Pasning af vores søn til nytår

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. december 2012

Nemesis

ja jeg ville udsætte mit eget behov for en kæresteaften til en dag hvor han så kunne passes.

Manden og jeg har for første gang i år været på børnefri tur og vores den mindste er 3 år.

Det er vilkårene når man får børn, så må man sætte sine egne planer til side. Det kunne ligeså godt have været bettefyren der pludseligt blev syg.

Så find en anden dag svigermor kan passe og så nyd en nytårsaften sammen.

:-) Sisse

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. december 2012

lilledittemor

RiUL skriver:

Øv, sagen er den at min mor skulle ha passet vores dejlige dreng til nytår, så vi kunne komme ud (for første gang) og hygge os

- Men det skal hun så ikke alligevel. 

Og ingen af de andre bedsteforældre kan til nytår, er der nogle af jer der har erfaring mht de dersens hjemmesider hvor man kan finde babysitters? Eller har I andre idéer?  

Åh det lyder rigtig ærgerligt..
Tør du godt at få ham passet af fremmede? :-)

Altså hvis nu det er, så vil vi da gerne passe ham :-) vi har selv en datter som fyldte 1 år igår, så hun ville da elske at have en legekammerat. Jeg har arbejdet i vuggestuer, så har meget erfaring ;-)
Jeg skal ingenting nytårsaften/dag. Manden skal dog på arbejde om dagen.
Vi bor i Hvidovre :-)

Muligheden for at I kan komme på besøg nogle dage inden kan vi sagtens finde ud af.. Hvis det bliver aktuelt ;-)

Anmeld

27. december 2012

isabellasmor

RiUL skriver:

Øv, sagen er den at min mor skulle ha passet vores dejlige dreng til nytår, så vi kunne komme ud (for første gang) og hygge os

Og ingen af de andre bedsteforældre kan til nytår, er der nogle af jer der har erfaring mht de dersens hjemmesider hvor man kan finde babysitters? Eller har I andre idéer?  

Jeg ville aldrig lade en fremmed passe mit barn. Så vigtig ville "kæreste tid" aldrig blive for mig/os , ville uden og tøve finde en anden dag at kæreste hygge ... 

Anmeld

27. december 2012

isabellasmor

Nemesis skriver:

ja jeg ville udsætte mit eget behov for en kæresteaften til en dag hvor han så kunne passes.

Manden og jeg har for første gang i år været på børnefri tur og vores den mindste er 3 år.

Det er vilkårene når man får børn, så må man sætte sine egne planer til side. Det kunne ligeså godt have været bettefyren der pludseligt blev syg.

Så find en anden dag svigermor kan passe og så nyd en nytårsaften sammen.

:-) Sisse

Anmeld

27. december 2012

Koen.

du er velkommen til at sende ham til esbjerg, vi skal være alene hjemme med ungerne igen i år så en fra eller til

Ej jeg har ingen erfaringer med nogen sider, vill bare sende et knus for det er da drøn ærgeligt

Anmeld

27. december 2012

Muhmi

Tjaa.. Så vigtig er den kæreste aften vel heller ikke? Altså, i kan jo sagtens drikke jer i hegnet en anden dag, hvor der er tid til at jeres barn kan blive passet af én han kender, tænker jeg...

Det er jo selvfølgelig helt op til jer, men jeg tror bestemt jeg havde ventet til en anden dag og så kunne i have jer en stille og rolig nytårsaften derhjemme eller invitere nogle venner hjem til jer og så når jeres barn er i seng så kan i drikke, i moderate mængder så man stadig kan tage sig af ham, i tilfælde af at han skulle vågne i løbet af natten... Det kunne jo stadig være hyggeligt?

Anmeld

27. december 2012

Mor til Ella

RiUL skriver:

Jeg ville ikke kunne få mig selv til at få en HELT fremmed til at passe mit barn, og slet ikke første gang. tænk hvis det ikke blev en god oplevelse, for nogen.....

Er ellers fortaler for at man får passet sine børn og holder kæreste dage, men tror desværre jeg ville sige øv, og så finde en anden dag

Men forstår godt at det er surt, når det nu er det man har glædet sig til

Anmeld

27. december 2012

Hulubulu86

Lærke&Liam. skriver:

du er velkommen til at sende ham til esbjerg, vi skal være alene hjemme med ungerne igen i år så en fra eller til

Ej jeg har ingen erfaringer med nogen sider, vill bare sende et knus for det er da drøn ærgeligt

Aaah du er fra Esbjerg, hver gang jeg ser billeder af din datter ser hun så bekendt ud

Anmeld

27. december 2012

Mor til Ella

isabellasmor skriver:

Jeg ville aldrig lade en fremmed passe mit barn. Så vigtig ville "kæreste tid" aldrig blive for mig/os , ville uden og tøve finde en anden dag at kæreste hygge ... 

Anmeld

27. december 2012

MorDk

isabellasmor skriver:

Enig

Jeg ville ALDRIG overlade mit barn til en VILDT fremmed person. Havde det dårligt nok med at sende ungen i vuggestue for første gang.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.