Når svigermor kalder på en lussing!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. december 2012

Anonym trådstarter

MorTilEnPrinsesse skriver:

Så druk er vigtigere end at give sit barn mad? Efter hendes mening? 

Puha, gør hvad du selv føler, nogle malker jo ud for at kunne drikke, men jeg tænker man skal da hellere ikke drikke sig stiv når der stadig er et barn med om man ammer eller ej??

Jep..!!! 

Jeg har nu været i den familie i 3 år, og de har set mit fuld 1- eller 2 gange! Jeg har droppet bylivet, da jeg heller ville have familie istedet.

Jeg er ikke hellig, men druk siger mig ikke så meget som det gjorde førhen.

Jeg har IKKE interesse i at drikke mig fuld til den fødselsdag, da vi har Malte på 6 med og lillepigen på 2,5 månede.

Og hvis jeg kender hende ret, skal vi selv betale drikkevarer. Og man kan kun købe øl og vin - og jeg drikker intet af det

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. december 2012

Anonym trådstarter

maria_wlt skriver:

Ja smid hende lige en...

STORKDUM må jeg nok sige..Nok ikke den mor du skal hente råd hos.. 

Gør jeg bestemt heller ikke!

Alle hendes børn har klaret sig skidt i livet. Hendes søster har dræbt sig selv.

Nå, det var ikke det det handlede om! Jeg syns bare det er ærgeligt hun ikke kan holde sine meninger for sig selv.

Anmeld

29. december 2012

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.
Anonym skriver:

Åh.

Hvis dette var det eneste eksempel jeg havde, ville det være respektløst. Men nu var det lige dette jeg blev forarget over.

Hun er 'heldigvis' ikke min rigtige svigermor - har ingen.

Min kæreste og hans søster har samme far. Søsterens mor, som ikke er sammen med min kærestes far, kalder jeg svigermor.

Kan da godt se at det ser lidt 'underligt' ud, men kendte du hende ville du ikke være forarget over mit svar!

Nu reagerede jeg kun ud fra dit indlæg og syntes ikke lige jeg blev voldsom forarget over din svigermors forslag. Hun ved ikke bedre og så er det jo dit eget valg hvad du gør til festen

Men det virker som om der er mange flere episoder.

Anmeld

29. december 2012

Anonym trådstarter

mor:) skriver:

Nu reagerede jeg kun ud fra dit indlæg og syntes ikke lige jeg blev voldsom forarget over din svigermors forslag. Hun ved ikke bedre og så er det jo dit eget valg hvad du gør til festen

Men det virker som om der er mange flere episoder.

Det er lidt svært at forklare.. For jeg kan godt lide at komme der, udover alle de dumme kommentarer og bemærkninger.

Der findes SÅ mange episoder! Som nok også gør at jeg reagere på den måde jeg gør!

Den julefrokost var bare så uheldig. Vi var ikke mere end lige kommet, da svigermors søster kigger på min mave og siger til min kæreste: "Det bliver dejligt for dig at få et barn" .. Han kigger på hende med de mest triste øjne og siger "Jamen jeg har jo også Malte?" ...

Anmeld

29. december 2012

LilleLene

Anonym skriver:

Det er bare så ærgeligt, fordi det ødelægger forholdet ....

jeg har lært at brkke mig til min søster og en veninde i stedet for kæresten
det er jo ikke hans skyld hans mor er sådan

Anmeld

29. december 2012

Mor1012

Anonym skriver:

Så kom resten af teksten med!

Nogle gange ville jeg bare ønske jeg kunne stikke hende en flad og skride!!!

Jeg kan ellers godt lide hende, men hun er dum som en dør

hehe det lyder lidt som min egen mor

Anmeld

29. december 2012

Anonym trådstarter

LilleLene skriver:

jeg har lært at brkke mig til min søster og en veninde i stedet for kæresten
det er jo ikke hans skyld hans mor er sådan

Jeg mener nu mere forholdet til svigermor..

Jeg snakkede med min kæreste om det, og han rystede bare på hovedet.

Vi deler 'heldgivis' meninger/holdninger omkring hende.

Anmeld

29. december 2012

LilleLene

Anonym skriver:

Jeg mener nu mere forholdet til svigermor..

Jeg snakkede med min kæreste om det, og han rystede bare på hovedet.

Vi deler 'heldgivis' meninger/holdninger omkring hende.

jeg har besluttet mig for at det ikke skal gå ud over vores forhold

Anmeld

29. december 2012

DitteFisk

Det er ikke en særlig gennemtænkt konklution af hende, nej men omvendt, så erhun jo fra en tid, hvor det var i orden både at ryge og drikke under gravidteten, lade sit barn græde fordi det trænede sine lunger, sagde man, osv.. (tænker lidt på filmen Vinterbørn, hvis nogen har set den ) Så jeg tror man skal tage den slags kommentare med et gran salt, når det kommer fra folk af en bestemt generation.

Min kærestes bedstemor har også sommetider sagt ting som "ja altså i min tid, der skulle man dække maven til, det var ikke sådan noget man viste frem!" Og kan næsten lyde forarget i tonelejet, over min generations tøjvalg... men sådan er det jo  

Anmeld

29. december 2012

Anonym trådstarter

Gigl skriver:

Det er ikke en særlig gennemtænkt konklution af hende, nej men omvendt, så erhun jo fra en tid, hvor det var i orden både at ryge og drikke under gravidteten, lade sit barn græde fordi det trænede sine lunger, sagde man, osv.. (tænker lidt på filmen Vinterbørn, hvis nogen har set den ) Så jeg tror man skal tage den slags kommentare med et gran salt, når det kommer fra folk af en bestemt generation.

Min kærestes bedstemor har også sommetider sagt ting som "ja altså i min tid, der skulle man dække maven til, det var ikke sådan noget man viste frem!" Og kan næsten lyde forarget i tonelejet, over min generations tøjvalg... men sådan er det jo  

Syns nu alligevel der er langt mellem tøjvalg og amning!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.