Hvad laver folket her til aften?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. juni 2009

Findusinde

ønskebarn74 skriver:

Kun tøj...eller mangler du nogle af de store ting også?

Jeg glæder mig vildt til vi kan få brugt vores ting!!!!

Jeg har fundet denne side jeg er vild med:

http://www.mor-og-barn.dk/shop/frontpage.html

De har også det fedeste ventetøj!!!

Jeg mangler stadig nogle store ting, men en shoppetur til IKEA kan gøre godt for det jeg mangler..   Jeg mangler ikke tøj til nyfødt længere, jeg tror jeg er rimelig dækket ind indtil jeg har født og ved kønnet..   Men lidt lækre ting kan man altid shoppe efter..  Selvom jeg ikke mener jeg mangler noget, så er jeg ikke færdig med at shoppe endnu, det tvivler jeg på..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. juni 2009

Caliha

Sidder på job Jeg ville meget hellere være hjemme hos kæresten, det må blive ønske tænkning

Anmeld

13. juni 2009

ønskebørn74

Findusinde skriver:

Jeg mangler stadig nogle store ting, men en shoppetur til IKEA kan gøre godt for det jeg mangler..   Jeg mangler ikke tøj til nyfødt længere, jeg tror jeg er rimelig dækket ind indtil jeg har født og ved kønnet..   Men lidt lækre ting kan man altid shoppe efter..  Selvom jeg ikke mener jeg mangler noget, så er jeg ikke færdig med at shoppe endnu, det tvivler jeg på..

Har selv dette sæt stående i den farve der er sendt med..

Synes det er praktisk til badeværelset...

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

13. juni 2009

Fiona78

Ser Le Mans hva ellers

Anmeld

13. juni 2009

Guldet

Kæresten og jeg er næsten lige kommet hjem..
En veninde kom´og passede lillepigen.. og vi smuttede i biffen og så Sorte kugler.. haha den er bare for grinern.. Griner stadig..

Anmeld

14. juni 2009

ønskebørn74

Findusinde skriver:

Jamen jeg leder egentlig efter sådan en dragt.. Ikke en flyverdragt... og dog.. Det er sådan en til at tage ud over tøjet, når den skal i barnevogn... Hvad hedder sådan en? Og hvad skal den være lavet af?

Hejsa, hvad med denne:

Anmeld

14. juni 2009

ønskebørn74

14. juni 2009

ønskebørn74

Findusinde skriver:

Jeps! Det er lige sådan en..  Tror du ikke den er fin nok? Skal føde i sept, det er sådan lige til at starte ud med, aner slet ikke hvor langt ind i året den kan holde babyen varm?

På:

http://www.minegenverden.dk/shop/frontpage.html

kan du få disse søde fleece sove dragte, min søster sværger til dem.

Knuzz

Anmeld

14. juni 2009

Mira0911

Ja her sidder jeg os alene.. Kæresten er ude og stå kontrollør til Sif/Thisted kamp... Og er hjemme engang i aften...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.