det er fair nok.
Og jeg ved dine er små, men hvad når de bliver ældre, de kan jo også være med og vil sikkert synes det er sjovt og spændende.

Det kan jeg ik svare på. Men det har aldrig rigtig sagt mig noget...

Anmeld

2. januar 2013

MinNoah

Jeg samler ind til kræftens bekæmpelse når de går deres indsamlingsture....

Ellers ikke frivilligt arbejde da jeg heller ikk synes jeg har tiden.

Anmeld

2. januar 2013

TNBC

MorDk skriver:

Det kan jeg ik svare på. Men det har aldrig rigtig sagt mig noget...

Også fair nok

Anmeld

2. januar 2013

Anonym trådstarter

Yurie skriver:

Ja det er dejligt.. så jeg ikke var alene juleaften..

Det er da fedt, at man bliver en del af en familie skønt!

Anmeld

2. januar 2013

Anonym trådstarter

MinNoah skriver:

Jeg samler ind til kræftens bekæmpelse når de går deres indsamlingsture....

Ellers ikke frivilligt arbejde da jeg heller ikk synes jeg har tiden.

Det er også en super god ide, og ja som du siger, så er der jo mange, der ikke synes de har tiden til noget fast, og så er det et super godt alternativ

Anmeld

2. januar 2013

JS<3

Jeg arbejder til dagligt i hjemmeplejen, (pt barsel) når den slutter, så vil jeg gerne arbejde videre her hvor jeg er flyttet til. indtil min uddannelse kan forsættes.

Ellers ville jeg enormt gerne arbejde frivilligt med børn/unge eller ældre mennesker. 

Mange af de borger jeg plejet var jo utrolig ensomme, og hvis man måtte havde jeg besøgt nogle af dem privat. Bare for at lave noget lækkert mad evt så de ikke kun skulle spise fryse mad fx

Anmeld

2. januar 2013

come2

Anonym skriver:

Hej piger

Ja som overskriften siger, udfører l frivilligt arbejde? Og hvis ja hvilket?

Jeg er nysgerrig, fordi jeg lige er blevet ringet op, at jeg har fået mig et frivilligt arbejde, og jeg glæder mig vildt meget til at finde ud af mere om det

Hvis du har et frivilligt arbejde, hvad er så årsagen til, at du har valgt det og hvad giver det dig, at udføre frivilligt arbejde?

Jeg må hellere starte selv

Jeg er så heldig, at jeg skal være med til at starte et projekt op, med samtaler for stressramte! Jeg har selv været sygemeldt med stress, og vil derfor gerne hjælpe andre, der går ned, og gøre hvad jeg kan for at de får det bedre og har en at snakke med, som selv har prøvet det!

Jeg er lige anonym endnu, da jeg ikke ved hvor meget jeg må fortælle om det, så hvis nogen kan gætte hvem jeg er, vil jeg sætte pris på, at l ikke skriver det her i debatten

Både ja og nej.

Jeg har da indimellem været fordi plejehjemmet sammen med min hund. Og så har de ældre fået lov til at klappe og kæle for den

Anmeld

2. januar 2013

Dinna88

come2 skriver:

Både ja og nej.

Jeg har da indimellem været fordi plejehjemmet sammen med min hund. Og så har de ældre fået lov til at klappe og kæle for den

Det har jeg også overvejet, at træne vores hund til, så snart vi får een! Bringer det ikke bare voldsomt meget glæde ved de ældre? 

Anmeld

2. januar 2013

Anonym trådstarter

JS<3 skriver:

Jeg arbejder til dagligt i hjemmeplejen, (pt barsel) når den slutter, så vil jeg gerne arbejde videre her hvor jeg er flyttet til. indtil min uddannelse kan forsættes.

Ellers ville jeg enormt gerne arbejde frivilligt med børn/unge eller ældre mennesker. 

Mange af de borger jeg plejet var jo utrolig ensomme, og hvis man måtte havde jeg besøgt nogle af dem privat. Bare for at lave noget lækkert mad evt så de ikke kun skulle spise fryse mad fx

Må man ikke være besøgsven hvis man arbejder i hjemmeplejen? Det er da lidt fjollet, men jeg kan godt se, at det måske ville være usmart, hvis man var besøgsven hos nogle af de brugere, som man arbejdede hos, for det kan måske give en skævvridning, hvis man knytter sig tættere til en bestemt bruger.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.