Jeg er pt på revalidering, men ryger nok over på kh i februar 
Jeg har for 10 år siden sidst været på kh, hvor jeg desværre var i mange år.
Jeg var på kh fra jeg var 18 til jeg var 28/29
I de 10 år var jeg i forskellige arbejdsprøvninger bla. 1 år i en sfo, fabrik, rengøring. Ud over det tog jeg 9 + 10 og derefter hf-enkeltfag på VUC. Jeg har 3 perioder på daghøjskole og 2 gange barsel i det også.
Jeg har aldrig fået taget en uddannelse, og fik barn da jeg var 18 og 21. Jeg er opvokset i et hjem med en alkoholiseret far, og da jeg blev 25 begyndte jeg at misbruge stoffer, og gjorde det et par år frem, indtil jeg kom i døgnbehandling. Der var jeg i et år på kh.
Jeg var på kh fordi jeg ikke kunne andet, jeg havde så meget brug for hjælp til at komme over og komme videre fra min barndom, men jeg er født i en tid, hvor man ikke var klar over betydningen af en sådan barndom. Jeg oplevede ikke at kunne få hjælp støtte, ej heller da jeg som 18 årig stod som mor, og ikke havde fået de ressourcer med hjemmefra, som det kræves som mor.
Det kan lyde som en masse undskyldninger, men det er sådan det var/er, og lige nu går jeg i udredning hos distrikspsykiatrien, en udredning som burde have været sat igang for mange år siden.
Anmeld