Hvad laver folket her til aften?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. juni 2009

eliasogmor

Findusinde skriver:

Uh, shopper ikke efter noget bestemt..  Stener på Trendsales hjemmeside..  Efter nogle lækre baby ting som jeg absolut mener at bebsen ikke kan leve uden.. ;D Men det er sku svært, ved ikke kønnet..

mangler i ikke en super lækker klapvogn med lift????

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. juni 2009

Findusinde

eliasogmor skriver:

mangler i ikke en super lækker klapvogn med lift????

Desværre.. Har lige købt barnevogn, og klapvognen venter vi et godt stykke tid med..

Anmeld

13. juni 2009

eliasogmor

Findusinde skriver:

Desværre.. Har lige købt barnevogn, og klapvognen venter vi et godt stykke tid med..

skulle jo lige prøve...

Anmeld

13. juni 2009

Findusinde

eliasogmor skriver:

skulle jo lige prøve...

Hehe, det er så i orden..  Det kunne jo snildt være jeg liige stod og manglede..

Anmeld

13. juni 2009

Frederikke80

Profilbillede for Frederikke80
Jeg sidder bare på nettet... der er som sædvanlig ikke noget spændende i fjerneren
 Nå ja, og så sidder jeg og lytter til to fnisende tøser Min venindes datter skal sove her i nat, og hende og Marie har nu ligget og snakket og grint i næsten en time! Rigtig sødt... men håber nu alligevel at de snart falder i søvn, ellers er de alt for trætte i morgen.

Anmeld

13. juni 2009

eliasogmor

Findusinde skriver:

Hehe, det er så i orden..  Det kunne jo snildt være jeg liige stod og manglede..

hva mangler du....

Anmeld

13. juni 2009

Findusinde

eliasogmor skriver:

hva mangler du....

Jamen jeg leder egentlig efter sådan en dragt.. Ikke en flyverdragt... og dog.. Det er sådan en til at tage ud over tøjet, når den skal i barnevogn... Hvad hedder sådan en? Og hvad skal den være lavet af?

Anmeld

13. juni 2009

eliasogmor

Jamen jeg leder egentlig efter sådan en dragt.. Ikke en flyverdragt... og dog.. Det er sådan en til at tage ud over tøjet, når den skal i barnevogn... Hvad hedder sådan en? Og hvad skal den være lavet af?

en køredragt......????   molo og flere har lavet en fleecedraagt som denne..

http://www.trendsales.dk/main.asp?site=view_item&id=13786864&forum=364&road=&search=molo+heldragt&sort=ID DESC&status=1&title=Molo-Fleece-heldragt

Anmeld

13. juni 2009

Findusinde

eliasogmor skriver:

en køredragt......????

Jah, og dog.. Ikke hvis en køredragt er sådan en pose? Det er ikke helt sådan en jeg er på jagt efter.. Det er nok en flyverdragt, men dog ikke sådan en vandtæt en...

Anmeld

13. juni 2009

eliasogmor

Findusinde skriver:

Jah, og dog.. Ikke hvis en køredragt er sådan en pose? Det er ikke helt sådan en jeg er på jagt efter.. Det er nok en flyverdragt, men dog ikke sådan en vandtæt en...

en fleecedragt....så.....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.