Pasning af vores søn til nytår

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. december 2012

twinny

Ka+Ma=Be skriver:

Det var da utroligt så mange der har behov for at ytre deres mening i stedet for at svare på hvad der bliver spurgt om ;-)
Kender desværre heller ikke til de der hjemmesider, men tænkte på om nogle af vennerne eller evt mødregruppen har mulighed?
Var vi hjemme tog jeg ham glædeligt

Vi kan godt tage ham.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. december 2012

Lullaby

Ka+Ma=Be skriver:

Det var da utroligt så mange der har behov for at ytre deres mening i stedet for at svare på hvad der bliver spurgt om ;-)
Kender desværre heller ikke til de der hjemmesider, men tænkte på om nogle af vennerne eller evt mødregruppen har mulighed?

Sad jeg også og tænkte på.

Anmeld

27. december 2012

Muhmi

Ka+Ma=Be skriver:

Det er vel også det en debatside er til?

Anmeld

27. december 2012

Eliza

Men er alt til debat?? Intet ondt, men jeg har is før fået deN der " det er eN debat side" kastet i hovedt. Hvor står det?? Hvor står det egentlig at alt er til debat?? 

For jeg ser det som et forum hvor man kan få hjælp og vejledning og måske et råd fra ligestillede?? 

Måske det er derfor vi har så mange der gemmer dig bag anonym ?? 

Jeg er i mit stille jeg så sandelig os enig med flertallet, men hvorfor kan vi aldrig bare holde os til det det bliver spurgt om?? 

Den er ikke kun myntet på dig, men mange andre burde os tænke over det. 

Anmeld

27. december 2012

Muhmi

Men er alt til debat?? Intet ondt, men jeg har is før fået deN der " det er eN debat side" kastet i hovedt. Hvor står det?? Hvor står det egentlig at alt er til debat?? 

For jeg ser det som et forum hvor man kan få hjælp og vejledning og måske et råd fra ligestillede?? 

Måske det er derfor vi har så mange der gemmer dig bag anonym ?? 

Jeg er i mit stille jeg så sandelig os enig med flertallet, men hvorfor kan vi aldrig bare holde os til det det bliver spurgt om?? 

Den er ikke kun myntet på dig, men mange andre burde os tænke over det. 

højre hjørne: "Debatter"

Anmeld

27. december 2012

Eliza

Muhmi skriver:

højre hjørne: "Debatter"

Smart i en fart 

Anmeld

27. december 2012

Muhmi

Eliza skriver:

Smart i en fart 

Anmeld

27. december 2012

Zelinasmor

Jeg skulle have min datter passet, men min mor hoppede fra hvilket jeg har fuld forståelse for netop den dag.

Så vi skal bare rigtig hygge med guf og kigge på fyrværkeri (indefra!) 

Anmeld

27. december 2012

Kløver

RiUL skriver:

Øv, sagen er den at min mor skulle ha passet vores dejlige dreng til nytår, så vi kunne komme ud (for første gang) og hygge os

- Men det skal hun så ikke alligevel. 

Og ingen af de andre bedsteforældre kan til nytår, er der nogle af jer der har erfaring mht de dersens hjemmesider hvor man kan finde babysitters? Eller har I andre idéer?  

Ej hvor ærgeligt
Personligt ville jeg nok holde nytår hjemme i stedet, og så finde ny dag at holde kærestedag på. Ville hverken til nytår eller andre dage lade en vildt fremmede passe. Vi har mødt vores barnepige som skal " passe" børne nogle gange mens vi er hjemme inden hun er alene med dem selv, så de kan lære hende at kende.

Tror også det bliver meget svært at finde bønepasser til nytår

Håber i finder bedste løsning og uanset får en rigtig hyggelig nytårsaften :-)

Anmeld

27. december 2012

tarkoflen

Måske der kunne være en medhjælper eller pædagog i den institution hvor barnet der går, der kunne have lyst til at passe så er det ikke en fremmet, men en barnet kender...

Håber l finder en løsning der er god for jer alle

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.