Når svigermor kalder på en lussing!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. december 2012

MorTilEnPrinsesse

Anonym skriver:

Amen det er så belastende.

Når min svigerfar er fuld, og den sker tit, så kan jeg få skæld ud for alt mellem himmel og jord. Også ting der ikke er min skyld!

Heldigvis er det ikke så tit vi ser ham, hvor han er fuld, da Malte fortjener bedre!

Fik en dag skæld ud, fordi Malte selv fik lov at bestemme hvad der skulle på pandekagerne. Kravet var bare, at han spiste den. Så det blev med pålægchokolade, syltetøj, jordbær, is og drys!

Herre gud, den ene gang om året han får lov at putte så meget usundt på.. Det kunne min svigerfar simpelthen IKKE have, og jeg fik en ordentlig tur.

Sikke da en Idiot! Det skal han sku da ikke bestemme! Min er også stiv næsten hver dag, han har bare mere tendens til at svine andre til for at fremhæve sig selv, som et bedre menneske.. Bla omkring at andre folk skal tabe sig, at han kan tæve alle osv osv... Bare generelt dum at høre på... ! ;-) Så derfor holder jeg mig og min datter derfra for at skåne hende fra sådanne folk... ;-) 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. december 2012

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.
Anonym skriver:

Det er lidt svært at forklare.. For jeg kan godt lide at komme der, udover alle de dumme kommentarer og bemærkninger.

Der findes SÅ mange episoder! Som nok også gør at jeg reagere på den måde jeg gør!

Den julefrokost var bare så uheldig. Vi var ikke mere end lige kommet, da svigermors søster kigger på min mave og siger til min kæreste: "Det bliver dejligt for dig at få et barn" .. Han kigger på hende med de mest triste øjne og siger "Jamen jeg har jo også Malte?" ...

Åh nej altså. Hun lyder da ikke til at være særlig rar. Hun kan da absolut ikke tage hensyn

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.