Når svigermor kalder på en lussing!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. december 2012

DitteFisk

Anonym skriver:

Syns nu alligevel der er langt mellem tøjvalg og amning!

Det er der bestemt også men som jeg også skrev, så var det dengang i orden både at ryge og drikke under graviditet (og så vel også under amning..), så hun tænker nok bare slet ikke så langt Det kan man ikke andet end at ryste på hovedet af.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. december 2012

Anonym trådstarter

Gigl skriver:

Det er der bestemt også men som jeg også skrev, så var det dengang i orden både at ryge og drikke under graviditet (og så vel også under amning..), så hun tænker nok bare slet ikke så langt Det kan man ikke andet end at ryste på hovedet af.

Godt så

Problemet er bare, at hun er så 'dum', at hun ikke kan se tiden er en anden, eller at min datter ikke kan gå to dage uden mad. Eller at en brandert kunne skade..!

Anmeld

29. december 2012

DitteFisk

Anonym skriver:

Godt så

Problemet er bare, at hun er så 'dum', at hun ikke kan se tiden er en anden, eller at min datter ikke kan gå to dage uden mad. Eller at en brandert kunne skade..!

Ja det handler jo netop om at følge med og det kan man da sige at hun burde! Men det er ikke alle der magter at følge lige godt med. Jeg ville personligt også blive stødt, det handler jo om dit barns velbefindende, som hun lader til at skide på, men det tror jeg altså ikke er tilfældet (håber jeg da ikke)

Anmeld

29. december 2012

Anonym trådstarter

Gigl skriver:

Ja det handler jo netop om at følge med og det kan man da sige at hun burde! Men det er ikke alle der magter at følge lige godt med. Jeg ville personligt også blive stødt, det handler jo om dit barns velbefindende, som hun lader til at skide på, men det tror jeg altså ikke er tilfældet (håber jeg da ikke)

Jeg ved det ikke. Hun er så uansvarlig, så jeg ved sku ikke..

Anmeld

29. december 2012

DitteFisk

Anonym skriver:

Jeg ved det ikke. Hun er så uansvarlig, så jeg ved sku ikke..

Ja, well, jeg kender hende self ikke .. 

Anmeld

29. december 2012

Mor og meget mere

Profilbillede for Mor og meget mere
Anonym skriver:

Gør jeg bestemt heller ikke!

Alle hendes børn har klaret sig skidt i livet. Hendes søster har dræbt sig selv.

Nå, det var ikke det det handlede om! Jeg syns bare det er ærgeligt hun ikke kan holde sine meninger for sig selv.

Hvad mener du, det siger om et menneske, at hans/hendes søster har begået selvmord? Jeg er helt uforstående over for, hvad den oplysning siger om noget som helst. 

Anmeld

29. december 2012

Anonym trådstarter

Gigl skriver:

Ja, well, jeg kender hende self ikke .. 

Det sandt nok :p

Men, der er flere der er af samme mening som mig

Jeg ved ikke hvad jeg ville med opslaget, var bare pænt frustreret.

Anmeld

29. december 2012

Anonym trådstarter

Mor og meget mere skriver:

Hvad mener du, det siger om et menneske, at hans/hendes søster har begået selvmord? Jeg er helt uforstående over for, hvad den oplysning siger om noget som helst. 

Hele den familie er et stort kaos!! 

Selvmordet siger ingenting, ikke selve selvmordet. Men alt bag det, taler for sig selv! Også ligemeget med den søster.

Der er ikke andet end kaos i den familie. De drikker sig lamme, selvom der er små børn tilstede, skændes gerne - selvom hele familien er samlet, og blander sig som ind i helvede i hvordan vi opdrager vores børn! Osv. osv. osv.

Anmeld

29. december 2012

MorTilEnPrinsesse

Anonym skriver:

Jep..!!! 

Jeg har nu været i den familie i 3 år, og de har set mit fuld 1- eller 2 gange! Jeg har droppet bylivet, da jeg heller ville have familie istedet.

Jeg er ikke hellig, men druk siger mig ikke så meget som det gjorde førhen.

Jeg har IKKE interesse i at drikke mig fuld til den fødselsdag, da vi har Malte på 6 med og lillepigen på 2,5 månede.

Og hvis jeg kender hende ret, skal vi selv betale drikkevarer. Og man kan kun købe øl og vin - og jeg drikker intet af det

Puha... Kunne lyde lidt som min svigerfamilie også.. 

prøver bare at undgå dem så meget som muligt, for hver gang jeg har været der er jeg i dårlig humør... 

de acceptere hellere ikke at jeg sætter grænser for deres måde at være på overfor min pige, men det bestemmer jeg.. 

Anmeld

29. december 2012

Anonym trådstarter

MorTilEnPrinsesse skriver:

Puha... Kunne lyde lidt som min svigerfamilie også.. 

prøver bare at undgå dem så meget som muligt, for hver gang jeg har været der er jeg i dårlig humør... 

de acceptere hellere ikke at jeg sætter grænser for deres måde at være på overfor min pige, men det bestemmer jeg.. 

Amen det er så belastende.

Når min svigerfar er fuld, og den sker tit, så kan jeg få skæld ud for alt mellem himmel og jord. Også ting der ikke er min skyld!

Heldigvis er det ikke så tit vi ser ham, hvor han er fuld, da Malte fortjener bedre!

Fik en dag skæld ud, fordi Malte selv fik lov at bestemme hvad der skulle på pandekagerne. Kravet var bare, at han spiste den. Så det blev med pålægchokolade, syltetøj, jordbær, is og drys!

Herre gud, den ene gang om året han får lov at putte så meget usundt på.. Det kunne min svigerfar simpelthen IKKE have, og jeg fik en ordentlig tur.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.