Når svigermor kalder på en lussing!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. december 2012

LilleLene

Anonym skriver:

Min svigermor inviterede os tidligere idag til hendes 60års fødselsdag d. 30-31 Maj.
Åbenbart er det drukfest, så dagen efter, en fredag, skal man også have fri.

Jeg siger så til hende, at vores pige til den til er 2.5 månede, så jeg skal ikke drikke mig stiv, da jeg har tænkt mig at amme.

Hun kigger så på mig og siger (med mærkelig stemme) 'ej, skal du amme', hvorefter hun kvittere med 'det må du lade værre med de dage'.
Hvad fanden ? :O

Er egentlig ret frustreret, og aner ikke hvordan jeg skal reagere.

Min svigermor tog heller ikke min graviditet eller amning seriøst

Hun sad faktisk og røg mig direkte op i ansigtet indtil min svorger sagde at de ikke skulle ryge indenfor når jeg var gravid

Så tilbød mig også alkohol og da jeg kiggede underligt "nej jeg er gravid" på hende, sagde hun at jeg ikke skulle være så sippet, hun både røg og drak et glas vin i ny og næ da hun var gravid

Træk vejret dybt og pust ud, man kan intet stille op

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. december 2012

Troldemommi

Sådan en svigermor kan man jo ikke tage alvorligt 

Anmeld

29. december 2012

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.

det er trist at man ikke har mere resapekt for en person, som tilfældigvis er din kærestes mor, og kalde hende ting som dum som en dør.

jeg ville ikke flippe ud over at hun siger, at man må lade være med at amme. Mit svar ville være: Selvfgølgelig skal jeg amme. Og så ville jeg da ikke tænke mere over det.

Anmeld

29. december 2012

maryjane

Wow, hun lyder da godt nok ikke for smart. Siden hvornår kommer idiotisk druk før et barns behov. 

Anmeld

29. december 2012

Mor og meget mere

Profilbillede for Mor og meget mere

Du er jo heldigvis et voksent menneske, der selv kan sige til og fra, og svigermor kan jo ikke tvinge dig til at drikke. Hun ved ikke bedre, og fred være med det. 

Anmeld

29. december 2012

Anonym trådstarter

mor:) skriver:

det er trist at man ikke har mere resapekt for en person, som tilfældigvis er din kærestes mor, og kalde hende ting som dum som en dør.

jeg ville ikke flippe ud over at hun siger, at man må lade være med at amme. Mit svar ville være: Selvfgølgelig skal jeg amme. Og så ville jeg da ikke tænke mere over det.

Åh.

Hvis dette var det eneste eksempel jeg havde, ville det være respektløst. Men nu var det lige dette jeg blev forarget over.

Hun er 'heldigvis' ikke min rigtige svigermor - har ingen.

Min kæreste og hans søster har samme far. Søsterens mor, som ikke er sammen med min kærestes far, kalder jeg svigermor.

Kan da godt se at det ser lidt 'underligt' ud, men kendte du hende ville du ikke være forarget over mit svar!

Anmeld

29. december 2012

Anonym trådstarter

2skønnebørn skriver:

Kunne det tænkes hun har brugt husmor i sit svar? Nogen gange er man farvet af sit forhold til folk og overtolker svarene.

Tvivler godt nok.. Hun bruger ikke humor.. Og var ikke det mindste i tvivl om, at hun mente hvert et ord.

Anmeld

29. december 2012

Anonym trådstarter

maryjane skriver:

Wow, hun lyder da godt nok ikke for smart. Siden hvornår kommer idiotisk druk før et barns behov. 

Neej, er hun også langt fra.!

Pisse ærgeligt, for jeg vil super gerne min svigerfamilie, men med kommentarer som denne, trækker jeg mig mere og mere væk!

Hun er det mest ansvarsløse menneske jeg kender, så hun kommer heller ikke til at passe vores lille pige.

Det er bare rigtig ærgeligt, for selvfølgelig skal de se hende osv., men det skal heller ikke være på bekostning af helbredet.

Anmeld

29. december 2012

Anonym trådstarter

LilleLene skriver:

Min svigermor tog heller ikke min graviditet eller amning seriøst

Hun sad faktisk og røg mig direkte op i ansigtet indtil min svorger sagde at de ikke skulle ryge indenfor når jeg var gravid

Så tilbød mig også alkohol og da jeg kiggede underligt "nej jeg er gravid" på hende, sagde hun at jeg ikke skulle være så sippet, hun både røg og drak et glas vin i ny og næ da hun var gravid

Træk vejret dybt og pust ud, man kan intet stille op

Det er bare så ærgeligt, fordi det ødelægger forholdet ....

Anmeld

29. december 2012

maria_wlt

Anonym skriver:

Min svigermor inviterede os tidligere idag til hendes 60års fødselsdag d. 30-31 Maj.
Åbenbart er det drukfest, så dagen efter, en fredag, skal man også have fri.

Jeg siger så til hende, at vores pige til den til er 2.5 månede, så jeg skal ikke drikke mig stiv, da jeg har tænkt mig at amme.

Hun kigger så på mig og siger (med mærkelig stemme) 'ej, skal du amme', hvorefter hun kvittere med 'det må du lade værre med de dage'.
Hvad fanden ? :O

Er egentlig ret frustreret, og aner ikke hvordan jeg skal reagere.

Ja smid hende lige en...

STORKDUM må jeg nok sige..Nok ikke den mor du skal hente råd hos.. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.