Hvad laver folket her til aften?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.045 visninger
58 svar
0 synes godt om
13. juni 2009

LauraLW

Jeg sidder i sofaen... helt helt alene (manden er ude og bøffe&bowle med kollegaer), men det er nu ok. - Håber på lidt godt tv, en kop kaffe og måske en lille skildpadde-lade

Hvad laver I?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. juni 2009

ønskebørn74

Jeg har lige madloget. Jeg er ved at tabe mig. Vi er i behandling for barnløshed, men kan først få lagt æg op når jeg har tabt mig. Jeg glæder mig vildt.
Nu vil vi se en film og putte på sofaen.

Anmeld

13. juni 2009

Findusinde

Lyder hyggeligt med lidt alenetid..

Her i huset er manden lige nu ved at koge majskolber.. Og jeg kigger lidt rundt på nettet efter babyting.. Og lige om lidt står den på håndbold i fjerneren..  Det tror jeg er vores aften..

Anmeld

13. juni 2009

Diana...

Jeg har lige badet og puttet Lucas og jeg blev ikke særlig våd nej nej  Så nu sider jeg bare og slapper den i sofaen med computeren, mens Claus sider og ser noget jeg ikke gider glo på. 
Jeg skal tidligt i seng er MEGA træt så tror ikke der går mere end en time MAX 2 

Knus Diana

Anmeld

13. juni 2009

MetteT

Manden er til polterabend og trunten er lagt i seng, så jeg sidder bare og slænger den i sofaen sammen med hunden og glor noget tv og internet...
Tror jeg ska se gammel dansk film i aften... Det er altid et hit..

Men tøserne er sammen i aften til noget hygge og alkohol, ku jeg egentlig godt ha tænkt mig... Men trunten ka jo ikke helt passe sig selv...

Knus Mette

Anmeld

13. juni 2009

MetteT

Diana... skriver:

Jeg har lige badet og puttet Lucas og jeg blev ikke særlig våd nej nej  Så nu sider jeg bare og slapper den i sofaen med computeren, mens Claus sider og ser noget jeg ikke gider glo på. 
Jeg skal tidligt i seng er MEGA træt så tror ikke der går mere end en time MAX 2 

Knus Diana

Hvordan går det med din og Lucas' nattesøvn søde??

Knus Mette

Anmeld

13. juni 2009

ønskebørn74

Findusinde skriver:

Lyder hyggeligt med lidt alenetid..

Her i huset er manden lige nu ved at koge majskolber.. Og jeg kigger lidt rundt på nettet efter babyting.. Og lige om lidt står den på håndbold i fjerneren..  Det tror jeg er vores aften..

Hejsa, lyder lækkert...Hvad shopper du efter?

Anmeld

13. juni 2009

LauraLW

MetteT skriver:

Manden er til polterabend og trunten er lagt i seng, så jeg sidder bare og slænger den i sofaen sammen med hunden og glor noget tv og internet...

Men tøserne er sammen i aften til noget hygge og alkohol, ku jeg egentlig godt ha tænkt mig... Men trunten ka jo ikke helt passe sig selv...

Knus Mette

Ja, måske en gammel dansk film ville være perfekt... dem får jeg nemlig aldrig Thomas med på, så måske jeg skulle udnytte det - Selvom jeg egentlig tænker American Idol.... Hmm, MEGET STOR beslutning :-)

Anmeld

13. juni 2009

Diana...

MetteT skriver:

Knus Mette

Hvad det for en dansk film og hvilken kanal?

Ihh hvor øv du ikke kunne komme med, du kunne bare have smidt lille pigen af her 

Knus

Anmeld

13. juni 2009

MetteT

Diana... skriver:

Hvad det for en dansk film og hvilken kanal?

Ihh hvor øv du ikke kunne komme med, du kunne bare have smidt lille pigen af her 

Knus

"Passer, passer piger"  på Dr1..

Jamen ved du hva, jeg kommer lige flyvende med hende så..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.