Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
eliasogmor skriver:en fleecedragt....så.....
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Findusinde skriver:Jeps! Det er lige sådan en.. Tror du ikke den er fin nok? Skal føde i sept, det er sådan lige til at starte ud med, aner slet ikke hvor langt ind i året den kan holde babyen varm?
eliasogmor skriver:den er super....baby ligger jo også under en dyne.....
eliasogmor skriver:har lidt på min profil på ts. under lulle8621
Findusinde skriver:Ja, det er jo det.. Så jeg kan altså godt gå på jagt efter en fleecedragt til lille blop når det er ved at være tid.. Så er der sikkert 25 grader i sept..!
eliasogmor skriver:elias blev født i jan..og jeg havde købt en 74..så den brugte han længe....
Findusinde skriver:Super! Så¨er det bare med at finde en farve der går både til enten Alexander eller Laura..
Findusinde skriver:Uh, shopper ikke efter noget bestemt.. Stener på Trendsales hjemmeside.. Efter nogle lækre baby ting som jeg absolut mener at bebsen ikke kan leve uden.. ;D Men det er sku svært, ved ikke kønnet..
Kun tøj...eller mangler du nogle af de store ting også?Jeg glæder mig vildt til vi kan få brugt vores ting!!!!Jeg har fundet denne side jeg er vild med: http://www.mor-og-barn.dk/shop/frontpage.htmlDe har også det fedeste ventetøj!!!
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128