Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
MetteT skriver:Hvordan går det med din og Lucas' nattesøvn søde??Knus Mette
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
LauraLW skriver:Ja, måske en gammel dansk film ville være perfekt... dem får jeg nemlig aldrig Thomas med på, så måske jeg skulle udnytte det - Selvom jeg egentlig tænker American Idol.... Hmm, MEGET STOR beslutning :-)
MetteT skriver: "Passer, passer piger" på Dr1.. Jamen ved du hva, jeg kommer lige flyvende med hende så..
"Passer, passer piger" på Dr1.. Jamen ved du hva, jeg kommer lige flyvende med hende så..
Diana... skriver:Jamen det var faktisk en oki nat i nat min SP sagde at vi skulle give grød til frokost og aftensmad og en flaske velling til natten og så skulle han ud af liften for hun tror at det måske var fordi han ramler armene ind i kanten når han vender sig så vi har rullet en dyne sammen i kanten af sengen og så han kommet der ned han fik en flaske velling kl 20 ca i går og vågnet kl 01.30 spiste 200 ml mme sov til 05.15 spiste 200 ml mme og sov så til kl 07 men det jo en 3-4 gange minder end det har været de sidste 14 dage så det var sgu dejligt.
Diana... skriver:Kl 20.30 ikk? Jeg så nemlig reklamer for en i går morges og troet det var samme aften så jeg ledte og ledte efter den men den var ingen steder tosset mig...Det du bare velkommen til Knus
MetteT skriver:Jamen det er da bare super... Utrolig hvad lidt mere fyldig mad og ekstra plads kan gøre... Hva med sutten? Ska han stadig ha den ofte, eller er det også bedre??
MetteT skriver:Nej nu... Den er lige startet...
Diana... skriver:Ej søde nu sider jeg her og går i panik fordi der er håndbold på DR1 og så det på TV2 hi hi jeg fandt den hi hi
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128