Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anonym skriver: Min svigermor inviterede os tidligere idag til hendes 60års fødselsdag d. 30-31 Maj. Åbenbart er det drukfest, så dagen efter, en fredag, skal man også have fri. Jeg siger så til hende, at vores pige til den til er 2.5 månede, så jeg skal ikke drikke mig stiv, da jeg har tænkt mig at amme. Hun kigger så på mig og siger (med mærkelig stemme) 'ej, skal du amme', hvorefter hun kvittere med 'det må du lade værre med de dage'. Hvad fanden ? :O Er egentlig ret frustreret, og aner ikke hvordan jeg skal reagere.
Min svigermor inviterede os tidligere idag til hendes 60års fødselsdag d. 30-31 Maj. Åbenbart er det drukfest, så dagen efter, en fredag, skal man også have fri. Jeg siger så til hende, at vores pige til den til er 2.5 månede, så jeg skal ikke drikke mig stiv, da jeg har tænkt mig at amme. Hun kigger så på mig og siger (med mærkelig stemme) 'ej, skal du amme', hvorefter hun kvittere med 'det må du lade værre med de dage'. Hvad fanden ? :O
Er egentlig ret frustreret, og aner ikke hvordan jeg skal reagere.
Stik hende dog fingeren... det er da hende der er helt galt på den..
Jeg tror jeg var blevet væk, ovenpå sådan en bemærkning.. ville nok også have svært ved at være væk fra mit barn hvis h*n ikke er ældre.. men jeg er også meget følsom hvad det angår..
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
MariaKyedDK skriver: Ha Ha - ej undskyld , men hvor gammel er din svigermor egentlig ?
Ha Ha - ej undskyld , men hvor gammel er din svigermor egentlig ?
jeg har et bud hvis de skal til hendes 60 års fødselsdag
ano14316 skriver: jeg har et bud hvis de skal til hendes 60 års fødselsdag
når ja haha
Anonym skriver: Så kom resten af teksten med! Nogle gange ville jeg bare ønske jeg kunne stikke hende en flad og skride!!! Jeg kan ellers godt lide hende, men hun er dum som en dør
Så kom resten af teksten med!
Nogle gange ville jeg bare ønske jeg kunne stikke hende en flad og skride!!!
Jeg kan ellers godt lide hende, men hun er dum som en dør
Ja jeg kan godt forstå du ønsker at stikke hende en lussing så.... for hun er da dum som en dør, hvis det var mig ville jeg nok blive væk
Kunne det tænkes hun har brugt husmor i sit svar? Nogen gange er man farvet af sit forhold til folk og overtolker svarene.
Drukfest til 60-års fødselsdag. Haha, det er sådan man fejrer sin 18 års fødselsdag
Nåmen, uanset, så må man vel selv bestemme hvad man hælder i halsen, og hvis du ammer, så kan du vel bare drikke en cola. Det skal hun da ikke bestemme
Bliv hjemme - eller tag med og hver verdens kedeligste amme-mor!
Så druk er vigtigere end at give sit barn mad? Efter hendes mening?
Puha, gør hvad du selv føler, nogle malker jo ud for at kunne drikke, men jeg tænker man skal da hellere ikke drikke sig stiv når der stadig er et barn med om man ammer eller ej??
Hahah . Åh gud . Sikke en svigermor
Selvf. skal du ik høre på hvad hun siger .. Det da nok det underligste jeg nogensinde har hørt !
Lise skriver: Drukfest til 60-års fødselsdag. Haha, det er sådan man fejrer sin 18 års fødselsdag Nåmen, uanset, så må man vel selv bestemme hvad man hælder i halsen, og hvis du ammer, så kan du vel bare drikke en cola. Det skal hun da ikke bestemme
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128