Pasning af vores søn til nytår

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. december 2012

Omsorgsgiver

Profilbillede for Omsorgsgiver
Den stolte mor til 2
Ka+Ma=Be skriver:

Det var da utroligt så mange der har behov for at ytre deres mening i stedet for at svare på hvad der bliver spurgt om ;-)
Kender desværre heller ikke til de der hjemmesider, men tænkte på om nogle af vennerne eller evt mødregruppen har mulighed?
Var vi hjemme tog jeg ham glædeligt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. december 2012

bøllen

Eliza skriver:

Men er alt til debat?? Intet ondt, men jeg har is før fået deN der " det er eN debat side" kastet i hovedt. Hvor står det?? Hvor står det egentlig at alt er til debat?? 

For jeg ser det som et forum hvor man kan få hjælp og vejledning og måske et råd fra ligestillede?? 

Måske det er derfor vi har så mange der gemmer dig bag anonym ?? 

Jeg er i mit stille jeg så sandelig os enig med flertallet, men hvorfor kan vi aldrig bare holde os til det det bliver spurgt om?? 

Den er ikke kun myntet på dig, men mange andre burde os tænke over det. 

Må erklære mig enig her

underligt som ALT skal vendes til en debat.

t.s måske andre i familien kan hjælpe , desværre er nytårs aften jo en aften hvor de fleste har planer - måske i kan hygge jer sammen den aften og holde kæreste aften en anden dag. 

Kender ingen sider ...

Anmeld

27. december 2012

Lone Jakobsen

kender desværre ikke til de sider med barnepiger. men ja, tror også du får svært ved at finde en barnepige med så kort varsel.

kender godt til problemet med manglende netværk, det kan være rigtigt hårdt, og det er super trist at miste chancen for lidt voksen tid.

her i huset har vi en årlig weekend helt uden børn, og det er bare den skønneste saltvandsindsprøjtning for ægteskabet

Anmeld

27. december 2012

RiUL

Havde slet ikke regnet med så mange svar Hehe...

Nå men vi besluttede os for at blive hjemme, for tanken om en fremmed skulle passe ham så mange timer gjorde mig ikke ligefrem tryg

Men så for en time siden fandt vi en løsning, så vi kan få ham passet hos en privat børnepasser, som han skulle ha gået i dagpleje hos  

Og må lige sige at grunden til at han ikke kan komme med ikke har noget med druk at gøre, som en anden tror.. For normalt har vi ham med OVERALT

Anmeld

27. december 2012

Ccamilla

Profilbillede for Ccamilla
Så er min barsel officielt slut - og ferien begynder :)
Ka+Ma=Be skriver:

Det var da utroligt så mange der har behov for at ytre deres mening i stedet for at svare på hvad der bliver spurgt om ;-)
Kender desværre heller ikke til de der hjemmesider, men tænkte på om nogle af vennerne eller evt mødregruppen har mulighed?
Var vi hjemme tog jeg ham glædeligt

Lige mIn tanke, hvorfor ikk svare på det der blev spurgt om

Anmeld

28. december 2012

JustMe

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.